Próba oszustwa w sklepie Broniewskiego 7 (Warszawa)

Data: 2009-03-08 00:11:56
Autor: Bero
Próba oszustwa w sklepie Broniewskiego 7 (Warszawa)
Coś się stało. Ten sklep,  przy Broniewskiego 7 w Warszawie,  do tej pory uchodził za wzorcowy, jeśli nie kultowy. Kupiłem tam sporo rzeczy, kilka razy korzystałem z dobrego serwisu. A dziś? Wchodzę i proszę o manetki Shimano  XT. - Mamy zeszłoroczne, słyszę.  - O,to mogą być, mówię. Podają mi jakąś lewiznę (szare) nawet z daleka nie wyglądającą na XT i mówią, że 260 zł czyli tyle ile SL-M770 (XT 2008).   Uznali, że nie wyglądam na takiego, który by miał o tym jakiekolwiek pojecie. - To chyba nie są XT mówię ostrożnie, może nawet nieśmiało. - Jeden sprzedawca do drugiego.  - To są XT? Taaak, XT. Dobre pytanie jak się pracuje w takim  miejscu, ale  widocznie chcieli, abym przestał cokolwiek podejrzewać. Patrzę na kod SL-M410 i już wiem, że to Alivio. Właściwie to należałoby dać im w ryja za bezczelność, co niniejszym na tym forum czynię. Przestrzegam przed tym miejscem i tymi szubrawcami.

Data: 2009-03-07 15:29:35
Autor: Brkzzz
On 8 Mar, 00:11, Bero <waldeknos...@astercity.net> wrote:
[...]

Ta historia wydaje się tak nieprawdopodobna, że można podejrzewać
konkurencję o antyreklamę...

Data: 2009-03-08 23:02:07
Autor: Bero
Próba oszustwa w sklepie Broniewski ego 7 (Warszawa)

Data: 2009-03-08 00:49:19
Autor: granat
Bero pisze:

cokolwiek podejrzewać. Patrzę na kod SL-M410 i już wiem, że to Alivio.

moze warto zglosic ten fakt wlascicielowi sklepu?

granat

Data: 2009-03-08 01:14:38
Autor: Wojtas
Bero pisze:

[...]

Trudno powiedzieć. Jakiś czas temu tam, kolo sprzedał mi pancerz hamulcowy zamiast pancerza do przerzutek. Z suwmiarką nie chodzę. Więc może i debile tam sprzedają.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

Data: 2009-03-08 00:24:34
Autor: Krees
Wojtas <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> napisał(a):

Trudno powiedzieć. Jakiś czas temu tam, kolo sprzedał mi pancerz hamulcowy zamiast pancerza do przerzutek. Z suwmiarką nie chodzę. Więc może i debile tam sprzedają.

To akurat można poznać bez problemu po oplocie w miejscu przecięcia pancerza,
nie trzeba mierzyć :).

Wracając do tematu - skontaktuj się z właścicielem Ar-Maru (Mariusz Grot lub
Arkadiusz Kozłowski - ten pierwszy ponoć bardziej uchwytny) i przedstaw
sprawę. Jeśli nawet nie chcieli Cię oszukać, to taka niekompetencja sprzedawcy
jest niedopuszczalna.

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-03-08 07:53:58
Autor: kml

Użytkownik "Krees" <krees_wawa@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gov382$9kk$1inews.gazeta.pl...

[...]

Powiem tyle, DAWNO temu przestałem chodzić do tego sklepu i sklepów z logo iX czy skleprowerowy.com etc i to nie bez powodu.

kml
http://endurorider.pl
Przerwa w działaniu strony od 05/03 do 15/03.

Data: 2009-03-08 09:51:48
Autor: Krees
kml <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a):

> [...]

Powiem tyle, DAWNO temu przestałem chodzić do tego sklepu i sklepów z logo iX czy skleprowerowy.com etc i to nie bez powodu.

O, a co się stało? Jeśli to oczywiście nie tajemnica?

--
Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-03-08 11:55:32
Autor: kml

Użytkownik "Krees" <krees_wawa@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gp04fk$nic$1inews.gazeta.pl...

O, a co się stało? Jeśli to oczywiście nie tajemnica?

Nie to nie tajemnica, po prostu obsługa w tych sklepach była tak "fajna" że powiedziałem "moja noga więcej tam nie postanie nawet gdyby to był ostatni sklep na świecie" Asortyment sklepu nie powoduj iż z automatu jest to "dobry sklep" IMO.

kml
http://endurorider.pl Beskidy 2007 Last update 01/02/2009
Przerwa w działaniu strony od 05/03 do 15/03.

