Próba oszustwa w sklepie Broniewskiego 7 (Warsz awa)

Data: 2009-03-25 08:35:43
Autor: roweroholik
Próba oszustwa w sklepie Broniewskiego 7 (Warsz awa)
On 8 Mar, 00:11, Bero <waldeknos...@astercity.net> wrote:
Coś się stało. Ten sklep,  przy Broniewskiego 7 w Warszawie,  do tej
pory uchodził za wzorcowy, jeśli nie kultowy. Kupiłem tam sporo rzeczy,
kilka razy korzystałem z dobrego serwisu. A dziś? Wchodzę i proszę o
manetki Shimano  XT. - Mamy zeszłoroczne, słyszę.  - O,to mogą być,
mówię. Podają mi jakąś lewiznę (szare) nawet z daleka nie wyglądającą na
XT i mówią, że 260 zł czyli tyle ile SL-M770 (XT 2008).   Uznali, że nie
wyglądam na takiego, który by miał o tym jakiekolwiek pojecie. - To
chyba nie są XT mówię ostrożnie, może nawet nieśmiało. - Jeden
sprzedawca do drugiego.  - To są XT? Taaak, XT. Dobre pytanie jak się
pracuje w takim  miejscu, ale  widocznie chcieli, abym przestał
cokolwiek podejrzewać. Patrzę na kod SL-M410 i już wiem, że to Alivio.
Właściwie to należałoby dać im w ryja za bezczelność, co niniejszym na
tym forum czynię. Przestrzegam przed tym miejscem i tymi szubrawcami.

Witam.
Mam pytanie czy Pan widział kiedyś ALIVIO na 9 biegów?
Symbol tych manetek to SL-R440.
Nie będąc pewnym co się pisze to proponuje nie pisać bzdur, bądź
liczyć się ze słowami.
Podzielam opinnie nie prawdopodobieństwa tego zajścia.

Data: 2009-03-25 12:10:52
Autor: Kuba Abuk
On Mar 25, 4:35 pm, roweroho...@gmail.com wrote:

Witam.
Mam pytanie czy Pan widział kiedyś ALIVIO na 9 biegów?
Symbol tych manetek to SL-R440.

Jeśli nawet SL-R440 (kolor srebrny, a nie szary), to nie jest to XT,
tylko Tiagra, która jest tożsama w budowie z LX.
Ten sam kod mają wersje na 8 i 9 biegów.

Kuba

Data: 2009-03-25 18:06:40
Autor: jacek.lekarski
On 25 Mar, 20:10, Kuba Abuk <J.Gruch...@gmail.com> wrote:

Jeśli nawet SL-R440 (kolor srebrny, a nie szary), to nie jest to XT,
tylko Tiagra, która jest tożsama w budowie z LX.
Ten sam kod mają wersje na 8 i 9 biegów.

Kuba

a to ciekawe bo pierwsze słyszę o Tiagrze na prosta kierownice ...
z tego co pamiętam katalog shimano - a codziennie wertuje go w pracy
to sa tylko dwie grupy shimano na prosta kierownice ..
i żadna z nich to nie tiagra...
ale dla pewności sprawdzę to jutro  (choć mam pewność)

Data: 2009-03-26 03:00:45
Autor: roweroholik
On 26 Mar, 02:06, jacek.lekar...@gmail.com wrote:
> [...]

to sa tylko dwie grupy shimano na prosta kierownice ..
i żadna z nich to nie tiagra...
ale dla pewności sprawdzę to jutro  (choć mam pewność)

Proszę spojrzeć w katalogu shimano 2007 na stronę 167 a tegoroczny
strona 141. Widnieją tam w.w. manetki.
Dobrze że dostaliśmy link do tej grupy bo wiemy co poprawić i na co
zwrócić uwagę. Mamy też możliwość obrony.
Pomyłka nastąpiła nazywając SL-R440 klasą xt ale z tego co pamiętam
zaproponowaliśmy klientowi dużo lepszą cenę niż 260 zł.
O tym już nie wspomniał.
Temat wydaje mi się mocno przesadzony bo nie była to próba oszustwa
tylko po prostu ludzki błąd a takie się zdarzają nawet najlepszym.
Proszę o informacje o innych grupach dyskusyjnych o naszym sklepie.
Pozdrower.

