Próba "wybielenia" Marcina Libickiego nie powiodła się- były poseł PiS był TW jak donoszą media!

Data: 2009-11-24 09:41:15
Autor: cyc
Próba "wybielenia" Marcina Libickiego nie powiodła się- były poseł PiS był TW jak donoszą media!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:01bad0ad-6082-46c2-b626-

..............<

Antenka

P.s. Powiem tak, osobiście bardzo nie lubię tego człowieka, ponieważ
byłam świadkiem - na własne uszy słyszałam, jak podczas kampanii
wyborczej łgał w żywe oczy o swoich przeciwnikach politycznych, czyli
dopuścił się oszczerstwa, dlatego uważam, że to co teraz go spotkało
jest Boskim wymierzeniem sprawiedliwości : "Pan Bóg nie rychliwy, ale
sprawiedliwy".

Ten ulubieniec RM nie dalej jak wczoraj w TV "Trwam " dawal swoj obludny glos tak jakby sie nic nie stalo !
Dziwnych ma Tadzik kumpli !.

cyc

Data: 2009-11-24 10:02:40
Autor: zbig
Próba "wybielenia" Marcina Libickiego nie powiodła się- były poseł PiS był TW jak donoszą media!
Ani mi on brat ani swat. Ale wygląda mi tu na jakąś kolejną wojenkę o wpływy w PiS środowisk związanych z Radiem Maryja.
Swoja drogą znów mamy systuację  kiedy uważa sie dokumenty SB za niepodważalne przez jedną ze stron i zupełnie bezużyteczne - przez drugą.

Data: 2009-11-24 12:23:23
Autor: Roger Perejro
Próba "wybielenia" Marcina Libickiego nie powiodła się- były poseł PiS był TW jak donoszą media!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

Dziwnych ma Tadzik kumpli !.

Takich jak on sam.

Przemek

--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Próba "wybielenia" Marcina Libickiego nie powiodła się- były poseł PiS był TW jak donoszą media!