Proble z zielonym obrazem.

Data: 2009-05-22 13:33:46
Autor: Kell a
Proble z zielonym obrazem.
"Grzegorz" <wrekin@o2.pl> napisał(a):

Witam, tv Toshiba podłączona do Cyfrowego Polsatu hdmi.
Od jakiegoś tygodnia podczas oglądania jakiekolwiek programu obraz robi się nagle zielony - bez żadnej przyczyny.
Pomaga tylko wyłączenie i włączenie tv.
Nie wiem czy to ma znaczenie, ale cały zestaw odłączałem i podłączałem jeszcze raz z powodu remontu i mogłem podłączyć cyfrówkę pod drugie hdmi.

Sprawdz na innym kablu.

Data: 2009-05-22 14:52:37
Autor: greqq
Proble z zielonym obrazem.

Użytkownik "Kell a" <kella@niematakiejdomeny.com> napisał w wiadomości news:dc3d155pfj856iuhmacggti83p861hhin14ax.com...
[...]

Zmieniłem na inny port hdmi i wszystko jest ok.

Data: 2009-05-26 13:53:51
Autor: Kell a
Proble z zielonym obrazem.
"greqq" <wrekin@o2.pl> napisał(a):

Zmieniłem na inny port hdmi i wszystko jest ok.

Zaloze sie, ze jak wrocisz na poprzednie hdmi, tez bedzie ok.

Proble z zielonym obrazem.