Data: 2018-09-24 20:59:11 | |
Autor: Mateusz Bogusz | |
Probblemz temperaturą | |
W dniu 24.09.2018 o 13:38, Kris pisze:
W fiatowkim 19jtd w sobotę mi się kontrolka od temp cieczy chłodzącej(?) zapaliła. Skoro płyn jest, pompa pompuje, a termostat sprawny, to zobacz czy wraz ze wzrostem ponad standardową wartość, włącza się wentylator chłodnicy (przygazuj auto). Jak się włącza, to znaczy że czujnik/wentylator sprawny i mogą być po prostu zegary. -- Pozdrawiam, Mateusz Bogusz |
|
Data: 2018-09-24 20:53:04 | |
Autor: Mateusz Viste | |
Probblemz temperaturą | |
On Mon, 24 Sep 2018 20:59:11 +0200, Mateusz Bogusz wrote:
Skoro płyn jest, pompa pompuje, a termostat sprawny, Płyn jest, ale czy obwód czasem nie jest zapowietrzony to nie wiadomo. Skąd informacja że pompa pompuje? (czy coś przeoczyłem?) Co do termostatu to nie wiadomo czy sprawny, ale doszliśmy że bez znaczenia w tej sytuacji, bo problem jest zdaje się gdzieś przed nim :) to zobacz czy wraz No ale z kratki ciepło nie leci... A przecież powinno, nawet przy nieprzegrzewającym się silniku. Mateusz |
|
Data: 2018-09-25 09:14:52 | |
Autor: Kris | |
Probblemz temperaturą | |
W dniu poniedziałek, 24 września 2018 20:59:24 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
Skoro płyn jest, pompa pompuje, a termostat sprawny, to zobacz czy wraz ze wzrostem ponad standardową wartość, włącza się wentylator chłodnicy (przygazuj auto). Jak się włącza, to znaczy że czujnik/wentylator sprawny i mogą być po prostu zegary.Włącza się Zegary wykluczam bo jak się kontrolka zapaliła to płyn był naprawdę gorący 1,9jtd w multipli trudno rozgrzać, normalnie ledwie dwie trzy kreski na chyba ośmiopozycyjnym wskaźniku temperatura rosła podczas długiej jazdy a teraz rośnie wyraźnie szybciej a z nagrzewnicy ciepło nie leci |