Próba kneblowania ujawnienia Prawdy.

Data: 2017-03-17 19:16:31
Autor: LeoTar Gnostyk
Próba kneblowania ujawnienia Prawdy.
Po kiklu latach odwilży i swobody wypowiadania własnych opinii próbuje się zakneblować mi usta, tym razem posługując się moją córką Katarzyną mieszkającą na stałe w Londynie i zatrudnioną przez gigantycznego manipulana farmaceutycznego Roche (patrz https://www.linkedin.com/in/kasia-tarnawska-95860330/). Ale każdy kij ma dwa końce: na jednym siedzi Prawda a na drugim Fałsz. Widocznie lewacy tym razem brytyjscy i spod znaku Sorosa doszli do wniosku, że zaczyna się im palić grunt pod nogami i należy uciszyć zródło fermentu. No to się zobaczymy w  polskim sądzie, hue, hue. Żal mi tylko biednego dziecka, ale skoro dała się w to wciągnąć to musi swoje przeżyć. No a poza tym to już dojrzała i dobrze wyszkolona manipulantka.

A poza tym niby wykształceni ludzie a tacy nie kumaci - nie wiedzą, że co raz zostało wrzucone do Google'a tego wycofać nie można. :)

==============================================Grochowski Żurawski
KANCELARlA ADWOKACKA SP.P.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Wrocław, dnia 13 marca 2017 r.

Władysław Tarnawski
Powiatowy Dom Pomocy Społecznej w
Ostrowinie
Ostrowina 21
56-400 Oleśnica

WEZWANIE DO ZANIECHANIA NARUSZANIA DÓBR OSOBISTYCH

Działając w imieniu Pani Katarzyny Tarnawskiej, na podstawie udzielonego mi pełnomocnictwa, niniejszym wzywam Pana do zaniechania naruszania dóbr osobistych mojej Mocodawczyni poprzez usunięcie bądź zmianę treści naruszających dobra osobiste mojej Mocodawczyni lub jej małoletniego syna wpisów i publikacji w serwisach internetowych prowadzonych pod adresami:

1) leotar.net w szczegolności publikacji ,,Ostatni pojedynek z nieświadomoscią dzikiej kobiety" zamieszczonej pod adresem http://leotar.net/war_1996-99/ostatni-pojedynek-z....html;

2) leotar.friko.pl w szczególności publikacji "Jak ważny jest ten "pierwszy raz", odc.4. zamieszczonej pod adresem http://leotar.friko.pl/spring_2013/odcinek-4.html:

oraz wpisów na forach internetowych w Grupach dyskusyjnych Google:

3) pl.sci.psychologia, w szczególności:

a) Dziecięce kłamstwo jako ucieczka przed przemocą (https://groups.google.com/forum/#!msg/pl.sci.psychologia/maHGv7nbPw8/hHZSEctsBwAJ);

b) Dzieci starsze potrzebowały wcześniejszego zaspokojenia. Same wchodziły do łóżek dorosłych (https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.sci.psychologia/yN VMOo8fVw%5B76-100%5D);

c) "nie kocham swojego dziecka" (https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.sci.psychologia/gq0Uo8bY91Y%5B101-125%5D);

d) Alzheimer i trochę historii (https://groups.google.com/forum/#!msg/pl.scipgvchologia/3LwIMMbcYjw/kW8o28nUuIAJ);

e) Sejmowa obrona polskiej kurwokracji !
(https://groups.google.com/forum/#!msg/pl.sci.psychologia/ufGfTCtlZXM/wuuhJc3ABAAJ);

f) Szewczyk Dratefka tez chcialby.....
(https://groups.google.com/forum/#!msg/pl.sci.psychologia/cRsWOGUDzxU/D0Fgy9NZQB8J);

4) pl.soc.dzieci, w szczególności wpis:

a) Czego się nie robi ze strachu (https://groups.google.com/forum/#!msg/pl.soc.dzieci/iJeaXv2d5Hg/uUPS_pLcyzsJ);

5) pl.soc.religia, W szczególności Wpis:

a) Wiesz o tym że masz przejebane? (https://groups.google.com/forum/#ltopic/pl.soc.religia/lDxjFw9ZvI4%5B126-150%5D);

6) pl.soc.filozofia, w szczególności wpis:

a) Ojcobojstwo, bratobojstwo, krolobojstwo i... manipulacja kobiet.
(https://groups.google.com/forum/#!msg/pl.sci.filozofia/2R4f5Vz5DnE/ShNz3GCthgEJ).

Moja Mocodawczyni domaga się usunięcia bądź zmiany treści naruszających jej dobra osobiste wyżej wskazanych wpisów i publikacji w taki sposób, żeby ich zmieniona treść w żaden sposób nie wskazywała na osobę mojej Mocodawczyni lub jej małoletniego syna oraz nie pozwalała na ustalenie tożsamości mojej Mocodawczyni lub małoletníego syna, ani na kojarzenie w jakikolwiek sposób osoby mojej Mocodawczyni lub jej małoletniego syna z Pana osobą lub propagowanymi przez Pana poglądami.

Ponadto wzywam Pana do usunięcia wszelkich wykorzystanych w serwisie Google+ pod adresem https://p1us.google.com/114119226904598Ü53910 oraz w serwisach internetowych leotar.net oraz leotar.friko.pl fotografii przedstawiających osobę mojej Mocodawczyni lub jej małoletniego syna, w szczególności fotografii dostępnej pod adresem http://leotar.net/year_2015/index.html. Moja Mocodawczyni nie życzy sobie, aby jej osoba lub osoba jej małoletniego syna W jakikolwiek sposób kojarzona była z Pana osobą lub propagowanyrni przez Pana poglądami.

W przypadku niezastosowania się do niniejszego wezwania W terminie 14 dni od dnia otrzymania niniejszego pisma zmuszony będę podjąć niezwłocznie wszelkie dzialania mające na celu zabezpieczenie dóbr osobistych mojej Mocodawczyni i jej syna.

Z poważaniem
Adwokat

Krzysztof Grochowski

W załączeniu:
- odpis pełnomocnictwa

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Wrocław, dnia 14 lutego 2017 r.

PEŁNOMOCNICTWO PROCESOWE

Niżej podpisana Katarzyna Tarnawska upoważniam adwokata Krzysztofa Grochowskiego oraz radcę prawnego Monikę Suchodolską (każde z nich z osobna) z Grochowski Żurawski Kancelaria Adwokacka sp.p. z siedzibą we Wrocławiu, ul.Świebodzka 6/6, 50-046 Wrocław, do reprezentowania mnie w sprawie przeciwko Władysławowi Tarnawskiemu o naruszenie dóbr
osobistych i o zapłatę.

Katarzyna Tarnawska

oryginał pisma tutaj http://leotar.net/document/2017/wezwanie_1.pdf

--
LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/

Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Pomoc wzajemna czynnikiem rozwoju - Piotr Kropotkin

Data: 2017-03-17 20:21:57
Autor: CookieM
W dniu 17.03.2017 o 19:16, LeoTar Gnostyk pisze:
[...]

Co jeśli twoja ,,prawda" to tylko sklecone umiejętnie narracje pod tytułem: femme fatale, tudzież parę myśli Freuda i Junga, do których ostatnio dodałeś antysemityzm i słownictwo rodem z gadzinówek sponsorowanych przez Biereckiego.

Data: 2017-03-17 21:34:26
Autor: LeoTar Gnostyk
CookieM pisze:

[...]

Ostatnio to ja nic nie pisałem bo nie mam na to czasu. Ale jeżeli brakuje Ci kompletnego skróconego wykładu mojej filozofii i etyki to postaram się przyłożyć by po wakacjach był gotowy.

