Probblemz temperaturą

Data: 2018-09-24 14:09:32
Autor: J.F.
Probblemz temperaturą
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c243b62-568e-4546-ab53-ee6d0729a23b@googlegroups.com...
W fiatowkim 19jtd w sobotę mi się kontrolka od temp cieczy chłodzącej(?) zapaliła.
Wczoraj odpaliłem auto i znowu widzę ze temperatura rośnie a jak nagrzewanie otworzyłem to ciepłe powietrze nie leci.
Z czym może być problem?

A plyn jest ?
Pasek ktorys nie zerwany ?

J.

Data: 2018-09-24 05:37:13
Autor: Kris
Probblemz temperaturą
W dniu poniedziałek, 24 września 2018 14:10:10 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
>Wczoraj odpaliłem auto i znowu widzę ze temperatura rośnie a jak >nagrzewanie otworzyłem to ciepłe powietrze nie leci.

A plyn jest ?
Pasek ktorys nie zerwany ?

Płyn jest, paski nie pozrywane.

Probblemz temperaturą