Problem 5.1

Data: 2009-09-25 20:36:21
Autor: [MF] PL
Problem 5.1
2009-09-24 21:26, CVC napisal (a):

Witajcie mam następujący problem, opisze po krotce moja sytuacje. Posiadam odtwarzacz dvd marki Elemis DVD-955M, do tego dołączone głośniki Creative 5.1. Plik video w postaci filmu-, Van Helsing 2004 iNTERNAL DVDRip XviD-UNDEAD - dzwiek zapisany w formacie- audio: english 384 kb/s (6 ch) ac3.
Problem polega na tym , iż za żadne skarby nie chce działać mi dźwięk 5.1 na tym pliku.
Pytanie czy powinien, ? jeśli tak to co jest nie halo... Dziękuje czekam na odpowiedź i pozdrawiam was wszystkich......

to dvd nie ma wyjścia multichannel, to jak ma zagrać? puszczasz sygnał do głośników wyjściem optycznym? co to za głośniki?
albo multichannel,  albo SPDIF albo HDMI inaczej 6ch nie zagra.

Problem 5.1