Data: 2009-03-08 22:42:01
Autor: granat
Próba oszustwa w sklepie Broniewski ego 7 (Warszawa)

Data: 2009-03-08 22:45:20
Autor: Bero
Próba oszustwa w sklepie Broniewski ego 7 (Warszawa)

Data: 2009-03-08 09:55:16
Autor: Wojtek
Wojtas pisze:

Trudno powiedzieć. Jakiś czas temu tam, kolo sprzedał mi pancerz hamulcowy zamiast pancerza do przerzutek. Z suwmiarką nie chodzę. Więc może i debile tam sprzedają.

Ja od zeszłego roku kupuję tylko hamulcowy i stosuję go do przerzutek. Nie muszę się zastanawiać, czy mi starczy pancerza, a przy okazji do hamulcowego wchodzi wiecej brudu i się nie zapycha tak szybko

Wojtek

Data: 2009-03-08 11:29:14
Autor: Kosu
Próba oszustwa w sklepie Broniewski ego 7 (Warszawa)
Koło wakacji byłem w iX (Broniewskiego) kupić dętkę. Przyjęło mnie w kasie dwóch *zupełnie nieprzytomnych* zakolczykowanych nastolatków. Nie odróżniali zaworów ani rozmiarów (próbowali mi wmówić, że "te są fajne" - jakieś 20x2.5 chyba to były, a ja pytałem o 26x1.2). W ogóle jak spytałem o coś między 1.0, a 1.5, to jeden zrobił wielkie oczy i spytał, czy to ma być do szosowego ^^

W każdym razie odesłali mnie do X2 na Popiełuszki i tam był już jakiś bardziej ogarnięty, starszy ode mnie człowiek z kartonem fajnych geoxów :)

Także to o czym piszesz to nie wina sklepu, a konkretnego sprzedawcy. Trzeba piętnować - a nuż to rodzina i będzie można zwolnić od razu bez zrywania umowy :P

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-03-08 11:33:17
Autor: Szprota aka Stefandora
Kosu wrote:

Także to o czym piszesz to nie wina sklepu, a konkretnego sprzedawcy.

Sklepu raczej nie ;p Ale czy odpowiedzialności za lamerskiego sprzedawcę nie ponosi właściciel sklepu?

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-03-08 12:00:51
Autor: kml

Użytkownik "Szprota aka Stefandora" <stefandora@onet.eu> napisał w wiadomości news:gp06sr$iqp$1news.onet.pl...
Kosu wrote:

Także to o czym piszesz to nie wina sklepu, a konkretnego sprzedawcy.

Sklepu raczej nie ;p Ale czy odpowiedzialności za lamerskiego sprzedawcę nie ponosi właściciel sklepu?

Ponosi, niech zaczną zatrudniać ludzi na poziomie.

Data: 2009-03-08 15:05:22
Autor: 4przemo77

Kosu wrote:

[...]

Ale za ludzi na poziomie, trzeba tez na poziomie placic,
i tu jest pewnie glowny powod dla zatrudniania takich, a nie innych
sprzedawcow.

Data: 2009-03-08 15:21:52
Autor: Szprota aka Stefandora
4przemo77 wrote:
  > Ale za ludzi na poziomie, trzeba tez na poziomie placic,
i tu jest pewnie glowny powod dla zatrudniania takich, a nie innych
sprzedawcow.

No cóż, tu się zaoszczędzi, tam się nie zarobi. Ale być może się opłaca.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-03-08 19:25:40
Autor: kml

Użytkownik "Szprota aka Stefandora" <stefandora@onet.eu> napisał w wiadomości news:gp0k9d$iqp$2news.onet.pl...
4przemo77 wrote:
> [...]
sprzedawcow.

No cóż, tu się zaoszczędzi, tam się nie zarobi. Ale być może się opłaca.

Biorąc pod uwagę "kryzys" etc to wszystko na czym się zaoszczędzi to się "opłaca"

Data: 2009-03-08 21:44:47
Autor: Paweł Kępień
Próba oszustwa w sklepie Broniewski ego 7 (Warszawa)

Data: 2009-03-25 13:07:03
Autor: distanceplace
On 8 Mar, 12:29, Kosu <k...@kosu.pl> wrote:
[...]

To naprawde ciekawa historia...uśmiałem się troszke.