--
LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2017/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

Data: 2017-03-18 07:06:27
Autor: Przemysław Dębski
Próba kneblowania ujawnienia Prawdy.
W dniu 2017-03-17 o 19:16, LeoTar Gnostyk pisze:

Katarzyno córko Władysława, jak widzę czytasz tę naszą grupę :) Gdyby doszło do jakiejś rozprawy przed sądem, i były by potrzebne zeznania któregoś z użytkowników naszej grupy - służę uprzejmie. kontakt: po_zboju@go2.pl

Dębska

Data: 2017-03-18 07:21:25
Autor: LeoTar Gnostyk

A ja Tobie Dębska ze szczerego serca polecam poczytać książeczkę "Zdradzony przez ojca" Wojciecha Eichelbergera. Może wytrzezwiejesz. Znajdziesz w mojej Biblioteczce http://leotar.net/Books/.

Data: 2017-03-18 07:40:17
Autor: Przemysław Dębski
W dniu 2017-03-18 o 07:21, LeoTar Gnostyk pisze:
Przemysław Dębski pisze:
[...]

Powiem ci tak, jeśli będę chciał poczytać kradzioną książkę, to sam ją ukradnę;)

Dębska

Data: 2017-03-18 07:49:30
Autor: LeoTar Gnostyk
Przemysław Dębski pisze:
[...]

Nie lawiruj Dębska. Ty się po prostu boisz tę książeczkę przeczytać.;-)

Data: 2017-03-18 08:21:10
Autor: Przemysław Dębski
Przemysław Dębski pisze:
[...]

A ty zapewne chcesz mi powiedzieć żebym się nie bał ... może byś chociaż jak na pedofila przystało cukierka zaproponował?

Dębska

Data: 2017-03-18 08:44:28
Autor: LeoTar Gnostyk
Przemysław Dębski pisze:
[...]

Masz Waści na dobry początek fragmencik zatytułowany:

"[...]

*Gniew matki*

Chłopiec zdradzony przez ojca zostaje pozbawiony pozytywnego wzom odnoszenia się do  kobiet. Ojciec, sam borykający się ze skutkami zdrady ze strony swojego ojca, nie może być  przecież w dobrych relacjach ze swoją partnerką. Jeśli od niej odchodzi, to w oczach syna jego nieobecność sama przez się pokazuje, że trwały związek z kobietą jest dla mężczyzny czymś zbyt  trudnym do uniesienia.

Matka ma oczywiście własne kłopoty ze sobą i z mężczyznami. Gdyby ich nie miała, to z  pewnością nie związałaby się na stałe z partnerem, tak bardzo skłonnym do zdradzania swego syna i  jej samej. Z tych samych powodów doświadcza ona trudności W relacji z synem, a pozbawiona wszelkiej pomocy ze strony partnera, rozwiązuje je, jak może i umie. Gromadzi się W niej mnóstwo  gniewu, który na Wiele sposobów przejawia się W stosunku do syna. Trzy z nich spotykamy  stosunkowo najczęściej. Syn staje się albo ,,upragnionym wrogiem", albo ,,znienawidzonym wybawicielem", albo ,,zagniewanym panem".

Gdy stajemy się dla matki upragnionym wrogiem, to oczywiście nie przyznaje się ona do tego  nawet przed sobą. A tym bardziej przed nami i przed światem. Zdarza się i tak, że świadomie i  otwarcie zachowuje się agresywnie wobec nas. Częściej jednak agresja matki bywa opakowywana  w różowy papierek nadopiekuńczości, co ,,kastruje" nas jeszcze skuteczniej, ponieważ  spragnionemu miłości dziecku trudniej jest przeciwstawiać się tak zakamuflowanej wrogości.

Gdy stajemy się znienawidzonym wybawicielem, wtedy agresja matki przybiera przede  wszystkim formę nadmiernego obciążania nas jej kłopotami, chorobami i problemami (szczególnie  tymi, które przeżywa ż ojcem), wymuszania opiekuńczej postawy wobec niej, zobowiązywania nas do bezwzględnej lojalności, a także do tego, że jej nigdy nie opuścimy.

Często bywa tak, że bezradna i opuszczona przez partnera matka, aby nie pozostać zupełnie  sama, wyrzeka się swego gniewu tak dalece, że uznaje nas za swego zagniewanego pana, a samą  siebie za sługę i winną ofiarę. W ten sposób zabiega przede wszystkim o to, żeby nie poczuć swojej agresji, a także nie wzbudzić w nas żadnych negatywnych uczuć. Spełnia wszelkie nasze zachcianki  i zaspokaja potrzeby. Czasami zdejmuje z nas ciężar najprostszych nawet czynności, wszystko  wybacza i nigdy się nie skarży. Bardzo szybko okazuje się jednak, że rezygnacja z siebie oraz pragnienie zaskarbienia sobie za wszelką cenę naszej miłości, a przynajmniej przychylności, rodzi  w nas tylko niechęć, gniew, a nawet pogardę.

Rozważmy, jaki wpływ na dalsze życie syna może mieć przebywanie W zasięgu rozgniewanej,  przemęczonej i rozczarowanej matki.

[...]"

Jak Ci posmakuje nie zapomnij adresu: "Zdradzony przez ojca" a wyjaśnisz sobie sam problemy, które masz ze swoją tożsamością.

Data: 2017-03-18 09:30:59
Autor: Przemysław Dębski
Przemysław Dębski pisze:
[...]

I jak już wyjaśnię sobie te problemy, to stanę się pedofilem i będziemy sobie przybijać piątkę?

Dębski

Data: 2017-03-18 09:45:32
Autor: LeoTar Gnostyk
Przemysław Dębski pisze:
[...]

Czy wiek 17-18 lat, który uważam za właściwy na inicjację seksualną młodzieży ze wzgędu na rozwój psycho-fizyczny człowieka, Ty uważasz za wiek nieodpowiedni? Czy osobnik zamierzający podjąć współżycie seksualne to jeszcze dziecko czy juz dorosły? Jeżeli uważasz 17-18 latka za dziecko to kiedy chcesz go uznać za dorosłego? Oj Dębska/i coś gonisz się sam/a ze swoim ogonem. :-)

Data: 2017-03-18 13:25:32
Autor: Przemysław Dębski
Przemysław Dębski pisze:
[...]

Spoko spoko, swego czasu jasno dałeś do zrozumienia iż piszesz o takim wieku z "ostrożności procesowej". Jeśli przyjdzie potrzeba by tego użyć, poszpera się i odnajdzie. Nie ty pierwszy i nie ostatni "dałeś się złapać" przez chlapnie zorem na prawo i na lewo. Częsty motyw w filmach zresztą:)

Dębska

Data: 2017-03-18 16:02:44
Autor: LeoTar Gnostyk
Przemysław Dębski pisze:
Przemysław Dębski pisze:
[...]

Stawiam Ci najlepsze piwo Dębska/i jeżeli znajdziesz w sieci fragment, w którym zachęcam do inicjacji seksualnej młodzieży wcześniej aniżeli w wieku 17-18 lat. A jeżeli nie znajdziesz tego i nie przedstawisz w następnym mailu to bedziesz to musiał/a odszczekać niczym pies ogrodnika. :-)

Data: 2017-03-18 17:25:34
Autor: Przemysław Dębski
Przemysław Dębski pisze:
[...]

Proponuję jednak przeczytać co napisałem o tym, czego "znalezisko" ma dotyczyć. Dyskutujesz z wytworem swojej łepetynki, a nie z tym co ja napisałem :) Nie mniej, odnosząc się do tego wytworu ... jak sądzisz? Spożytkował bym takie znalezisko na rzecz otrzymania od ciebie piwa i pozbycia się muszenia szczekania, czy raczej udupienia cię?

Dębska

Data: 2017-03-19 15:30:57
Autor: LeoTar Gnostyk
Przemysław Dębski pisze:

[...]

Znowu lawirujesz. Ponieważ nie przedtawiłaś Dębska żadnego dowodu na to, że zachęcałem do pedofilii więc dopóki nie odszczekasz swego zarzutu masz szlaban na jakąkolwiek rozmowę ze mną.

EOT bez markowego piwa

Data: 2017-03-20 08:27:44
Autor: Przemysław Dębski
Przemysław Dębski pisze:

[...]

Tylko nie to. Błagam !!

