Próba oszustwa w sklepie Broniewskiego 7 (Warszawa)

Data: 2020-06-10 05:42:02
Autor: marekg623
Próba oszustwa w sklepie Broniewskiego 7 (Warszawa)
Generalnie hrabstwo sie zrobiło :(. Na rower za mniej niż 1000 już nie chcą patrzeć.  Usiłowałem usprawnić rower dla dziecka (nie wiedziałem, co powoduje, że dzieciak bardziej się męczy podczas jazdy). Pan spojrzał z niesmakiem na sprzęt i stwierdził, że takiego osprzętu nie obsługują. Fajne, nie?

Data: 2020-06-10 19:45:54
Autor: PeJot
Próba oszustwa w sklepie Broniewskiego 7 (Warszawa)
W dniu 2020-06-10 o 17:48, ToMasz pisze:

Jeśli przyszedłeś do naprawy z rowerem na stalowych piastach, z plastikowymi hamulcami, z przerzutkami no name - to ja sie nie dziwię. możesz zaryzykować wizytę w serwisie w listopadzie.

Nie zdziwiłbym się gdyby jeden czy drugi serwis odmówił, nawet w największym "dołku". Na takie wynalazki szkoda czasu, a zarobek żaden.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Próba oszustwa w sklepie Broniewskiego 7 (Warszawa)