[Waw] Próba kradzieży

Data: 2009-09-14 23:14:40
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
[Waw] Próba kradzieży
Dnia 14.09.2009 22:11 użytkownik Wojtek napisał :
Cześć

Zaparkowałem na moment rower przy aptece na Moczydłowskiej (przy tej aptece, która jest blisko Lasu Kabackiego). Ramę z tylnym kołem spiąłem u-lockiem Kryptonite, chyba już z dziewięcioletnim.

No i po wyjściu nie mogłem go już otworzyć - ktoś próbował dobrać się do zamka i mi zamek uszkodził. Skończyło się na tym, że musiałem nieść swojego rumaka przez Las Kabacki do Jagielskiej i czeka mnie jeszcze cięcie blokady nożycami.

Będzie filmik? A raczej film pełnometrażowy? :-D

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

[Waw] Próba kradzieży