Dębska

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-04-07 17:21:50
Autor: Ghost

Użytkownik "Przemysław Dębski " napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oao09i$13g$1@node2.news.atman.pl...

[...]

Błagać to ty potrafisz, ciulu.

Data: 2017-04-08 12:15:00
Autor: Przemysław Dębski
W dniu 2017-04-07 o 17:21, Ghost pisze:

[...]

I po co ci to było? Teraz musisz żebrać o uwagę w jakichś dawno zakończonych wątkach. Przejdzie ci deprecha jeśli nazwę cię śmiesznym pawiankiem? Śmieszny pawianku :)

Dębska

Data: 2017-04-08 13:15:06
Autor: XL
Przemysław Dębski <po_zboju@go2.pl> wrote:
[...]

Za dużo uwagi mu poświęcasz, a nie warto karmić :-)

--
XL   "Ogródek, figi, trochę sera - a do tego trzech lub czterech
przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

Data: 2017-04-08 17:36:02
Autor: Przemysław Dębski
W dniu 2017-04-08 o 15:15, XL pisze:
[...]

Co to to nie. To jest wyjątkowy okaz kanalii. Podtrzymywanie go przy życiu i pokazywanie innym jest wręcz naszym obowiązkiem :)

Dębska

Data: 2017-04-08 19:02:59
Autor: Ghost

Użytkownik "Przemysław Dębski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ocad76$ida$1@node1.news.atman.pl...

[...]

I po co ci to było?

Łoszfuj, dopiero teraz przyuważyłem, że to z polityką zkrosowane, OMG aleście się towarzyszki skurwiły :-)

No to pa, cichodajki :-)

Data: 2017-03-18 22:14:05
Autor: FEniks
W dniu 18.03.2017 o 07:06, Przemysław Dębski pisze:
[...]

W razie czego (gdyby było potrzebnych więcej zeznań) upoważniam Cię do przekazania pani Katarzynie mojego adresu mailowego.

Ewa

Data: 2017-03-20 08:30:55
Autor: Przemysław Dębski
FEniks <xxx@poczta.fm> Wrote in message:
[...]

Ok.

Dębska

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-03-20 09:41:13
Autor: Trefniś
W dniu .03.2017 o 08:30  pisze:

[...]

Rozumiem, że ew. czynności odbędą się we Wrocławiu?
Oprócz Ewy jest tu Wrocławian więcej, wystarczy rzucić tu hasło, dołączymy.

--
Trefniś

Data: 2017-04-07 06:21:36
Autor: XL
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> wrote:
W dniu .03.2017 o 08:30  pisze:

[...]

No no... Aleście pojechali zbiorowo. Oczekiwałabym takiej "zbiorowej
odwagi" w obliczu PRAWDZIWEJ pedofilii, a nie zbiorowo wydumanej tylko i
wyłącznie  na podstawie leotarowskich usenetowych dywagacji tekstowych
trącących podpuszczką. Gratulacje Państwu - nie ma co, taką społeczną gotowość zawsze warto
spożytkować, ale to??? Podjaranej bezmyślnej paniusi się nawet nie dziwię,
ale Wy, panowie? Gdzie Wasz dystans? gdzie trzeźwość spojrzenia?
:->
:-/

PS. Chętnie powtórzę przed sądem :->

Data: 2017-04-07 09:06:40
Autor: FEniks
W dniu .03.2017 o 08:30  pisze:

[...]

Pani Katarzyna też pewnie wydumała sobie.

Ewa

Data: 2017-04-07 09:12:37
Autor: XL
W dniu .03.2017 o 08:30  pisze:

[...]

O ile jej samej nie wydumano sobie 3-)
Oj, ludzie, ludzie...

Data: 2017-04-07 11:46:12
Autor: Trefniś

W dniu .03.2017 o 08:30  pisze:

[...]

XL-ka _musi_ stanąć w obronie, bo sama zachłystywała się populistycznymi i  pseudokatolickimi tezami Leotara: "rodzice muszą wprowadzać dzieci w  życie".
Podjarała się, bezrozumnie pomijając przy tym wszelkie "poboczne",  kazirodcze i pedofilskie aspekty.
Jest też aspekt belferski - XL-ka nie myli się _nigdy_ jak to mieli w  zwyczaje nauczyciele w PRL.
Teraz pewnie też tak mają, ale XL umacniała przecież władzę ludową  wykładając pod orłem białym bez korony, za to na czerwonym tle.

Rozumiem, że XL stanie przed sądem w obronie Leotara.

EOD

--
Trefniś

Data: 2017-04-07 15:36:03
Autor: XL

W dniu .03.2017 o 08:30  pisze:

[...]

Już Ty mnie nie szantażuj "obroną" Leotara. Ty sobie weź na mózgownicę inny
problem - czy historie, które Cię w necie jarają, są przeznaczone dla ludzi
myślących, czy raczej dla niedorosłych mentalnie osobników ludzkich
uważających się za dorosłych.
I zastanów się, do której grupy sam należysz i czy aby na pewno :-D
Bo ja, jak Cię teraz czytam, od razu wiem, że jestem w tej pierwszej, no
nie ma innej opcji.
Weź Ty sobie DOKŁADNIE przeczytaj i zrozum, co naprawdę pisała Ikselka. To
po pierwsze. Bo pusty śmiech mnie ogarnia.

Po drugie - co takiego TY (czy ktokolwiek z Was) możesz zeznać przed sądem
na temat Leotara, co by mogło być wnoszącą cokolwiek i WIARYGODNĄ
informacją na jego temat? Wszystko, coście sobie wyczytali w wynurzeniach
tego uczestnika usenetu, pochodzi od samego zainteresowanego i Wy, jako
zaledwie konsumenci jego tekstów, nie możecie do tego dołożyć niczego ponad
to, co sami wyczytaliście. Nikogo (a w szczególności ew. sądu) nie będą
interesowały Wasze wrażenia, nastawienia ani NADinterpretacje, tylko FAKTY.
Puknijcie Wy się zdrowo w główki, ludzie, bo o FAKTACH nie wiecie tak
naprawdę niczego. Bo to za mało, że wyczytaliście o nich z czyjejś relacji.
Jak Was czytam, to mam wrażenie, że zebrało się tu rozwrzeszczane
przedszkole, stado rozgorączkowanych dzieciaków, gotowe udowadniać przed
sądem, że Mikołaj miał buty w odcieniu indygo, zamiast w przepisowym
malinowym :->>>
Wielkie Wam LOL ?

Data: 2017-04-07 17:49:30
Autor: Trefniś
W dniu .04.2017 o 17:36 XL <ikselk@gazeta.pl> pisze:

Trefniś <trefnis1@mailinator.com> wrote:

(...)
[...]

XL, proponuję zostawić sobie na później takie ejakulaty  pseudosocjologiczne.
Leotar będzie za nie wdzięczny przy potencjalnej rozprawie.
Będziesz mogła "pouczyć" sąd!

EOD
--
Trefniś

Data: 2017-04-07 16:18:48
Autor: XL
[...]

Albowiem socjologiczna podpuszczka działa lepiej na ludzi? - no, działa,
jak widać :-D

Leotar będzie za nie wdzięczny przy potencjalnej rozprawie.
Będziesz mogła "pouczyć" sąd!

Już dostałeś wezwanie??? LOL :-D

Data: 2017-04-07 18:16:33
Autor: Kviat
W dniu 2017-04-07 o 17:36, XL pisze:

[...]

Historie o chemtrails, o uwielbieniu Hitlera, o pokrzywdzonych propagujących pokój i miłość narodowcach ocenzurowanych na fejsie, faszyzujących kibolach... no rzeczywiście, to dla ludzi myślących.

I zastanów się, do której grupy sam należysz i czy aby na pewno :-D
Bo ja, jak Cię teraz czytam, od razu wiem, że jestem w tej pierwszej, no
nie ma innej opcji.

To prawda. Nie ma żadnych wątpliwości do której grupy należysz.

Weź Ty sobie DOKŁADNIE przeczytaj i zrozum, co naprawdę pisała Ikselka. To
po pierwsze. Bo pusty śmiech mnie ogarnia.

