Proba generalna GWna...

Data: 2010-11-21 13:12:13
Autor: D. J. MC Donald Musk
Proba generalna GWna...
Gdyby ktokolwiek rok temu mówił mi, że w Polsce, w Warszawie, przeciwko grupie absolutnie nieagresywnych ludzi modlących się pod krzyżem da się zorganizować kilkutysięczną manifestację, z fizyczną agresją, profanowaniem krzyża, wyszydzaniem religii i narodowej tragedii - sami, Państwo, się domyślacie... A to, co wydawało się zupełnie niewyobrażalne, jednak okazało się możliwe. (...)
Po co [więc] cała ta, na szczęście nieudana - także dzięki odpowiedzialnej postawie demonstrujących narodowców - hucpa [czyli zorganizowana przez "Wyborczą akcja "wygwizdywania" Marszu Niepodległości"]? Z moralnego oburzenia, że w wolnej Polsce odradza się ONR? Zaryzykuję hipotezę, że była to próba generalna przed planowanym "wygwizdaniem z Warszawy" marszu pamięci, którego można się spodziewać 10 kwietnia 2011 r. Nie mam żadnych dowodów na poparcie swej intuicji, równie nieprawdopodobnej, jak kiedyś... patrz początek. Ale sądzę, że jeszcze takie dowody zobaczymy, niestety.
Rafał Ziemkiewicz, "Próba generalna?", "Gazeta Polska", 17 listopada 2010 r.

http://wpolityce.pl/view/4092/Czy_10_kwietnia_2011_roku_wystapia_przeciw_Marszowi_Pamieci_o_Smolensku__Intuicja_Ziemkiewicza_mowi__ze_to_mozliwe.html
--
 "Białoruś pozostaje wyzwaniem dla polskiej polityki zagranicznej. Sytuacja w tym kraju w znacznej mierze będzie funkcją polityki Rosji wobec Mińska". Bronisław Komorowski 2006 r.

Data: 2010-11-21 13:36:53
Autor: bolek
Proba generalna GWna...

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:icb2hp$19cb$1news.ett.com.ua...
[...]

To kto jest agresywny ?
Ci co chcieli usunięcia krzyża,
czy ci co łamali prawo i jęczeli do Bogo pod krzyżem.

bolek

Data: 2010-11-21 04:42:05
Autor: Hans Kloss
Proba generalna GWna...
On 21 Lis, 13:36, "bolek" <bo...@neostrada.pl> wrote:

To kto jest agresywny ?

Agresywny jest ten kto w celu pokonania przeciwnika  jako pierwszy
ucieka się  do aktów przemocy. A teraz sam sobie odpowiedz na powyższe
pytanie.
J-23

Data: 2010-11-21 14:40:31
Autor: bolek
Proba generalna GWna...

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:69d0b6da-ec2e-4a63-8bf3-f2d7ac3e4a52i41g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -
Pierwsi pokazali agresję ci od krzyża.

Data: 2010-11-21 20:29:45
Autor: pluton
Proba generalna GWna...
[...]

Wyobraz sobie, ze do twojego ogrodka wpada 20 kolesi i stawiaja ci na srodku
wielka swastyke (no moze nie swastyke, bo z tego bys sie ucieszyl,
ale na przyklad jakis inny krzyzyk) i robia sobie dookola piknik.
Nie reaguja na prosby o opuszczenie ogrodka.

Czy to jest akt przemocy, czy nie ?

Nullification

Data: 2010-11-21 11:31:17
Autor: DJ MC Donald Musk
Proba generalna GWna...
On 21 Lis, 20:29, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

ale na przyklad jakis inny krzyzyk) i robia sobie dookola piknik.
Nie reaguja na prosby o opuszczenie ogrodka.

czyli ta ta faszystoska nielegalna demonstracja zwolana przez GW na 11
listopada byla jednak "aktem przemocy"...
no wreszcie sie zgadzamy!

Data: 2010-11-21 20:49:20
Autor: pluton
Proba generalna GWna...
czyli ta ta faszystoska nielegalna demonstracja zwolana przez GW na 11
listopada byla jednak "aktem przemocy"...

Czemu ? nie mieli zgody ?

no wreszcie sie zgadzamy!

to ty tak twierdzisz.

Nullification

Data: 2010-11-21 13:59:57
Autor: White Power
Proba generalna GWna...
D. J. MC Donald Musk <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał(a):
Po co [więc] cała ta, na szczęście nieudana - także dzięki odpowiedzialnej postawie demonstrujących narodowców - hucpa [czyli zorganizowana przez "Wyborczą akcja "wygwizdywania" Marszu Niepodległości"]?