Jednym z tych *zupełnie nieprzytomnych* zakolczykowanych nastolatków
jak to Pan stwierdził jestem ja. I nie sądze, że taka sytuacja miała
miejsce.
Nasz sklep zapewne czekał na dostawę dętek dlatego też z grzeczności
a nie z niewiedzy zaproponowaliśmy Panu nasz drugi sklep w którym były
fajne   "  GEAXY "   :)

Zapewniam, że nie mam problemu z odróżnianiem rozmiarów dętek
jak i zaworów AV od FV.

.... ciekawostką jest, że nie mamy w ofercie dętek w rozmiarze 20x2.5

Pozdrawiam Serdecznie.
Łukasz.

Data: 2009-03-25 14:08:55
Autor: Rowerex
On 25 Mar, 21:07, distancepl...@o2.pl wrote:

Jednym z tych *zupełnie nieprzytomnych* zakolczykowanych nastolatków
jak to Pan stwierdził jestem ja.

A co dają takie kolczyki? :P

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-03-09 12:01:30
Autor: Gambit
Dnia 08-03-2009 o 00:11:56 Bero <waldeknospam@astercity.net> napisał(a):

[...]

Myślę, że sklep jak i ten komentarz powinny trafić na www.biker-friend.pl

Zapraszam serdecznie :)

--
pozdrawiam, Krzysiek
gg: 1892475

Data: 2009-03-25 08:35:43
Autor: roweroholik
[...]

Witam.
Mam pytanie czy Pan widział kiedyś ALIVIO na 9 biegów?
Symbol tych manetek to SL-R440.
Nie będąc pewnym co się pisze to proponuje nie pisać bzdur, bądź
liczyć się ze słowami.
Podzielam opinnie nie prawdopodobieństwa tego zajścia.

Data: 2009-03-25 12:10:52
Autor: Kuba Abuk
On Mar 25, 4:35 pm, roweroho...@gmail.com wrote:

Witam.
Mam pytanie czy Pan widział kiedyś ALIVIO na 9 biegów?
Symbol tych manetek to SL-R440.

Jeśli nawet SL-R440 (kolor srebrny, a nie szary), to nie jest to XT,
tylko Tiagra, która jest tożsama w budowie z LX.
Ten sam kod mają wersje na 8 i 9 biegów.

Kuba

Data: 2009-03-25 18:06:40
Autor: jacek.lekarski
On 25 Mar, 20:10, Kuba Abuk <J.Gruch...@gmail.com> wrote:

Jeśli nawet SL-R440 (kolor srebrny, a nie szary), to nie jest to XT,
tylko Tiagra, która jest tożsama w budowie z LX.
Ten sam kod mają wersje na 8 i 9 biegów.

Kuba

a to ciekawe bo pierwsze słyszę o Tiagrze na prosta kierownice ...
z tego co pamiętam katalog shimano - a codziennie wertuje go w pracy
to sa tylko dwie grupy shimano na prosta kierownice ..
i żadna z nich to nie tiagra...
ale dla pewności sprawdzę to jutro  (choć mam pewność)

Data: 2009-03-26 03:00:45
Autor: roweroholik
On 26 Mar, 02:06, jacek.lekar...@gmail.com wrote:
> [...]

to sa tylko dwie grupy shimano na prosta kierownice ..
i żadna z nich to nie tiagra...
ale dla pewności sprawdzę to jutro  (choć mam pewność)

Proszę spojrzeć w katalogu shimano 2007 na stronę 167 a tegoroczny
strona 141. Widnieją tam w.w. manetki.
Dobrze że dostaliśmy link do tej grupy bo wiemy co poprawić i na co
zwrócić uwagę. Mamy też możliwość obrony.
Pomyłka nastąpiła nazywając SL-R440 klasą xt ale z tego co pamiętam
zaproponowaliśmy klientowi dużo lepszą cenę niż 260 zł.
O tym już nie wspomniał.
Temat wydaje mi się mocno przesadzony bo nie była to próba oszustwa
tylko po prostu ludzki błąd a takie się zdarzają nawet najlepszym.
Proszę o informacje o innych grupach dyskusyjnych o naszym sklepie.
Pozdrower.

Data: 2009-03-26 11:09:33
Autor: kml

Użytkownik <roweroholik@gmail.com> napisał w wiadomości news:18babbad-96ff-487c-a306-3eb9a43cbc46r18g2000vbi.googlegroups.com...

Proszę o informacje o innych grupach dyskusyjnych o naszym sklepie.
Pozdrower.

Jakie informacje niby na innych grupach?