Ci co czytali co naprawdę pisała ikselka, dokładnie wiedzą co sobą reprezentujesz i to wcale nie jest śmieszne.

Po drugie - co takiego TY (czy ktokolwiek z Was) możesz zeznać przed sądem
na temat Leotara, co by mogło być wnoszącą cokolwiek i WIARYGODNĄ
informacją na jego temat?

Pisałem o tym wielokrotnie: łamie prawo publicznie namawiając do pedofilii. Czego znowu nie zrozumiałaś?
Mam jeszcze raz przytoczyć konkretny przepis z KK?

Wszystko, coście sobie wyczytali w wynurzeniach
tego uczestnika usenetu, pochodzi od samego zainteresowanego

Tym bardziej. Więc czego nie rozumiesz?

i Wy, jako
zaledwie konsumenci jego tekstów, nie możecie do tego dołożyć niczego ponad
to, co sami wyczytaliście.

A po co dokładać? Przecież wystarczy zacytować to co pochodzi od samego zainteresowanego.

Nikogo (a w szczególności ew. sądu) nie będą
interesowały Wasze wrażenia, nastawienia ani NADinterpretacje, tylko FAKTY.

A które fakty nie dotarły do twojej świadomości?
Nie zauważyłaś, że publicznie namawia do pedofilii i do gwałtów na dzieciach?

Puknijcie Wy się zdrowo w główki, ludzie, bo o FAKTACH nie wiecie tak
naprawdę niczego.

Tak... i pisze to osoba, która religijne wierzenia w duszę przedstawia jako fakty.
Ty może nie rozumiesz pojęcia "fakty"?

[...]

Jak cię czytam, to mam wrażenie, że kompletnie nie wiesz o czym jest mowa.

Wielkie Wam LOL ?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-04-07 16:44:01
Autor: XL
Kviat <null> wrote:
[...]

Mikołaj ci ucieka. Łap.

Data: 2017-04-07 19:01:47
Autor: Kviat
Próba kneblowania ujawnienia Prawdy.
W dniu 2017-04-07 o 18:44, XL pisze:

Mikołaj ci ucieka. Łap.

Ale odjechałaś... pogorszyło ci się?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-04-07 20:34:48
Autor: XL
Kviat <null> wrote:
W dniu 2017-04-07 o 18:44, XL pisze:

Mikołaj ci ucieka. Łap.

Ale odjechałaś... pogorszyło ci się?

Jak przeczytasz wątek, to załapiesz. --

Data: 2017-04-09 10:01:14
Autor: Przemysław Dębski
Próba kneblowania ujawnienia Prawdy.
W dniu 2017-04-07 o 17:36, XL pisze:

[...]

[...]

Wpierw zadaj sobie pytanie o co ten proces ma być :) Sprawa jest prosta. Leotara nie czeka proces o pedofilię tylko o naruszenie dóbr osobistych własnej córki. Jeśli jego internetowe wypociny stawiają jego córkę w złym świetle, to jak najbardziej będą potrzebni świadkowie, którzy z tymi wypocinami się zapoznali i potwierdzą jak postrzegali jego córkę przez pryzmat tego co w nich wyprodukował.

Dębska

Data: 2017-04-09 09:31:49
Autor: XL
[...]

Przesadzasz. Sąd nie prowadzi badań socjologicznych i nie potrzebuje
czyichś osobistych interpretacji tekstów Leo, bo TO SĄD ze swej istoty i
powołania sam jest od takiej interpretacji.
Tekstów wszelkich zresztą.
To SĄD osądza.

Jeśli miałby pytać tzw. opinię publiczną w każdej sprawie, żeby się na tych
wrażeniach potem opierać w wyrokach, przestałby być sądem, a zacząłby byc
wyrazicielem opinii publicznej. Więc uwierz, nie będzie pytał o wrażenia czytelników, jako osób
niezwiązanych w żaden sposób bezpośrednio ze sprawą.
Jeśli zaś chciałby to zrobić (bo w sumie może, sądowi wolno),  to żeby
zrobić rzetelną i niestroniczą robotę musiałby poszukać i takich, którzy
mają wrażenia przeciwne niż Wy. A zapewniam, że tacy są.
Widzisz już ten absurd?

Data: 2017-04-09 09:46:49
Autor: XL
XL <ikselk@gazeta.pl> wrote:
[...]

Ja się np. chętnie zgłoszę ze swoimi wrażeniami, o ile w ogóle będzie do
czego bo
Państwo się tak podjarali, żw w ogóle nie rozumieją, o czym piszę. Zatem
wyrażę się jaśniej: podstawowy problem polega u Was na tym, że jakiekolwiek
pojęcie o sprawie macie tylko i wyłącznie Z NETA. Czy bierzecie pod uwagę ewentualność, że CAŁA ta sprawa to fikcja? - o tym
pisałam, wspominając o podpuszczce.
Grupa dorosłych ludzi podpuszczona w necie metodą "na pedofila". Naprawdę nie zastanowiło Was, jak długo ten "pedofil" funkcjonuje?
Przecież takie forum jak to ewidentnie jest monitorowane przez Policję i
osoba o (wg Was) pedofilskich zapędach z mety byłaby wyłuskana. Tymczasem
od lat pisze i Was złości. Ach, ten net. Ach, ci "dorośli" w necie 3-)

Data: 2017-04-09 11:56:57
Autor: Trefniś
Próba kneblowania ujawnienia Prawdy.
W dniu .04.2017 o 11:46 XL <ikselk@gazeta.pl> pisze:

Odnalazłaś Panslawistę bis w Leotarze?

--
Trefniś

Data: 2017-04-09 11:54:16
Autor: XL
Próba kneblowania ujawnienia Prawdy.
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> wrote:
W dniu .04.2017 o 11:46 XL <ikselk@gazeta.pl> pisze:

Odnalazłaś Panslawistę bis w Leotarze?

Próba zmiany tematu w celu zagłuszenia WŁASNEGO zmieszania oczywistą
słusznością mojej wypowiedzi? (ret.)

Data: 2017-04-09 13:59:46
Autor: Kviat
W dniu 2017-04-09 o 11:46, XL pisze:

[...]

Podstawowy problem polega na tym, że nawet nie chce ci się sprawdzić. Typowe dla ciebie i jak zwykle nie ci to nie przeszkadza pouczać innych.

https://pl-pl.facebook.com/wladyslaw.tarnawski
http://www.pdps-ostrowina.pl/aktualnosci/2016/532-nowa-spoldzielnia-socjalna-pasja-w-ostrowinie.html
" Od chwili powstania w pracach zorganizowanych przez Spółdzielnię Pasja zatrudnienie znalazło kilkadziesiąt osób spośród mieszkańców PDPS. Niekiedy drobne z pozoru prace realizowane przez Spółdzielnię, przekładają się nie tylko na walory użyteczności ekonomicznej, ale przede wszystkim stanowią efektywny instrument pozytywnej zmiany, wśród uczestniczących w pracach osób: upośledzonych intelektualnie bądź fizycznie, dotkniętych piętnem choroby psychicznej lub wykluczonych, albo niezaradnych społecznie. Terapia przez pracę jest jednym z podstawowych celów dla Spółdzielni ,,Pasja"."

https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.soc.polityka/wPnsBlsDDxo

PAWEL  OLSZEWSKI
LEKARZ PSYCHIATRA
Wroclaw, ul Swiebodzka 1
69-02460

ORDYNATOR Oddzialu II
Szpitala Psychiatrycznego
przy Areszcie Sledczym we Wroclawiu
lek med. Barbara LEWANDOWSKA
specjalista psychiatra

http://rejestr.nil.org.pl/xml/nil/rejlek/hurtd

Barbara Maria Lewandowska
Nr prawa wykonywania zawodu 7198601
Nr seryjny dok. uprawniającego AC 097345
Data uzyskania uprawnień 1963-02-01
Członek  Dolnośląskiej Izby Lekarskiej we Wrocławiu
Numer rejestru 69-11-7198601
Specjalizacje
Psychiatria st. I (1966-04-25, Prezydium Wojewódzkiej Rady Narodowej we Wrocławiu)
Psychiatria st. II (1973-04-17, Prezydium Wojewódzkiej Rady Narodowej we Wrocławiu)

