Probkem z ikonkami w Nokii 2700

Data: 2009-11-18 16:09:51
Autor: Darek
Probkem z ikonkami w Nokii 2700
Pojawiły mi sie dzisiaj na wyswietlaczu ikony, otwarta kłódka, E oraz migająca koperta. Może mi ktos poradzić czemu mi to samo wyskakuje, co to oznacza i jak to usunąć.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc12f242438c50a2.html
Z góry dzięki.

Data: 2009-11-18 16:12:49
Autor: Piotr M
Probkem z ikonkami w Nokii 2700
Pewnego razu Darek tak oto obwieścił(a):
Pojawiły mi sie dzisiaj na wyswietlaczu ikony

To taki syndrom pojawiających się zewsząd ikon. Niedługo będą wszędzieee.

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

Data: 2009-11-18 17:57:25
Autor: G Nowak
Probkem z ikonkami w Nokii 2700
Pojawiły mi sie dzisiaj na wyswietlaczu ikony, otwarta kłódka, E oraz migająca koperta. Może mi ktos poradzić czemu mi to samo wyskakuje, co
to  oznacza i jak to usunąć.

Moze nie odpowiem wprost ale moge nieco zmotywowac. Dam sobie reke uciac, ze jest opisane w manualu.

--
pozdr

Data: 2009-11-18 19:24:00
Autor: Darek

Użytkownik "G Nowak" <gnowak84.wytnijto@gmail.com> napisał w wiadomości news:he1chl$ngn$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ktos z numeru 7161 wysłał MMS który nie doszedł bo pszyszła mi póżniej wiadomość Błąd wiadomości MMS, nadawca nieznany itd.

Probkem z ikonkami w Nokii 2700