Proba generalna GWna...

Data: 2010-11-21 20:25:26
Autor: pluton
Proba generalna GWna...
Gdyby ktokolwiek rok temu mówił mi, że w Polsce, w Warszawie, przeciwko
grupie absolutnie nieagresywnych ludzi modlących się pod krzyżem ...

Byli na tyle nieagresywni, ze ksiendzow, ktory przyszli po kszysz
nie zabili, tylko pogonili jak bura suke. I za to moge im wiele przebaczyc.

Nullification

Data: 2010-11-21 11:24:54
Autor: DJ MC Donald Musk
Proba generalna GWna...
On 21 Lis, 20:25, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Byli na tyle nieagresywni, ze ksiendzow, ktory przyszli po kszysz
nie zabili, tylko pogonili jak bura suke. I za to moge im wiele przebaczyc.

a jakos wlasnie pamietam wiec zacytuje
"zostawcie krzyz, blagamy was. Nie zabierajcie krzyza"
-niebywala agresja!

Data: 2010-11-21 21:30:40
Autor: pluton
Proba generalna GWna...

> [...]

przebaczyc.

a jakos wlasnie pamietam wiec zacytuje
"zostawcie krzyz, blagamy was. Nie zabierajcie krzyza"

Wyobraz sobie, ze do twojego ogrodka wpada 20 kolesi
i stawiaja ci na srodku wielkie HWC, np.  krzyzyk
i robia sobie dookola piknik.
Nie reaguja na prosby o opuszczenie ogrodka, tylko
memlaja cos w rodzaju "zostawcie HWC, blagamy was.
Nie zabierajcie HWC".

Czy to jest akt agresji, czy nie ?

Nullification

Data: 2010-11-21 21:28:17
Autor: D. J. MC Donald Musk
Proba generalna GWna...

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:icbvcv$9ft$1inews.gazeta.pl...

> [...]

i robia sobie dookola piknik.
Nie reaguja na prosby o opuszczenie ogrodka, tylko
memlaja cos w rodzaju "zostawcie HWC, blagamy was.

czy ty chociaz rozumiesz co to jest "wlasnosc prywatna"...
- no po co ja pytam...

Proba generalna GWna...