Paweł Piotr OLSZEWSKI
Nr prawa wykonywania zawodu 2187461
Nr seryjny dok. uprawniającego AC 131258
Status  lekarz , którego dane znajdują się w archiwum na skutek zrzeczenia się przez lekarza prawa wykonywania zawodu
Data uzyskania uprawnień 1992-09-01
Archiwum  Dolnośląskiej Izby Lekarskiej we Wrocławiu
Numer archiwum 69-01-2187461
Data przeniesienia do archiwum 2011-11-15
Specjalizacje
Psychiatria st. I (1995-11-08, Urząd Wojewódzki we Wrocławiu)
Psychiatria st. II (2000-11-23, Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego w Warszawie)

Inne informacje możesz sprawdzić samodzielnie.
Uważasz, że ktoś przez lata buduje fikcyjną postać zaburzonego psychicznie tylko po to, żeby na grupach usenetowych namawiać rodziców do gwałcenia własnych dzieci?

Jaką postać by nie zbudował, nadal obowiązują artykuły KK dotyczące namawiania do pedofilii i do czynów zabronionych. Ktoś te posty produkuje.

[...]

Przeczytaj jeszcze raz to co powyżej i wyciągnij wnioski.

Ach, ten net. Ach, ci "dorośli" w necie 3-)

Wierząca w zamachy smoleńskie, a tu nagle taka się sceptyczna zrobiła...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-04-09 12:11:58
Autor: XL
Kviat <null> wrote:
[...]

Gratuluję pracy, jaką włożyłeś w zestawienie info specjalnie dla mnie.
Zamiast tego wpiwinieneś sobie, głupolku, zadać podstawowe pytanie, które
brzmi:
Dlaczego dotąd, w czasach szczególnego wyczulenia na problem oraz wobec
nasilonej akcj policyjnych prowokacji i monitorowania pedofilii w necie,
przez tyle lat Policja tego "pedofila" nie zgarnęła wobec tak
"porażających" prezentowanych tu przez ciebie "dowodów"? (ret.)

Data: 2017-04-09 14:30:24
Autor: Kviat
W dniu 2017-04-09 o 14:11, XL pisze:
Gratuluję pracy, jaką włożyłeś w zestawienie info specjalnie dla mnie.

Trzeba pomagać mniej rozgarniętym i niezaradnym.

[...]

A przeczytałaś ze zrozumieniem opinię lekarską?
Zarejestrowałaś w jakim ośrodku on "pracuje"?

Ale w jednym masz rację, ktoś pozwala mu na publikację tych rzeczy. Obstawiam brak właściwego nadzoru, albo są jakieś uzasadnione powody dla których nie można mu zabronić dostępu do internetu. Prawo nie zawsze nadąża za rozwojem technologicznym, albo zwyczajnie nikt o taki zakaz nie wystąpił do tej pory. Kto by się tak jakimś marginalnym usenetem przejmował...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-04-09 19:06:32
Autor: XL
Kviat <null> wrote:
[...]

Nie gardłuj tyle, tylko jak już cię ten sąd zaprosi na świadka, pochwal się
tutaj koniecznie efektami.
LOL
Hue hue :-D :-D

Data: 2017-04-09 21:33:01
Autor: Kviat
W dniu 2017-04-09 o 21:06, XL pisze:

Nie gardłuj tyle, tylko jak już cię ten sąd zaprosi na świadka, pochwal się
tutaj koniecznie efektami.

Nie gardłuj tyle, tylko pochwal się ilością autokarów, które zamierzasz wynająć dla siebie i tej twojej rzeszy zwolenników gwałcenia dzieci. Dużo was przygłupów tam będzie? Transparenty już zrobiłaś?

LOL
Hue hue :-D :-D

Popij wodą.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-04-09 20:02:01
Autor: XL
Kviat <null> wrote:
[...]

Na razie nigdzie się nie wybieram, a moje rozważania są czysto teoretyczne
- permanentnie i niegasnąco podziwiam twoje/wasze dziecięce nieustające
zaangażowanie w sprawę, o której wiesz/wiecie stricte z netu. Wobec
wieloletniej niczym niezakłóconej działalności Leo w necie nawet nie
zastanowiliście się, czy on w ogóle istnieje i czy cała ta sprawa nie jest
spreparowana. Nic wam nie daje do myślenia. Doszło już nawet do tego, że
zbiorowo gnacie do sądu...

Może za jakiś czas zbiorcze wyniki i analizę tego eksperymentu
socjologicznego będziecie mieli możliwość przeczytać - życzę wiele
przyjemności z czytania o sobie  :-D

Data: 2017-04-10 07:42:21
Autor: Kviat
W dniu 2017-04-09 o 22:02, XL pisze:

- permanentnie i niegasnąco podziwiam twoje/wasze dziecięce

Przestań bredzić.

[...]

Doszło już nawet do tego, że
zbiorowo gnacie do sądu...

Przestań bredzić.

Może za jakiś czas zbiorcze wyniki i analizę tego eksperymentu
socjologicznego

Taka stara, a bredzi jak dziecko.

Zarejestrowałaś w końcu, że ten pedofil łamie prawo? Przypomnieć ci?

Przykłady innych zajebistych eksperymentów socjologicznych: publiczne namawianie do kradzieży, publiczne namawianie do morderstwa, publiczne namawianie do zamachu...

Ty masz coś z deklem? Powinnaś postarać się o taką opinię jaką ma Leo, też jesteś chora i niebezpieczna.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-04-10 07:55:07
Autor: Kviat
W dniu 2017-04-10 o 07:42, Kviat pisze:
W dniu 2017-04-09 o 22:02, XL pisze:

Ty masz coś z deklem?

Pytanie retoryczne. Nie odpowiadaj.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-04-09 13:17:22
Autor: Kviat
W dniu 2017-04-09 o 11:31, XL pisze:

[...]

"Więc uwierz..." LOL :)
Bredzisz jak zwykle.
O tym kogo będzie pytał i o co będzie pytał zdecyduje sędzia. Na pewno nie ty.
I to sąd będzie decydował czy coś jest związane ze sprawą czy nie jest.

[...]

Czy ty musisz się wypowiadać na tematy, o których nie masz bladego pojęcia?
Wiesz w ogóle po co i dlaczego sąd powołuje świadków? Wiesz, że wyroki zapadają również na podstawie opinii publicznej, czyli również na podstawie zeznań świadków?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-04-09 12:05:31
Autor: XL
Kviat <null> wrote:
[...]

Wiesz, kim jest świadek?
Wiesz, że wyroki zapadają również na podstawie opinii publicznej, czyli również na podstawie zeznań świadków?

OK, panie świadek. Jako równoprawny świadek z tobą NIE uważam, aby teksty
Leo szkodziły dobru osobistemu komukolwiek. Mało tego, świadków z opcji
"nieuważającej" dostarczę sądowi skolko ugodno, skoro sąd wg ciebie miałby
się opierać na stricte czytelniczych recenzjach publikacji w internecie.
Świadek zadowolony?
Spadaj ś...wiadczyć.

Data: 2017-04-09 14:18:04
Autor: Kviat
W dniu 2017-04-09 o 14:05, XL pisze:

OK, panie świadek. Jako równoprawny świadek z tobą NIE uważam, aby teksty
Leo szkodziły dobru osobistemu komukolwiek.

średnio mnie obchodzi co uważasz na temat tekstów tego chorego człowieka.

Mało tego, świadków z opcji
"nieuważającej" dostarczę sądowi skolko ugodno, skoro sąd wg ciebie miałby
się opierać na stricte czytelniczych recenzjach publikacji w internecie.

Ty nadal nie ograniasz, że to sąd o tym zdecyduje, a nie ty?

