Próba "wybielenia" Marcina Libick iego nie powiodła się- były poseł PiS był TW jak donoszą media!

Data: 2009-11-24 11:31:31
Autor: Jadrys
Próba "wybielenia" Marcina Libick iego nie powiodła się- były poseł PiS był TW jak donoszą media!
Antenka pisze:

Okazuje się, że informacja wcześniejsza o rzekomej niewinności
M.Libickiego , która obiegła m. Poznań dnia 20 listopada br. i była
bardzo nagłośniona, a wydana przez Poznańskie Biuro Lustracyjne IPN
była chybiona.

Kiedy przeczytałam te bzdety o "niewinnym PiSowcu" na jednym z
miejskich portali, zadałam pytanie, kto zasiada w Poznańskim Biurze
Lustracyjnym, bo to sprawa kluczowa.

Nie od dziś wiadomo, że za Libickim stoi potężne lobby poznańskie i
nie tylko ( ciekawa sprawa ???). Ten "kawaler maltański" jak widać
miał niechlubną kartę w swojej działalności i koniecznie pragnie ją
zatuszować. Panie Libicki "prawda jak oliwa, zawsze na wierzch
wypływa"!

Znam taki epizod z życia M.L.,są dokumenty na to, czym ów "szanowany"
były poseł zajmował się w latach 60-tych i 70-tych w PRL-u  :D, które
wyjaśniają doskonale, dlaczego mógł pójść na współpracę z SB.

Antenka

P.s. Powiem tak, osobiście bardzo nie lubię tego człowieka, ponieważ
byłam świadkiem - na własne uszy słyszałam, jak podczas kampanii
wyborczej łgał w żywe oczy o swoich przeciwnikach politycznych, czyli
dopuścił się oszczerstwa, dlatego uważam, że to co teraz go spotkało
jest Boskim wymierzeniem sprawiedliwości : "Pan Bóg nie rychliwy, ale
sprawiedliwy".

Też nie przepadam za tym typkiem. Jednak robienie mu zarzutów z jego współpracy z SB jest nieporozumieniem. Dlaczego ludzie mają za złe temu organowi bezpieczeństwa państwa jego działalność? Przecież SB tylko zwalczała różnych zdrajców (bardzo często płatnych) Polski i Polaków. To m.in. dzięki SB mieliśmy tyle lat względnego spokoju. A i kapitaliści byli trzymani krótko przy "nienażartych mordach".
Szkoda tylko że po przemianach ustrojowych p. Libicki tak nisko upadł.. I stał sie tym przeciw czemu kiedyś walczył.

Data: 2009-11-24 12:21:30
Autor: zbig

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hegcm9$mcq$1news.onet.pl...

[...]

Wiem, że wymyśliłeś sobie , ze będziesz socjalistą i postanowiłeś się tego trzymać. ale błagam o elementarny szacunek dla faktów.

SB nie zwalczała zdrajców, tylko patriotów, sama była agendą obcych sił specjalnych. I jeszcze gdzie ty widziałeś w PRL "kapitalistów" ?

Data: 2009-11-24 13:37:30
Autor: cytryna
> [...]

SB nie zwalczała zdrajców, tylko patriotów, sama była agendą obcych sił specjalnych. I jeszcze gdzie ty widziałeś w PRL "kapitalistów" ? ***************************************************************************

Jadryś wypróżnia się na psp. polityka jako plut. UB Kosiba --

Data: 2009-11-24 17:55:50
Autor: Jadrys
zbig pisze:
[...]

A po czym poznajesz że to byli patrioci? Po tym że najwięksi krzykacze byli na garnuszku "AFL-CIO" która pośredniczyła w przekazywaniu CIA kasy dla tych w pewnym sensie dywersantów? Dla których im gorsza sytuacja była w PRL tym dla nich lepiej..
Kapitalistów nie było widać bo jak juz napisałem byli trzymani za "nienażarte ryje" krótko.

Data: 2009-11-24 23:31:40
Autor: zbig
Próba
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
zbig pisze:
> [...]

A po czym poznajesz że to byli patrioci? Po tym że najwięksi krzykacze byli na garnuszku "AFL-CIO" która pośredniczyła w przekazywaniu CIA kasy dla tych w pewnym sensie dywersantów?
Pierdolisz jak potłuczony. Mnie też SB raczyła szykanować a o żadnych pieniądzach nie słyszałem.

Data: 2009-11-25 09:38:11
Autor: Jadrys
Próba
zbig pisze:

[...]

Pewnie byłeś tylko płotką w ruchu "opozycyjnym", a tacy nie mieli dostępu do koryta z mamoną.

Próba "wybielenia" Marcina Libick iego nie powiodła się- były poseł PiS był TW jak donoszą media!