Problem

Data: 2012-01-22 14:23:21
Autor: jankeso0602
Problem
Witam mam Skuter o pojemności 50 cm3 2T , dokładnie to Zipp Qantum gt5 2T z roku 2008 no i mam mały dylemacik niewiem jak zlozyc kopniak potrzebuje radu albo filmiku jak ktos to robił poniewaz nie ja rozkładałem kopniak wiec nie wiem jak go złazyc poniewaz myślę że będzie lepiej palic od kopa bo od akumulatora nie chce znaczy sie pali ale bardzo słabo ;(    Prosze o porady ;) --

Data: 2012-01-22 15:30:22
Autor: Arni
Problem
W dniu 22.01.2012 15:23, jankeso0602 pisze:
[...]

Porada pierwsza: nauczyć sie języka polskiego w stopniu umożliwiającym komunikację. Zacznij od zdań prostych i znaków interpunkcyjnych

Hint - kiedyś uczyli tego w podstawówce, dziś możne gimnazjum nie wystarczyć

no !

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2012-01-22 20:33:02
Autor: Nikanor
Problem
Dnia 22-01-2012 o 15:30:22 Arni <arni@no.spam.pl> napisał(a):

Hint - kiedyś uczyli tego w podstawĂłwce, dziś moĹźne gimnazjum nie  wystarczyć

Hint - po polsku "wskazĂłwka".

Możne gimnazjum nie wystarczyć do czego?

Ze znakĂłw interpunkcyjnych, skoro wspomniałeś, polecam kropki. Świetnie  wyglądają na końcu zdania.

--
Nikanor [wiwat ortofaszyzm!]

Data: 2012-01-22 20:39:39
Autor: Arni
Problem
W dniu 22.01.2012 20:33, Nikanor pisze:
Dnia 22-01-2012 o 15:30:22 Arni <arni@no.spam.pl> napisał(a):

Hint - kiedyś uczyli tego w podstawówce, dziś możne gimnazjum nie
wystarczyć

Hint - po polsku "wskazówka".

dzisiejsza młodzież lepiej zna slang niż polską mowę. To był punkt zaczepienia dla niego.

Możne gimnazjum nie wystarczyć do czego?

Do nauczenia języka polskiego w stopniu komunikatywnym. Poziom nauczania strasznie został zaniżony.

Ze znaków interpunkcyjnych, skoro wspomniałeś, polecam kropki. Świetnie
wyglądają na końcu zdania.

Faktycznie. Zupełnie jakby stamtąd były.

Data: 2012-01-22 20:52:57
Autor: Roman Niewiarowski
Problem
W dniu 2012-01-22 20:39, Arni pisze:

Faktycznie. Zupełnie jakby stamtąd były.

Kropki na koncu zdania sa jakies takie niedopowiedziane...

pozdr
newrom
--
RD07 - dożywocie.

Data: 2012-01-22 22:30:44
Autor: cpt. Nemo
Problem

Użytkownik "Roman Niewiarowski" <newrom@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4f1c6918$0$1266$65785112news.neostrada.pl...

Kropki na koncu zdania sa jakies takie niedopowiedziane...

Nie, one sa dopowiedziane do konca. Przez co znakomicie utrudniaja rozwoj wypowiedzi poprzez definitywne zakonczenie zdania, niemilosierne ograniczenie jego wydluzania.
Sa takie, rzeklbym kneblujace.
Wolnosc ograniczajace.
Jakies takie ostateczne, nawet jak nie na koncu zdania, a tylko nad literka i wystepuja.

Data: 2012-01-24 09:12:39
Autor: Jacot
Problem
"cpt. Nemo" <cpt.nemo@aster.pl> wrote:

Jakies takie ostateczne, nawet jak nie na koncu zdania, a tylko nad literka i wystepuja.

Przegarnij Kropka?
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2012-01-24 09:50:21
Autor: Piotr Rezmer
Problem
jankeso0602 pisze:
[...]