Kurwa, ale jakie te lewactwo jest bezczelne, na swojej stronie napisali że porozumienie 11 listopada "wyraża głębokie oburzenie zachowaniem policji, nadużywaniem przez nią przemocy, oraz brutalnym traktowaniem osób aresztowanych podczas pokojowych pikiet"

Jak by były pokojowe to nie było by żadnych aresztowań, żeby nie było że jestem gołosłowny lewacki film z youtuba: http://www.youtube.com/watch?
v=X1yFCPeMnfg

Ja bym czegoś takiego nie zamieścił bo wstyd sobie sami tym zrobili, bohaterscy antyfaszyści uciekają przed garstką narodowców najeżdżają na policję dzięki której są cali i zdrowi. Bo narodowcy mając ręce w kieszeniach po prostu przeszli by po tej zbieraninie "walecznych" antyfaszystów (czytaj debili).

Data: 2010-11-21 14:40:30
Autor: Panslavista
Proba generalna GWna...

Czy sarin jest dobry na GWno?

Data: 2010-11-21 14:14:48
Autor: White Power
Proba generalna GWna...
Panslavista <prawusek@interia.pl> napisał(a):
"D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> wrote in message news:icb2hp$19cb$1news.ett.com.ua...

Czy sarin jest dobry na GWno?

Dobry, ale dla pewności powinno się jeszcze zastrzelić i zakopać 20 metrów pod ziemią.

Data: 2010-11-21 20:30:25
Autor: pluton
Proba generalna GWna...

Czy sarin jest dobry na GWno?

Dobry, Wsadz sobie cala paczke w dupe.

Nullification

Data: 2010-11-21 17:46:37
Autor: Grzegorz Z.
D. J. MC Donald Musk napisał:

Gdyby ktokolwiek rok temu mówił mi, że w Polsce, w Warszawie, przeciwko grupie absolutnie nieagresywnych ludzi modlących się pod krzyżem

Absolutnie nieagresywne stare baby popsikały gazem pieprzowym agresywnie
jedzących makaron bezbożnych lewaków.

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-11-21 17:58:47
Autor: u2
W dniu 2010-11-21 17:46, Grzegorz Z. pisze:
Absolutnie nieagresywne stare baby popsikały gazem pieprzowym agresywnie
jedzących makaron bezbożnych lewaków.

Pewnie po pijaku wydawało się lewakom, że pieprz w makaronie to gaz
pieprzowy. Jest krzyż jest impra.

Data: 2010-11-21 20:25:26
Autor: pluton
Proba generalna GWna...
Gdyby ktokolwiek rok temu mówił mi, że w Polsce, w Warszawie, przeciwko
grupie absolutnie nieagresywnych ludzi modlących się pod krzyżem ...

Byli na tyle nieagresywni, ze ksiendzow, ktory przyszli po kszysz
nie zabili, tylko pogonili jak bura suke. I za to moge im wiele przebaczyc.

Nullification

Data: 2010-11-21 11:24:54
Autor: DJ MC Donald Musk
Proba generalna GWna...
On 21 Lis, 20:25, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Byli na tyle nieagresywni, ze ksiendzow, ktory przyszli po kszysz
nie zabili, tylko pogonili jak bura suke. I za to moge im wiele przebaczyc.

a jakos wlasnie pamietam wiec zacytuje
"zostawcie krzyz, blagamy was. Nie zabierajcie krzyza"
-niebywala agresja!

Data: 2010-11-21 21:30:40
Autor: pluton
Proba generalna GWna...

> [...]

"zostawcie krzyz, blagamy was. Nie zabierajcie krzyza"
-niebywala agresja!

Wyobraz sobie, ze do twojego ogrodka wpada 20 kolesi
i stawiaja ci na srodku wielkie HWC, np.  krzyzyk
i robia sobie dookola piknik.
Nie reaguja na prosby o opuszczenie ogrodka, tylko
memlaja cos w rodzaju "zostawcie HWC, blagamy was.
Nie zabierajcie HWC".

Czy to jest akt agresji, czy nie ?

Nullification

Data: 2010-11-21 21:28:17
Autor: D. J. MC Donald Musk
Proba generalna GWna...

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:icbvcv$9ft$1inews.gazeta.pl...

> [...]

i robia sobie dookola piknik.
Nie reaguja na prosby o opuszczenie ogrodka, tylko
memlaja cos w rodzaju "zostawcie HWC, blagamy was.

czy ty chociaz rozumiesz co to jest "wlasnosc prywatna"...
- no po co ja pytam...

Proba generalna GWna...