Probblemz temperaturą

Data: 2018-09-24 23:24:02
Autor: PiteR
Probblemz temperaturą
na  ** p.m.s **  Kris pisze tak:

W fiatowkim 19jtd w sobotę mi się kontrolka od temp cieczy
chłodzącej(?) zapaliła. Wczoraj odpaliłem auto i znowu widzę ze
temperatura rośnie a jak nagrzewanie otworzyłem to ciepłe
powietrze nie leci. Z czym może być problem?

Węże od chłodnicy miekkie czy twarde jak kamień?
Czy płyn nie opada i wraca po wylaczeniu silnika?

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2018-09-25 09:17:43
Autor: Kris
Probblemz temperaturą
W dniu poniedziałek, 24 września 2018 23:24:06 UTC+2 użytkownik PiteR napisał:

Węże od chłodnicy miekkie czy twarde jak kamień?

Miękkie jak pyta emeryta

Czy płyn nie opada i wraca po wylaczeniu silnika?

Nic takiego sie nie dzieje

Probblemz temperaturą