Napisz na:

http://www.skutery.net/forumBB/

Tutaj raczej nikt Ci nie pomoże.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2012-01-24 10:30:02
Autor: Jackare
Problem
Użytkownik "jankeso0602" <kusy2@_NOSPAM_tlen.pl> napisał w wiadomości news:86185be91586404fca4af39f962396b9$1grupy.scigacz.pl...

poniewaz nie ja rozkładałem kopniak wiec nie wiem jak go złazyc poniewaz myślę że będzie lepiej palic od kopa bo od akumulatora nie chce znaczy sie pali ale bardzo słabo ;(    Prosze o porady ;)

To zbierz jeszcze kilka innych dziewczyn i podumajcie nad tym.
To chyba jeden z najprostszych mechanizmów - dacie radę. Nie da się tego złożyć inaczej niż się da.
Do roboty dziewczyny - dacie radę !
--
Jackare

Data: 2012-01-24 21:50:19
Autor: Nikanor
Problem
Dnia 24-01-2012 o 10:30:02 Jackare <123@tralala.com.pl> napisał(a):

To zbierz jeszcze kilka innych dziewczyn i podumajcie nad tym.
To chyba jeden z najprostszych mechanizmĂłw - dacie radę. Nie da się tego  złoĹźyć inaczej niĹź się da.

Etam, się nie da. Ja np. umiem złoĹźyć odwrotnie rolgaz, to co mi tam  kopajka.

--
Nikanor [TE630, SH300, DR350 - na wydaniu]

Data: 2012-01-24 21:58:18
Autor: AZ
Problem
On 01/24/2012 09:50 PM, Nikanor wrote:

Etam, się nie da. Ja np. umiem złożyć odwrotnie rolgaz, to co mi tam
kopajka.

Gorzej gdy okazuje się to po założeniu airboxa, zbiornika i plastików i musisz już wyjechać...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-25 01:11:21
Autor: doktorski
Problem
W dniu wtorek, 24 stycznia 2012, 21:50:19 UTC+1 użytkownik Nikanor napisał:
Etam, się nie da. Ja np. umiem złożyć odwrotnie rolgaz, to co mi tam  kopajka.

Rolgazy sa dla mientkich siurkow. Prawdziwi motocyklisci trzymaja linke gazu w zebach.

pzdr, dr
14/525/400

Data: 2012-01-25 11:44:49
Autor: ursynek
Problem
W dniu 2012-01-25 10:11, doktorski pisze:
[...]

Prawdziwi to se te linke obwiązują dookoła szyji...

Data: 2012-01-25 06:13:52
Autor: doktorski
Problem
W dniu środa, 25 stycznia 2012, 11:44:49 UTC+1 użytkownik ursynek napisał:
Prawdziwi to se te linke obwiązują dookoła szyji...
Pomylilo Ci sie ze struna od wiosla.

pzdr, dr
14/525/400

Data: 2012-01-25 15:53:23
Autor: ursynek
Problem
W dniu 2012-01-25 15:13, doktorski pisze:
[...]

Urban legend, ale właściwie musiałaby to być struna od basu, chociaż i takie Peter Steele zrywał palcem jak nie chciał grać na koncercie bisu. Linka od gazu by się nie zerwała :P

Pozdrawiam
    ursyn

Data: 2012-01-25 16:55:02
Autor: Monster
Problem
W dniu 2012-01-25 15:13, doktorski pisze:
W dniu środa, 25 stycznia 2012, 11:44:49 UTC+1 użytkownik ursynek napisał:
Prawdziwi to se te linke obwiązują dookoła szyji...
Pomylilo Ci sie ze struna od wiosla.
Się nie znacie,Fuckt wie najlepiej:tylko struna od fortepiana.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-01-25 18:39:00
Autor: AZ
Problem
On 01/25/2012 04:55 PM, Monster wrote:
> Się nie znacie,Fuckt wie najlepiej:tylko struna od fortepiana.

Nie pomyliłeś fortepianiu z harmonią?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-25 18:43:03
Autor: Monster
Problem
W dniu 2012-01-25 18:39, AZ pisze:
On 01/25/2012 04:55 PM, Monster wrote:
> Się nie znacie,Fuckt wie najlepiej:tylko struna od fortepiana.

Nie pomyliłeś fortepianiu z harmonią?

A co,więcej nóg ma?

--
Tomek