Świadek zadowolony?
Spadaj ś...wiadczyć.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-04-09 15:26:35
Autor: Trefniś
W dniu .04.2017 o 14:18 Kviat <null> pisze:

[...]

Ciii...
XL organizuje zlot Pedobears na rozprawę.
A jeśli sędzia nie zechce ich słuchać, zostanie pouczony.

--
Trefniś

Data: 2017-04-10 07:02:56
Autor: LeoTar Gnostyk
Przemysław Dębski pisze:
[...]

Głupiaś jesteś Dębska niebożebnie. Ta grozba ze strony mojej córki to przygrywka do innego procesu, który toczy się przed wrocławskim sądem, w którym chodzi o podział majątku dorobkowego wspólnego. Pomimo rozwodu orzeczonego w 1996 nadal pozostaję we wspólnocie majątkowej z Teresą M. a ten majątek stanowi mieszkanie własnościowe nr 8 w budynku przy ul. Gołężyckiej 14. Niedługo zaprezentuję na mojej stronie całą historię tego mieszkania wraz z dokumentacją jak to Teresa M. próbowała, i nadal to czyni, pozbawić mnie praw do tego mieszkania. A ewentualny proces z moją Kasią ma mnie zmusić do tego bym zrzekł sie roszczeń co do tego współwłasności. Dupek jesteś Dębska.

Data: 2017-04-10 07:18:39
Autor: LeoTar Gnostyk
Przemysław Dębski pisze:
[...]

Głupiaś jesteś Dębska niebożebnie. Ta grozba ze strony mojej córki to przygrywka do innego procesu, który toczy się przed wrocławskim sądem, w którym chodzi o podział majątku dorobkowego wspólnego. Pomimo rozwodu orzeczonego w 1996 nadal pozostaję we wspólnocie majątkowej z Teresą M. a ten majątek stanowi mieszkanie własnościowe nr 8 w budynku przy ul. Gołężyckiej 14. Niedługo zaprezentuję na mojej stronie całą historię tego mieszkania wraz z dokumentacją jak to Teresa M. próbowała, i nadal to czyni, pozbawić mnie praw do tego mieszkania. A ewentualny proces z moją Kasią ma mnie zmusić do tego bym zrzekł sie roszczeń co do tejże współwłasności. Dupek jesteś Dębska.

Data: 2017-04-11 07:03:07
Autor: Przemysław Dębski
W dniu 2017-04-10 o 07:18, LeoTar Gnostyk pisze:
Przemysław Dębski pisze:
[...]

Czy ja dobrze widzę? Oczekujesz ode mnie czegoś w rodzaju ~"męskiej solidarności"?

Dębska

Data: 2017-04-11 08:22:23
Autor: LeoTar Gnostyk
Przemysław Dębski pisze:
[...]

Ależ skądże. Przecież ci powiedziałem, że uważam cię za dupka. A czegóż można oczekiwać od dupka?

Data: 2017-04-11 13:08:53
Autor: Przemysław Dębski
Przemysław Dębski pisze:
[...]

No ok, mówisz że niczego nie oczekujesz bo za dupka mnie uważasz.
 Zatem w jakim celu mi to wszystko opisales? Chcesz się komuś
 pożalić, że Cię Teresa chce w skarpetkach puścić i wybrałeś sobie
 do tego celu kogoś, kogo uważasz za dupka?
Leo why??? ;)

Dębska

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-04-11 13:39:36
Autor: LeoTar Gnostyk
Przemysław Dębski pisze:
[...]

To nie ja ciebie wywołałem do tablicy tylko ty zacząłeś mi sie pętać pod nogami. Więc cię rozdeptuję pokazujac twoją indolencję w temacie pod tytułem: "Kto odpowiada za przemoc psychiczną w rodzinie." Może przydam ci się przy okazji do czegoś i sprawię, że zmądrzejesz na starość. ;-) A przy okazji dopowiadam do historii mojej rodziny to czegom może kiedyś zapomniał. Ukazuje problem przemocy psychicznej w rodzinie mojej i - być może - wywołam chwilę refleksji oraz zastanowienia u innych jajogłowych oraz naiwnych panów.

Data: 2017-04-11 14:03:22
Autor: Przemysław Dębski
Przemysław Dębski pisze:
[...]

Chyba cię posrało, nie odezwałem się do ciebie w tym wątku odkąd
 napisałeś, że nie będziesz ze mną więcej rozmawial. Zdecydowałeś
 się teraz sam z siebie do mnie napisać to i ci odpowiadam.
 A przy okazji dopowiadania do historii twojej rodziny tego o czym
 zapomniałeś napisać ... Jak to było z tym rozbiciem Twojego
 pierwszego małżeństwa przez Teresę?  Teresa powiedziała twojej
 żonie ze odchodzisz czy sam to zrobiłeś?

Data: 2017-04-11 14:21:47
Autor: LeoTar Gnostyk
pisze:
[...]

Spojrzyj do tego wątku i zobacz, kto zaczął sie do mnie przyczepiać. Czy to był ktoś inny od ciebie?

[...]

Moja żona przyjechała do mnie do Wrocławia i zastała Teresę M. w moim łóżku. A ja się uniosłem honorem i zamiast ją przeprosić to kontynuowałem romans z panią T.M. Chociaż z perspektywy czasu oceniam teraz to jako historyczną konieczność bo bez tego doświadczenia z Teresą M. nie wiedziałbym o przemocy w ogóle, ze szczególnym uwzględnieniem premocy w rodzinie, tyle co wiem teraz. I pewnie nie dotarłbym do sposobu jak od tej przemocy uwolnić siebie. A przede wszystkim nie byłbym zapewne w stanie przejść takiego rozwoju duchowego jaki sobie zaaplikowałem dzięki perypetiom w związku z Teresą M. Tak, że nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło i jak już wcześniej wspomniałem jestem... dłużnikiem mojej eks- oraz moich i naszych dzieci.

Data: 2017-04-11 14:47:00
Autor: LeoTar Gnostyk
Próba kneblowania ujawnienia Prawdy.
W dniu 2017-04-11 o 14:42, Maciej Wozniak pisze:
W dniu wtorek, 11 kwietnia 2017 14:22:37 UTC+2 użytkownik LeoTar
Gnostyk napisał:

Moja żona przyjechała do mnie do Wrocławia i zastała Teresę M. w
moim łóżku. A ja się uniosłem honorem i zamiast ją przeprosić to
kontynuowałem romans z panią T.M.

Jakże to honorowe - zdradzić żonę i kiedy się dowie, posłać ją do
diabła.

Pewnie tak miało się stać bym mógł doświadczyć całej hekatomby przemocy psychicznej (manipulacji) kobiety-matki w stosunku do dzieci i do mężczyzny-ojca. Inaczej zapewne nie znalazłbym rozwiązania dla pozbycia się tej patologii z życia ludzi.

Data: 2017-04-11 14:57:45
Autor: LeoTar Gnostyk
Próba kneblowania ujawnienia Prawdy.
W dniu 2017-04-11 o 14:56, Maciej Wozniak pisze:
Gnostyk napisał:

[...]

No tak. Kiedy zdradziłeś żonę a później posyłałeś ją do diabła, to
sama Opatrzność tobą kierowała w imię interesu całej ludzkości.
Rozumiem.

No i wszystko ci się wyjaśniło, nieprawdaż?

Data: 2017-04-07 18:00:57
Autor: LeoTar Gnostyk
W dniu .03.2017 o 08:30  pisze:
[...]

A co niby wydumała sobie? Bo w tekście tej jej grozby niczego konkretnego nie ma poza ogólnymi grozbami. Czyzbyś wiedziała lepiej od niej samej czego ona sobie nie życzy? A może to chodzi o jakąś inną Katarzynę nie-Tarnawską.

Data: 2017-04-07 16:20:46
Autor: XL
W dniu .03.2017 o 08:30  pisze:
[...]

