Próba oszustwa w sklepie Broniewskiego 7 (Warsz awa)

Data: 2009-03-26 07:25:55
Autor: jacek.lekarski
Próba oszustwa w sklepie Broniewskiego 7 (Warsz awa)
On 8 Mar, 00:11, Bero <waldeknos...@astercity.net> wrote:
Patrzę na kod SL-M410 i już wiem, że to Alivio.
Właściwie to należałoby dać im w ryja za bezczelność, co niniejszym na
tym forum czynię. Przestrzegam przed tym miejscem i tymi szubrawcami.

i jak zwykle doczytałem dopiero na końcu
shimano sl-xxx  to symbol takich manetek :
http://www.cyclesuperstore.ie/shop/pc/catalog/medium/SL7900FH.jpg

więc albo kolego nie rozróżniasz rapid fire od tego albo to jakaś
ewidentna prowokacja jakigoś gnojka któremu sie nudzi w domu
i próbuje zbesztac dobry sklep tylko dla tego że pewnie kiedyś go
wyśmiali albo coś...

- zanim zaczniesz kogoś obrażać to sprawdź sobie w takim magicznym
miejscu jak GOOGLE
co piszesz... - (pewnie nie uwierzysz ale można tam sprawdzić też
symbole i oznaczenia shimano...- poważnie !!!)

Data: 2009-03-26 08:53:51
Autor: Przemek
On 26 Mar, 15:25, jacek.lekar...@gmail.com wrote:
On 8 Mar, 00:11, Bero <waldeknos...@astercity.net> wrote:

>Patrzę na kod SL-M410 i już wiem, że to Alivio.

i jak zwykle doczytałem dopiero na końcu
> [...]

mnie wyszło, że to te:
http://www.tinyurl.pl?VfdeupwL (mówię o Alivio)

XT 2008
ttp://www.tinyurl.pl?RXgwhG4j

szosowe zaś:
http://www.tinyurl.pl?3WM7myTA

- zanim zaczniesz kogoś obrażać to sprawdź sobie w takim magicznym
miejscu jak GOOGLE
co piszesz... - (pewnie nie uwierzysz ale można tam sprawdzić też
symbole i oznaczenia shimano...- poważnie !!!)

może sam zastosuj się do własnej rady :)

Data: 2009-03-26 16:41:10
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-03-26, Przemek <przemyslaw.22@gmail.com> wrote:
> [...]
On 8 Mar, 00:11, Bero <waldeknos...@astercity.net> wrote:

>Patrzę na kod SL-M410 i już wiem, że to Alivio.

i jak zwykle doczytałem dopiero na końcu

To nie jest XT 2008. XT 2008 to SL-M770, które jest czarne.

http://www.probikes.pl/index.php?item=954

szosowe zaś:
http://www.tinyurl.pl?3WM7myTA

Jak dla mnie z daleka one wszystkie są podobne.

Data: 2009-03-27 07:19:13
Autor: Przemek
Próba oszustwa w sklepie Broniewskiego 7 (Warsz awa)
On 26 Mar, 17:41, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
On 2009-03-26, Przemek <przemyslaw...@gmail.com> wrote:

> XT 2008
> ttp://www.tinyurl.pl?RXgwhG4j

To nie jest XT 2008. XT 2008 to SL-M770, które jest czarne.

http://www.probikes.pl/index.php?item=954

zgadza się :)

Próba oszustwa w sklepie Broniewskiego 7 (Warsz awa)