Próba wy?udzenia?

Data: 2014-02-24 19:50:58
Autor: Borys Pogoreło
Próba wy?udzenia?
Dnia Sun, 23 Feb 2014 03:10:44 -0800 (PST), Hakuna Matata napisał(a):

Ponieważ nie posiadam żadnego rachunku w PKO BP myślę,
że jest to próba naciągnięcia na przelew w/w kwoty na
wskazany rachunek.
Co o tym sądzicie?

Zignoruj. Ja mam drugi numer po kimś z kredytem w Polbanku. Chyba spłaca w
miare dobrze, bo za dużo tych SMS-ów nie było ostatnio ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2014-02-24 11:14:39
Autor: Hakuna Matata
Próba wy?udzenia?
W dniu poniedziałek, 24 lutego 2014 19:50:58 UTC+1 użytkownik Borys Pogoreło napisał:
> [...]

Zignoruj. Ja mam drugi numer po kimś z kredytem w Polbanku. Chyba spłaca w

miare dobrze, bo za dużo tych SMS-ów nie było ostatnio ;)

Pytałem w PKO. Pracownica PKO oznajmiła mi, że nie powinienem
się przejmować bo wskazany rachunek należy do klientki PKO,
która w swoich danych osobowych podała numer telefonu identyczny z moim. PKO ma się zwrócić do klientki
o podanie właściwego numeru.
Pozdrawiam
Fabian

Data: 2014-02-25 09:39:04
Autor: WAM
Próba wy?udzenia?
On Mon, 24 Feb 2014 11:14:39 -0800 (PST), Hakuna Matata
<jbancerz@gmail.com> wrote:

wskazany rachunek należy do klientki PKO,
która w swoich danych osobowych podała numer telefonu identyczny z moim. PKO ma się zwrócić do klientki
o podanie właściwego numeru.
Będą do niej dzwonić :)

WAM
--
www.wpolskichgorach.pl
www.spanienamazurach.pl

Data: 2014-02-25 02:00:29
Autor: Hakuna Matata
Próba wy?udzenia?
W dniu wtorek, 25 lutego 2014 09:39:04 UTC+1 użytkownik WAM napisał:

Będą do niej dzwonić :)

WAM

--

Niestety nie, bo usunęli ten numer z jej formatki... :)

Próba wy?udzenia?