Pomalutku, Leo, może po wielkich bólach w... intelekcie Ewa do tego w końcu
dojdzie :-D

Data: 2017-04-10 13:17:08
Autor: LeoTar Gnostyk
Próba kneblowania ujawnienia Prawdy.
Maciej Wozniak pisze:
W dniu niedziela, 9 kwietnia 2017 23:40:10 UTC+2 użytkownik hk
napisał:
W dniu niedziela, 19 marca 2017 15:01:31 UTC+1 użytkownik Maciej
Wozniak napisał:

Więc własna córka pozywa cię do sądu. Masz czym się pochwalić,
biedny idioto.

Powiedz Macieju co tu się pisze. W Wielkiej Brytanii chyba od roku
są testowane scyfryzowane procesy i procedury Sądu Jej KM. Wyszło
że duża cześć ma braki o różnorodnym charakterze. A tu ? Czy ten
post to test ?

Może, ale wątpię. Leo produkuje się od wielu lat i dość
konsekwentnie. Myślę, że tym wątkiem to gówno "karze" nieposłuszną
córkę, która go "zawiodła".

Tyle już gowien zniosłem więc jedno więcej mi nie zaszkodzi a przy okazji pokażę również tobie jak ograniczonym zjadaczem babskiego gówna jesteś.

Jrżeli przeczytałeś list mojej córki z 2 września 1994 to powinieneś sie zorientować, że jeszcze wtedy, pomimo nacisków matki, zachowywała poycję neutralną w sporze między mną a Teresą M. Gdy wróciła ze Stanów do Polski dopadła ją matka i chmara pseudoterapeutów z wrocławskiego ośrodka socjoterapii młodzieżowej. Wspólnie Teresa M. i ci, pożal się boże, "terapeuci" zmusili ją do zajecia strony matki i matriarchalnego systemu. Wymusili na niej opowiedzenie sie przeciwko ojcu. Mimo tego nie traktuję jej jak wroga lecz jak dziecko skrzywdzone przez matke i matriarchalny system wychowawczy. Nie znaczy to, że dam się pokonać tylko dlatego, że wystawiono mi do odstrzału córkę. Jeżeli nie potrafiłbym obronić siebie to nie potrafiłbym również obronić dzieci, a to o ich przyszłość i wolność chodzi.

A teraz... pędz się panie Wozniak.

Data: 2017-04-10 15:20:33
Autor: LeoTar Gnostyk
Próba kneblowania ujawnienia Prawdy.
Maciej Wozniak pisze:
W dniu poniedziałek, 10 kwietnia 2017 13:17:56 UTC+2 użytkownik
LeoTar Gnostyk napisał:

[...]

Jeżeli przeczytałeś list mojej córki z 2 września 1994 to
[...]

No, trafiłem. Stanęła przeciw OJCU!!!

Nie masz w co trafiać, a nawet gdybyś miał nawet cel to nie byłbyś go w
stanie rozpoznać boś zbyt podporządkowany babskiemu widzeniu świata.

Należy się - kara.

To nie ja zdecydowałem się wystąpić przeciwko niej lecz to ona chcąc wspomóc matkę wystąpiła przeciwko mnie. A celem jest obrona dominacji kobiety nad mężczyzną. W dalszym ciągu pozostawiam furtkę dla ugody i budowy partnerskich relacji między mna a Teresą M. podczas gdy ona chce mnie totalnie upokorzyć i zniszczyć nie roliczywszy się pierej sama z sobą. W dodatku włączyła przymusem w tą walkę Kasię od sprawy rozwodowej - w 1996 - poczynając. Wymusiła na Kasi, która właśnie osiagnęła pełnoletność a co za tym idzie odpowiedzialność przed prawem za kłamstwo, zeznania, których celem było zrobić ze mnie pedofila i potencjalnego kazirodcę. Głuptak jesteś, panie Wozniak, jeżeli nie dostrzegasz, że ja cały czas bronię córki przed matką z jej totalitarnymi zakusami.

Nie podobało się jej, że tatuś chwali się w necie tym, co jej zrobił
- no to dodatkowo zapodał wszystkim ciekawym pełne imię, nazwisko i
firmę.

A cóż takiego złego, według ciebie, ja jej zrobiłem? Nigdy, aż do teraz, gdy wystąpiła przeciwko mnie, nigdzie nie padło jej nazwisko. A kobiet o imieniu Katarzyna jest całe mnóstwo.

A żeby było jej jeszcze weselej, tym razem wplątał w to także
"małoletniego syna".

To tylko studium przypadku, studium konsekwencji przemocy psychicznej matek w stosuku do dzieci. Pokazanie jak przemoc psychiczna matki w stosunku do córki owocuje mutacjami informacji genetycznej.

Data: 2017-04-10 22:05:54
Autor: Kviat
W dniu 2017-04-10 o 15:20, LeoTar Gnostyk pisze:

To nie ja zdecydowałem się wystąpić przeciwko niej lecz to ona chcąc
wspomóc matkę wystąpiła przeciwko mnie.

I w związku z tym kochający tatuś postanowił jeszcze bardziej publicznie dopier...  własnej córce.
Zostawiłeś furtkę bardzo szeroko otwartą.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-04-11 04:01:40
Autor: LeoTar Gnostyk
W dniu 2017-04-10 o 22:05, Kviat pisze:
[...]

A cóż takiego złego jej zrobiłem? Może chociaż ty mi odpowiesz na to
pytanie. Może chociaż raz nie będziesz gołosłowny i roszczeniowy
wyłącznie. No sformułuj wreszcie jasno i otwarcie zarzuty przeciwko
mnie. Wskaż miejsca, w których robię coś nieuczciwego w stosunku do
mojej rodziny poza ujawnianiem faktów skrzętnie wcześniej skrywanych
przez Teresę M.

Teresa M. ukrywała przed dziećmi prawdę o naszej wspólnej
przeszłości, a winę za to co było złe w tej przeszłości przerzucała
wyłącznie na mnie. Sama zaś kreowała się na niewinną, wręcz świętą,
znoszącą cierpliwie i w pokorze takiego podłego człowieka jak ja. Typka
który rozbił swoją pierwszą rodzinę a jej nie pomógł w w sytuacji
trudnej gdy zaszła ze mną w ciążę. Chciała uchodzić za świętą w oczach dzieci i ludzi dobrze jej nie znających a za uszami miała współudział w rozbiciu mojej pierwszej rodziny, gdyż sama mi weszła do łóżka.

Manipulowała moim poczuciem winy gdyż mnie brakowło poczucia własnej wartości i za wszelką cenę poszukiwałem czyjejś bliskości, kogoś kto by mi przywrócił wiarę w siebie. W koncu nie różniłem się niczym od wszystkich pozostałych cierpiących z powodu nierozwiązanego komplesu Edypa. A ona sprytnie to wykorzystała, przy czym sama była zakręcona tak
samo jak ja. Gdy odważyłem się powiedzieć dzieciom część tej prawdy o nas przeraziła się, że w oczach dzieci spadnie z piedestału, na który sama sie wyniosła i nie będzie już dłużej mogła być księżniczką na ziarnku grochu.

Zeby więc utrzymać dotychczasowy stan swojego posiadania musiała się pozbyć z domu intruza, który rozbijał jej starannie zorganizowaną oraz realizowaną przez lata mistyfikację, i rozbiła naszą rodzinę. Ale musiała to zrobić tak by dzieci pozostały przy niej i by zostały wyłącznie pod jej kontrolą, całkowicie od niej uzależnione i
pozbawione - w ich przekonaniu - jakiejkolwiek pomocy z zewnątrz.
Zbudowała więc psychiczne więzienie, w którym uwięziła dzieci i siebie,
wymusiwszy na dzieciach przekonanie o tym, że jestem niebezpiecznym dewiantem i psychopatą, i że tylko na nią mogą liczyć. Typowy obraz "syndromu sztokholmskiego".

A Kasia weszła już w buty matki, gdyż dokładnie powtarza model zachowań swojej rodzicielki i zapewne tez trzyma w niepewności swojego życiowego partnera, tak, jak jej matka robiła to ze mną. A do wywierania nieuczciwych nacisków na tego swojego partnera wykorzystuje niepełnosprawnego syna, a mojego wnuczka, któremu życzę z całego serca aby jego ojciec nie okazał się tak niepewny siebie jakim byłem kiedyś ja.