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 15/03/2009

Data: 2009-03-26 03:38:05
Autor: roweroholik
On 26 Mar, 11:09, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:
Użytkownik <roweroho...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:18babbad-96ff-487c-a306-3eb9a43cbc46r18g2000vbi.googlegroups.com...

>Proszę o informacje o innych grupach dyskusyjnych o naszym sklepie.
>Pozdrower.

Jakie informacje niby na innych grupach?

kmlhttp://endurorider.plOD NOWA!
Last update 15/03/2009

Na forach, w innych miejscach w internecie i tam gdzie są o nas
komentarze  bez możliwości wytłumaczenia sytuacji.
Pzdr.
RaV.

Data: 2009-03-26 13:23:27
Autor: kml

Użytkownik <roweroholik@gmail.com> napisał w wiadomości news:704fec8f-3a7a-4d4e-ab8b-07bdd440db14l10g2000vba.googlegroups.com...

Na forach, w innych miejscach w internecie i tam gdzie są o nas
komentarze  bez możliwości wytłumaczenia sytuacji.
Pzdr.
RaV.
-- -

Nie wiem jaka jest obsługa w tym waszym sklepie, ale jasność przekazu w takich sformułowaniach jak wyżej po prostu mnie rozwala.

O co chodzi w ogóle? Jezeli gdzieś w sieci jest napisane coś na temat sklepu i o ile nie moderuje tego właściciel tak jak np na dh-zone to w czym problem?

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 15/03/2009

Data: 2009-03-26 17:43:40
Autor: Solar
kml pisze:

O co chodzi w ogóle? Jezeli gdzieś w sieci jest napisane coś na temat sklepu i o ile nie moderuje tego właściciel tak jak np na dh-zone to w czym problem?

Tutaj to Ciebie nie rozumiem. Gość się pyta, czy istnieją jeszcze inne miejsca rowerowe w sieci z dużym "ruchem pisanym". Ja w sumie nie znam innych oprócz precla, bo nie interesuje mnie to. A człowiek chce mieć szansę śledzenia opinii o swoim sklepie, jeśli się pojawią. I możliwość ewentualnej odpowiedzi.

"Kto chce w prawidłowy sposób rozumować, powinien odzwyczaić się od przyjmowana czegokolwiek na wiarę.
Przyzwyczajenie do wiary jest największą przeszkodą nauki."
                                       Giordano Bruno

Data: 2009-03-26 19:34:15
Autor: kml

Użytkownik "Solar" <solar91@opBEZTEGO.pl> napisał w wiadomości news:gqgbbi$6a7$1news3.onet...

[...]

-- -- --

Racja, moja wina po prostu źle przeczytałem i nie mogłem dojść o co chodzi. Przepraszam.

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 15/03/2009

Data: 2009-03-26 11:59:09
Autor: roweroholik
Próba oszustwa w sklepie Broniewskiego 7 (Warsz awa)

Wracając do tematu.
Żeby rozwiać wątpliwości załączam link do w.w. manetek.

http://www.amazon.com/Shimano-SL-R440-Optical-Shifter-Speed/dp/B000F5JOUC

http://www.amazon.com/gp/product/images/B000F5JOUC/ref=dp_image_0?ie=UTF8&n=3375251&s=sporting-goods

Wcale nie jest takie jasne czy to są LX czy XT a klient został
poinformowany że są szosowe i do MTB są ok.
Cena jak widać wcale nie jest u nas tak wysoka, zwłaszcza że została
zaproponowana zniżka.
Mamy ten model w wersji 9/3.
Jak ktoś osobiście chce zobaczyć te manetki i osobiście zbudować sobie
opinie o naszym sklepie to zapraszam na ul. Broniewskiego 7 w
Warszawie.

Pozdrower,
RaV.

Data: 2009-03-26 14:17:50
Autor: Rowerex
On 26 Mar, 19:59, roweroho...@gmail.com wrote:
[...]

A też polinkuję - może to rozwieje wątpliwości:

http://tinyurl.com/dx5b8h

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-03-26 07:25:55
Autor: jacek.lekarski
[...]

i jak zwykle doczytałem dopiero na końcu
shimano sl-xxx  to symbol takich manetek :
http://www.cyclesuperstore.ie/shop/pc/catalog/medium/SL7900FH.jpg

więc albo kolego nie rozróżniasz rapid fire od tego albo to jakaś
ewidentna prowokacja jakigoś gnojka któremu sie nudzi w domu
i próbuje zbesztac dobry sklep tylko dla tego że pewnie kiedyś go
wyśmiali albo coś...

