Próba oszustwa w sklepie Broniewski ego 7 (Warszawa)

Data: 2009-03-08 01:14:38
Autor: Wojtas
Próba oszustwa w sklepie Broniewski ego 7 (Warszawa)
Bero pisze:

Coś się stało. Ten sklep,  przy Broniewskiego 7 w Warszawie,  do tej pory uchodził za wzorcowy, jeśli nie kultowy. Kupiłem tam sporo rzeczy, kilka razy korzystałem z dobrego serwisu. A dziś? Wchodzę i proszę o manetki Shimano  XT. - Mamy zeszłoroczne, słyszę.  - O,to mogą być, mówię. Podają mi jakąś lewiznę (szare) nawet z daleka nie wyglądającą na XT i mówią, że 260 zł czyli tyle ile SL-M770 (XT 2008).   Uznali, że nie wyglądam na takiego, który by miał o tym jakiekolwiek pojecie. - To chyba nie są XT mówię ostrożnie, może nawet nieśmiało. - Jeden sprzedawca do drugiego.  - To są XT? Taaak, XT. Dobre pytanie jak się pracuje w takim  miejscu, ale  widocznie chcieli, abym przestał cokolwiek podejrzewać. Patrzę na kod SL-M410 i już wiem, że to Alivio. Właściwie to należałoby dać im w ryja za bezczelność, co niniejszym na tym forum czynię. Przestrzegam przed tym miejscem i tymi szubrawcami.

Trudno powiedzieć. Jakiś czas temu tam, kolo sprzedał mi pancerz hamulcowy zamiast pancerza do przerzutek. Z suwmiarką nie chodzę. Więc może i debile tam sprzedają.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

Data: 2009-03-08 00:24:34
Autor: Krees
Wojtas <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> napisał(a):

Trudno powiedzieć. Jakiś czas temu tam, kolo sprzedał mi pancerz hamulcowy zamiast pancerza do przerzutek. Z suwmiarką nie chodzę. Więc może i debile tam sprzedają.

To akurat można poznać bez problemu po oplocie w miejscu przecięcia pancerza,
nie trzeba mierzyć :).

Wracając do tematu - skontaktuj się z właścicielem Ar-Maru (Mariusz Grot lub
Arkadiusz Kozłowski - ten pierwszy ponoć bardziej uchwytny) i przedstaw
sprawę. Jeśli nawet nie chcieli Cię oszukać, to taka niekompetencja sprzedawcy
jest niedopuszczalna.

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-03-08 07:53:58
Autor: kml

Użytkownik "Krees" <krees_wawa@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gov382$9kk$1inews.gazeta.pl...

[...]

Powiem tyle, DAWNO temu przestałem chodzić do tego sklepu i sklepów z logo iX czy skleprowerowy.com etc i to nie bez powodu.

kml
http://endurorider.pl
Przerwa w działaniu strony od 05/03 do 15/03.

Data: 2009-03-08 09:51:48
Autor: Krees
kml <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a):

> [...]

Powiem tyle, DAWNO temu przestałem chodzić do tego sklepu i sklepów z logo iX czy skleprowerowy.com etc i to nie bez powodu.

O, a co się stało? Jeśli to oczywiście nie tajemnica?

--
Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-03-08 11:55:32
Autor: kml

Użytkownik "Krees" <krees_wawa@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gp04fk$nic$1inews.gazeta.pl...

O, a co się stało? Jeśli to oczywiście nie tajemnica?

Nie to nie tajemnica, po prostu obsługa w tych sklepach była tak "fajna" że powiedziałem "moja noga więcej tam nie postanie nawet gdyby to był ostatni sklep na świecie" Asortyment sklepu nie powoduj iż z automatu jest to "dobry sklep" IMO.

kml
http://endurorider.pl Beskidy 2007 Last update 01/02/2009
Przerwa w działaniu strony od 05/03 do 15/03.

Data: 2009-03-08 22:42:01
Autor: granat
Próba oszustwa w sklepie Broniewski ego 7 (Warszawa)

Data: 2009-03-08 22:45:20
Autor: Bero
Próba oszustwa w sklepie Broniewski ego 7 (Warszawa)

Data: 2009-03-08 09:55:16
Autor: Wojtek
Wojtas pisze:

Trudno powiedzieć. Jakiś czas temu tam, kolo sprzedał mi pancerz hamulcowy zamiast pancerza do przerzutek. Z suwmiarką nie chodzę. Więc może i debile tam sprzedają.

Ja od zeszłego roku kupuję tylko hamulcowy i stosuję go do przerzutek. Nie muszę się zastanawiać, czy mi starczy pancerza, a przy okazji do hamulcowego wchodzi wiecej brudu i się nie zapycha tak szybko

Wojtek

Próba oszustwa w sklepie Broniewski ego 7 (Warszawa)