To tyle z powtórki. Jeżeli chcesz się dowiedziec czegoś więcej to daj znać. U mnie drzwi do wiedzy zawsze otworem stoją.

A teraz powrotu do zdrowia ci życzę, Piotrze

Data: 2017-04-11 07:10:37
Autor: Kviat
W dniu 2017-04-11 o 04:01, LeoTar Gnostyk pisze:
[...]

A cóż takiego złego jej zrobiłem?  poza ujawnianiem

Powinieneś siedzieć na oddziale zamkniętym z zakazem zbliżania się do komputera i internetu.
I mam nadzieję, że w końcu trafisz na rozsądnego sędziego.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-04-11 08:28:27
Autor: LeoTar Gnostyk
W dniu 2017-04-11 o 07:10, Kviat pisze:
[...]

A cóż takiego złego jej zrobiłem?  poza publiczna spowiedzią i
ujawnianiem prawdy!!!

Powinieneś siedzieć na oddziale zamkniętym z zakazem zbliżania się do
komputera i internetu. I mam nadzieję, że w końcu trafisz na
rozsądnego sędziego.

I znowu, jak zwykle zresztą, zero argumentów. W zamian za to same płonne życzenia.

Data: 2017-04-11 10:47:18
Autor: LeoTar Gnostyk
Próba kneblowania ujawnienia Prawdy.
W dniu 2017-04-11 o 10:29, Maciej Wozniak pisze:
W dniu wtorek, 11 kwietnia 2017 04:02:29 UTC+2 użytkownik LeoTar
Gnostyk napisał:
[...]

Widzisz - dla normalnej kobiety może być frustrujący fakt, że tatuś
świr ją przeleciał, i może nawet jeszcze bardziej frustrująca
świadomość, że jej normalni znajomi mogą się o tym dowiedzieć. Nie
rozumiesz tego?

Piana ci z pyska cieknie niedouku. Obłóż sobie głowę lodem to może ci chociaż trochę gorączka opadnie i przestaniesz tworzyć wirtualną (czyt. swoją) rzeczywistość.

Oczywiście, że rozumiesz. Właśnie dlatego podałeś nam dokładne
namiary na nią. Jesteś sadystycznym gównem znęcającym się publicznie
nad własną córką. Zdarza się. Niestety.

Te namiary są powszechnie dostępne w internecie, gdyż sama je tam zamieściła. Ale, ale dlaczego tak bardzo jej bronisz zasrany angolu? Czyżbyś miał w tym jakiś interes? A może jesteś jej przydupasem?

Data: 2017-04-11 11:55:04
Autor: LeoTar Gnostyk
Próba kneblowania ujawnienia Prawdy.
W dniu 2017-04-11 o 11:35, Maciej Wozniak pisze:
W dniu wtorek, 11 kwietnia 2017 10:48:08 UTC+2 użytkownik LeoTar
Gnostyk napisał:

[...]

:) Normalni faceci mają tendencje do stawania w obronie kobiet
maltretowanych przez obłąkanych sadystów, nawet bezinteresownie.

Ja też kiedyś byłem takim "normalnym" facetem dopóki nie dostałem od po
łbie od rzekomo maltretowanej kobitki. Przejrzałem wtedy na oczy a
pomogła mi w tym moja córka Kasia, która podpowiedziała mi wręcz, że jej
matka a moja żona jest nieczuła jak głaz. Poczytaj sobie o tym w  liścię
Kasi do mnie http://leotar.net/war_1996-99/cze-- -tato.html. Więc
przestań się jarać swoją zasraną szarmacją w stosunku do kobiet i
spojrzyj prawdzie w oczy. Chyba, że nie masz komu zaglądać w oczy więc
przestań pouczać mnie, starego wyjadacza.

Ja osobiście nie jestem zbyt normalny, ale też mam takie tendencje.
Nie są specjalnie mocne, nie powiem. Nic specjalnego nie zrobię - ot,
wirtualnie przywalę ci parę razy po ryju, może to cię czegoś nauczy.
A może nie.

Dobrze się zastanów zanim cokolwiek wystrzelisz w moją stronę bo możesz
oberwać niezłym rykoszetem.:-) A tak, między nami, to lepiej zapoznaj
się z historią mojego życia i moich problemów z kobietami. Problemów,
dzięki którym stałem się wolnym i niezależnie myślącym człowiekiem,
świadomym człowiekiem i świadomym ojcem.

Data: 2017-04-11 12:51:02
Autor: LeoTar Gnostyk
Próba kneblowania ujawnienia Prawdy.
W dniu 2017-04-11 o 12:36, Maciej Wozniak pisze:
W dniu wtorek, 11 kwietnia 2017 11:53:48 UTC+2 użytkownik LeoTar
Gnostyk napisał:

[...]

Znam lepsze zajęcia, niż studiowanie historii życia jakiegoś
egocentrycznego półgłówka. Sorry. Nie obchodzą mnie twoje problemy,
tak samo, jak nie obchodzą nikogo innego.

Więc po co włazisz miedzy młot i kowadło, skoro cię to nie obchodzi? Dla
bicia piany i... autoreklamy? Może uważasz, że jak ci sie uda wypalić
coś w kierunku starego wilka to ci przybędzie chwały?

Sprawa jest bardzo prosta, panie gnostyk: pewne zachowania są
społecznie nieakceptowalne, albo przyjmujesz to do wiadomości, albo
obrywasz. Niekoniecznie ode mnie.

To się okaże. Ale widać, że nie potrafisz wyjść spojrzeniem poza czubek
własnego nosa i nie widzisz, że moje problemy są reprezentacją
globalnych problemów ludzkości. I że ktoś coś musi zrobic, żeby ten
dumny (i durny) homo sapiens nie znalazł sie na śmietniku historii jak
wiele innych gatunków przed nim. Bo w takiej formie zachowań, z którymi
mamy do czynienia obecnie, jest skazany na zagładę. Gdzieś w jego
algorytmie działania tkwi błąd, który musi zostać usunięty i która to
korekta spowoduje, że ginący homo sapiens stworzy nowy gatunek. Ten nowy
gatunekmoże błąd kontynuować albo od tego błędu zostanie uwolniony. Ja
wskazuje ten błąd oraz metodę korekty zachowań, i jak na razie nie
znalazł sie nikt, kto by moje wskazanie w sposób sensowny, a nie
chuligańskimi wyzwiskami, obalił. Pomyśl więc dwa razy zanim kopniesz
starego wilka - może ci jeszcze odgryzć nogę.

Data: 2017-04-11 14:07:01
Autor: LeoTar Gnostyk
Próba kneblowania ujawnienia Prawdy.
W dniu 2017-04-11 o 13:34, Maciej Wozniak pisze:
W dniu wtorek, 11 kwietnia 2017 12:51:52 UTC+2 użytkownik LeoTar
Gnostyk napisał:

To się okaże. Ale widać, że nie potrafisz wyjść spojrzeniem poza
czubek własnego nosa i nie widzisz, że moje problemy są
reprezentacją globalnych problemów ludzkości.

Nie. Jesteś po prostu nadętym, narcystycznym zerem.

Wolno ci tak myśleć, a mnie wolno mówić o tym co przeżyłem i jakie wnioski wyciągnąłem ze swego życiowego doświadczenia. Gdyby wszyscy faeci zaczęli mówić o swoich domowych perypetiach zamiast unosić się honorem może szybciej udałoby się wyeliminować przemoc z życia ludzi.

chuligańskimi wyzwiskami, obalił. Pomyśl więc dwa razy zanim
kopniesz starego wilka - może ci jeszcze odgryzć nogę.

Pomyślałem. Będę kopał cię dalej, stary wilku. Chcesz odgryźć mi
nogę - twoje prawo, próbuj.

Szkoda mojego czasu na nieopierzonego kurczaka. Ale jak mi wejdziesz w drogę to licz się z konsekwencjami.