- zanim zaczniesz kogoś obrażać to sprawdź sobie w takim magicznym
miejscu jak GOOGLE
co piszesz... - (pewnie nie uwierzysz ale można tam sprawdzić też
symbole i oznaczenia shimano...- poważnie !!!)

Data: 2009-03-26 08:53:51
Autor: Przemek
On 26 Mar, 15:25, jacek.lekar...@gmail.com wrote:
On 8 Mar, 00:11, Bero <waldeknos...@astercity.net> wrote:

>Patrzę na kod SL-M410 i już wiem, że to Alivio.

i jak zwykle doczytałem dopiero na końcu
> [...]

mnie wyszło, że to te:
http://www.tinyurl.pl?VfdeupwL (mówię o Alivio)

XT 2008
ttp://www.tinyurl.pl?RXgwhG4j

szosowe zaś:
http://www.tinyurl.pl?3WM7myTA

- zanim zaczniesz kogoś obrażać to sprawdź sobie w takim magicznym
miejscu jak GOOGLE
co piszesz... - (pewnie nie uwierzysz ale można tam sprawdzić też
symbole i oznaczenia shimano...- poważnie !!!)

może sam zastosuj się do własnej rady :)

Data: 2009-03-26 16:41:10
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-03-26, Przemek <przemyslaw.22@gmail.com> wrote:
> [...]
On 8 Mar, 00:11, Bero <waldeknos...@astercity.net> wrote:

>Patrzę na kod SL-M410 i już wiem, że to Alivio.

i jak zwykle doczytałem dopiero na końcu

To nie jest XT 2008. XT 2008 to SL-M770, które jest czarne.

http://www.probikes.pl/index.php?item=954

szosowe zaś:
http://www.tinyurl.pl?3WM7myTA

Jak dla mnie z daleka one wszystkie są podobne.

Data: 2009-03-27 07:19:13
Autor: Przemek
Próba oszustwa w sklepie Broniewskiego 7 (Warsz awa)
On 26 Mar, 17:41, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
On 2009-03-26, Przemek <przemyslaw...@gmail.com> wrote:

> XT 2008
> ttp://www.tinyurl.pl?RXgwhG4j

To nie jest XT 2008. XT 2008 to SL-M770, które jest czarne.

http://www.probikes.pl/index.php?item=954

zgadza się :)

Data: 2014-07-12 07:13:03
Autor: przegna
W dniu niedziela, 8 marca 2009 00:11:56 UTC+1 użytkownik Bero napisał:
[...]

we wtorek 8.07.14 kupiłem 2 opony20" i 2 dętki 20" i zapłaciłem .....106zł....Będąc w L'eclecu zobaczyłem podobny zestaw za 49,90.... można przepłacić 10 zł, ale nie tyle.. SKLEP PRZY BRONIEWSKIEGO 7, TO SĄ OSZUŚCI- UWAWGA!!!!

Data: 2014-07-18 12:12:55
Autor: J.F.
Dnia Sat, 12 Jul 2014 07:13:03 -0700 (PDT), przegna@wp.eu napisał(a):
[...]

No, opona oponie nierowna, detka detce, a ceny bywaja rozne.

Taki Mercedes to dobiero oszust, chcialby 200 tys za auto, a przeciez
podobna Dacie mozna miec za 30 tys ...

J.

Data: 2014-07-12 07:13:54
Autor: przegna

Data: 2020-06-10 05:42:02
Autor: marekg623
Próba oszustwa w sklepie Broniewskiego 7 (Warszawa)
Generalnie hrabstwo sie zrobiło :(. Na rower za mniej niż 1000 już nie chcą patrzeć.  Usiłowałem usprawnić rower dla dziecka (nie wiedziałem, co powoduje, że dzieciak bardziej się męczy podczas jazdy). Pan spojrzał z niesmakiem na sprzęt i stwierdził, że takiego osprzętu nie obsługują. Fajne, nie?

Data: 2020-06-10 19:45:54
Autor: PeJot
Próba oszustwa w sklepie Broniewskiego 7 (Warszawa)
W dniu 2020-06-10 o 17:48, ToMasz pisze:

Jeśli przyszedłeś do naprawy z rowerem na stalowych piastach, z plastikowymi hamulcami, z przerzutkami no name - to ja sie nie dziwię. możesz zaryzykować wizytę w serwisie w listopadzie.

Nie zdziwiłbym się gdyby jeden czy drugi serwis odmówił, nawet w największym "dołku". Na takie wynalazki szkoda czasu, a zarobek żaden.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Próba oszustwa w sklepie Broniewskiego 7 (Warszawa)