Proble z zielonym obrazem.

Data: 2009-05-20 08:37:51
Autor: Grzegorz
Proble z zielonym obrazem.
Witam, tv Toshiba podłączona do Cyfrowego Polsatu hdmi.
Od jakiegoś tygodnia podczas oglądania jakiekolwiek programu obraz robi się nagle zielony - bez żadnej przyczyny.
Pomaga tylko wyłączenie i włączenie tv.
Nie wiem czy to ma znaczenie, ale cały zestaw odłączałem i podłączałem jeszcze raz z powodu remontu i mogłem podłączyć cyfrówkę pod drugie hdmi.

pozdr
Grześ

Data: 2009-05-20 09:50:07
Autor: Kot Prezydenta
Proble z zielonym obrazem.

Użytkownik "Grzegorz" <wrekin@o2.pl> napisał w wiadomości news:gv09r8$9mn$1nemesis.news.neostrada.pl...

Nie wiem czy to ma znaczenie, ale cały zestaw odłączałem i podłączałem jeszcze raz z powodu remontu i mogłem podłączyć cyfrówkę pod drugie hdmi.

To podłacz pod pierwsze ;-)

Data: 2009-05-20 12:19:32
Autor: pawell32
Proble z zielonym obrazem.
Grzegorz pisze:
[...]

zmień kabel hdmi lub przełącz się na component.

pawell

Data: 2009-05-20 14:44:03
Autor: Grzegorz
Proble z zielonym obrazem.

Użytkownik "pawell32" <pahat@wp.pl> napisał w wiadomości news:4a13d941$1news.home.net.pl...
Grzegorz pisze:
[...]

dzięki, pokombinuje troche

Data: 2009-05-20 15:05:17
Autor: K.K.
Proble z zielonym obrazem.
Witam, tv Toshiba podłączona do Cyfrowego Polsatu hdmi.
Od jakiegoś tygodnia podczas oglądania jakiekolwiek programu obraz
robi się  nagle zielony - bez żadnej przyczyny.

Czy aby na pewno bez przyczyny?

Pomaga tylko wyłączenie i włączenie tv.
Nie wiem czy to ma znaczenie, ale cały zestaw odłączałem i podłączałem jeszcze raz z powodu remontu

A jednak jest przyczyna!!
Przesuszyć, wywietrzyć i mieć nadzieję, że do trwałych uszkodzeń TV nie doszło.

i mogłem podłączyć cyfrówkę pod drugie
hdmi.

HDMI też może być przyczyną, jeśli 'płynie' nim analogowy sygnał i najlepiej jeszcze RGB lub różnicowy, ale ja o takim wykorzystaniu tego złącza jeszcze nie słyszałem.

Data: 2009-05-20 15:39:25
Autor: greqq
Proble z zielonym obrazem.

Użytkownik "K.K." <zostaw.tylko.news_pl@homemedia.oraz.pl> napisał w wiadomości news:4a140019$1news.home.net.pl...
[...]

Sprzęt podczas remontu był należycie zabezpieczony więc to odpada. Chodzi mi po głowie, że jednak może źle go podpiąłem, nie docisnąłem kabli itp

Data: 2009-05-20 17:45:59
Autor: K.K.
Proble z zielonym obrazem.
[...]
Czy po też? Jeśli to było malowanie, to czy sprawdziłeś wilgotność pomieszczenia?
HDMI to przesył cyfrowy, więc odpada. Mogłeś podczas podlączania / odłączania naruszyć połączenia na płycie TV, ale wtedy wyłączenia i ponowne włączenia mogłyby naprawiać z prawdopodobieństwem graniczącym z cudem. To zawilgocenie może być przyczyną, a raczej jego skutki, czyli np upływności na druku, pomiędzy ścieżkami na druku a elementami smd, lub w takich delikatnych elementach jak kondensatory, w których miniaturyzacja (smd) zjawisku sprzyja.

Data: 2009-05-21 07:51:16
Autor: greqq
Proble z zielonym obrazem.

Użytkownik "K.K." <zostaw.tylko.news_pl@homemedia.oraz.pl> napisał w wiadomości news:4a1425c2news.home.net.pl...
[...]

Tak, to było malowanie. Przewiew  pokoju był bo były otwarte okna.
Ale wczoraj podpiąłęm pod drugie hdmi i o dziwo na razie zielonego obrazu nie ma.

Data: 2009-05-22 12:51:46
Autor: K.K.
Proble z zielonym obrazem.
Tak, to było malowanie. Przewiew  pokoju był bo były otwarte okna.
Ale wczoraj podpiąłęm pod drugie hdmi i o dziwo na razie zielonego
obrazu  nie ma.
Więc wróć z podłączeniem do pierwszego, a przekonasz się czy ma to jakieś znaczenie.

Data: 2009-05-22 13:33:46
Autor: Kell a
Proble z zielonym obrazem.
"Grzegorz" <wrekin@o2.pl> napisał(a):

[...]

Sprawdz na innym kablu.

Data: 2009-05-22 14:52:37
Autor: greqq
Proble z zielonym obrazem.

Użytkownik "Kell a" <kella@niematakiejdomeny.com> napisał w wiadomości news:dc3d155pfj856iuhmacggti83p861hhin14ax.com...
[...]

Zmieniłem na inny port hdmi i wszystko jest ok.

Data: 2009-05-26 13:53:51
Autor: Kell a
Proble z zielonym obrazem.
"greqq" <wrekin@o2.pl> napisał(a):

Zmieniłem na inny port hdmi i wszystko jest ok.

Zaloze sie, ze jak wrocisz na poprzednie hdmi, tez bedzie ok.

Proble z zielonym obrazem.