Data: 2009-03-26 11:09:33
Autor: kml

Użytkownik <roweroholik@gmail.com> napisał w wiadomości news:18babbad-96ff-487c-a306-3eb9a43cbc46r18g2000vbi.googlegroups.com...

Proszę o informacje o innych grupach dyskusyjnych o naszym sklepie.
Pozdrower.

Jakie informacje niby na innych grupach?

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 15/03/2009

Data: 2009-03-26 03:38:05
Autor: roweroholik
On 26 Mar, 11:09, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:
Użytkownik <roweroho...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:18babbad-96ff-487c-a306-3eb9a43cbc46r18g2000vbi.googlegroups.com...

>Proszę o informacje o innych grupach dyskusyjnych o naszym sklepie.
>Pozdrower.

Jakie informacje niby na innych grupach?

kmlhttp://endurorider.plOD NOWA!
Last update 15/03/2009

Na forach, w innych miejscach w internecie i tam gdzie są o nas
komentarze  bez możliwości wytłumaczenia sytuacji.
Pzdr.
RaV.

Data: 2009-03-26 13:23:27
Autor: kml

Użytkownik <roweroholik@gmail.com> napisał w wiadomości news:704fec8f-3a7a-4d4e-ab8b-07bdd440db14l10g2000vba.googlegroups.com...

Na forach, w innych miejscach w internecie i tam gdzie są o nas
komentarze  bez możliwości wytłumaczenia sytuacji.
Pzdr.
RaV.
-- -

Nie wiem jaka jest obsługa w tym waszym sklepie, ale jasność przekazu w takich sformułowaniach jak wyżej po prostu mnie rozwala.

O co chodzi w ogóle? Jezeli gdzieś w sieci jest napisane coś na temat sklepu i o ile nie moderuje tego właściciel tak jak np na dh-zone to w czym problem?

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 15/03/2009

Data: 2009-03-26 17:43:40
Autor: Solar
kml pisze:

O co chodzi w ogóle? Jezeli gdzieś w sieci jest napisane coś na temat sklepu i o ile nie moderuje tego właściciel tak jak np na dh-zone to w czym problem?

Tutaj to Ciebie nie rozumiem. Gość się pyta, czy istnieją jeszcze inne miejsca rowerowe w sieci z dużym "ruchem pisanym". Ja w sumie nie znam innych oprócz precla, bo nie interesuje mnie to. A człowiek chce mieć szansę śledzenia opinii o swoim sklepie, jeśli się pojawią. I możliwość ewentualnej odpowiedzi.

"Kto chce w prawidłowy sposób rozumować, powinien odzwyczaić się od przyjmowana czegokolwiek na wiarę.
Przyzwyczajenie do wiary jest największą przeszkodą nauki."
                                       Giordano Bruno

Data: 2009-03-26 19:34:15
Autor: kml

Użytkownik "Solar" <solar91@opBEZTEGO.pl> napisał w wiadomości news:gqgbbi$6a7$1news3.onet...

[...]

-- -- --

Racja, moja wina po prostu źle przeczytałem i nie mogłem dojść o co chodzi. Przepraszam.

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 15/03/2009

Data: 2009-03-26 11:59:09
Autor: roweroholik
Próba oszustwa w sklepie Broniewskiego 7 (Warsz awa)

Wracając do tematu.
Żeby rozwiać wątpliwości załączam link do w.w. manetek.

http://www.amazon.com/Shimano-SL-R440-Optical-Shifter-Speed/dp/B000F5JOUC

http://www.amazon.com/gp/product/images/B000F5JOUC/ref=dp_image_0?ie=UTF8&n=3375251&s=sporting-goods

Wcale nie jest takie jasne czy to są LX czy XT a klient został
poinformowany że są szosowe i do MTB są ok.
Cena jak widać wcale nie jest u nas tak wysoka, zwłaszcza że została
zaproponowana zniżka.
Mamy ten model w wersji 9/3.
Jak ktoś osobiście chce zobaczyć te manetki i osobiście zbudować sobie
opinie o naszym sklepie to zapraszam na ul. Broniewskiego 7 w
Warszawie.

Pozdrower,
RaV.

Data: 2009-03-26 14:17:50
Autor: Rowerex
On 26 Mar, 19:59, roweroho...@gmail.com wrote:
[...]

A też polinkuję - może to rozwieje wątpliwości:

http://tinyurl.com/dx5b8h

Pozdr-
-Rowerex

Próba oszustwa w sklepie Broniewskiego 7 (Warsz awa)