Próba oszustwa w sklepie Broniewski ego 7 (Warszawa)

Data: 2009-03-08 11:29:14
Autor: Kosu
Próba oszustwa w sklepie Broniewski ego 7 (Warszawa)
Koło wakacji byłem w iX (Broniewskiego) kupić dętkę. Przyjęło mnie w kasie dwóch *zupełnie nieprzytomnych* zakolczykowanych nastolatków. Nie odróżniali zaworów ani rozmiarów (próbowali mi wmówić, że "te są fajne" - jakieś 20x2.5 chyba to były, a ja pytałem o 26x1.2). W ogóle jak spytałem o coś między 1.0, a 1.5, to jeden zrobił wielkie oczy i spytał, czy to ma być do szosowego ^^

W każdym razie odesłali mnie do X2 na Popiełuszki i tam był już jakiś bardziej ogarnięty, starszy ode mnie człowiek z kartonem fajnych geoxów :)

Także to o czym piszesz to nie wina sklepu, a konkretnego sprzedawcy. Trzeba piętnować - a nuż to rodzina i będzie można zwolnić od razu bez zrywania umowy :P

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-03-08 11:33:17
Autor: Szprota aka Stefandora
Kosu wrote:

Także to o czym piszesz to nie wina sklepu, a konkretnego sprzedawcy.

Sklepu raczej nie ;p Ale czy odpowiedzialności za lamerskiego sprzedawcę nie ponosi właściciel sklepu?

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-03-08 12:00:51
Autor: kml

Użytkownik "Szprota aka Stefandora" <stefandora@onet.eu> napisał w wiadomości news:gp06sr$iqp$1news.onet.pl...
Kosu wrote:

Także to o czym piszesz to nie wina sklepu, a konkretnego sprzedawcy.

Sklepu raczej nie ;p Ale czy odpowiedzialności za lamerskiego sprzedawcę nie ponosi właściciel sklepu?

Ponosi, niech zaczną zatrudniać ludzi na poziomie.

kml
http://endurorider.pl Beskidy 2007 Last update 01/02/2009
Przerwa w działaniu strony od 05/03 do 15/03.

Data: 2009-03-08 15:05:22
Autor: 4przemo77

Kosu wrote:

[...]

Ale za ludzi na poziomie, trzeba tez na poziomie placic,
i tu jest pewnie glowny powod dla zatrudniania takich, a nie innych
sprzedawcow.

Data: 2009-03-08 15:21:52
Autor: Szprota aka Stefandora
4przemo77 wrote:
  > Ale za ludzi na poziomie, trzeba tez na poziomie placic,
i tu jest pewnie glowny powod dla zatrudniania takich, a nie innych
sprzedawcow.

No cóż, tu się zaoszczędzi, tam się nie zarobi. Ale być może się opłaca.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-03-08 19:25:40
Autor: kml

Użytkownik "Szprota aka Stefandora" <stefandora@onet.eu> napisał w wiadomości news:gp0k9d$iqp$2news.onet.pl...
4przemo77 wrote:
> [...]
sprzedawcow.

No cóż, tu się zaoszczędzi, tam się nie zarobi. Ale być może się opłaca.

Biorąc pod uwagę "kryzys" etc to wszystko na czym się zaoszczędzi to się "opłaca"

Data: 2009-03-08 21:44:47
Autor: Paweł Kępień
Próba oszustwa w sklepie Broniewski ego 7 (Warszawa)

Data: 2009-03-25 13:07:03
Autor: distanceplace
On 8 Mar, 12:29, Kosu <k...@kosu.pl> wrote:
[...]

To naprawde ciekawa historia...uśmiałem się troszke.

Jednym z tych *zupełnie nieprzytomnych* zakolczykowanych nastolatków
jak to Pan stwierdził jestem ja. I nie sądze, że taka sytuacja miała
miejsce.
Nasz sklep zapewne czekał na dostawę dętek dlatego też z grzeczności
a nie z niewiedzy zaproponowaliśmy Panu nasz drugi sklep w którym były
fajne   "  GEAXY "   :)

Zapewniam, że nie mam problemu z odróżnianiem rozmiarów dętek
jak i zaworów AV od FV.

.... ciekawostką jest, że nie mamy w ofercie dętek w rozmiarze 20x2.5

Pozdrawiam Serdecznie.
Łukasz.

Data: 2009-03-25 14:08:55
Autor: Rowerex
On 25 Mar, 21:07, distancepl...@o2.pl wrote:

Jednym z tych *zupełnie nieprzytomnych* zakolczykowanych nastolatków
jak to Pan stwierdził jestem ja.

A co dają takie kolczyki? :P

Pozdr-
-Rowerex

Próba oszustwa w sklepie Broniewski ego 7 (Warszawa)