Problem

Data: 2012-01-24 10:30:02
Autor: Jackare
Problem
Użytkownik "jankeso0602" <kusy2@_NOSPAM_tlen.pl> napisał w wiadomości news:86185be91586404fca4af39f962396b9$1grupy.scigacz.pl...

poniewaz nie ja rozkładałem kopniak wiec nie wiem jak go złazyc poniewaz myślę że będzie lepiej palic od kopa bo od akumulatora nie chce znaczy sie pali ale bardzo słabo ;(    Prosze o porady ;)

To zbierz jeszcze kilka innych dziewczyn i podumajcie nad tym.
To chyba jeden z najprostszych mechanizmów - dacie radę. Nie da się tego złożyć inaczej niż się da.
Do roboty dziewczyny - dacie radę !
--
Jackare

Data: 2012-01-24 21:50:19
Autor: Nikanor
Problem
Dnia 24-01-2012 o 10:30:02 Jackare <123@tralala.com.pl> napisał(a):

To zbierz jeszcze kilka innych dziewczyn i podumajcie nad tym.
To chyba jeden z najprostszych mechanizmĂłw - dacie radę. Nie da się tego  złoĹźyć inaczej niĹź się da.

Etam, się nie da. Ja np. umiem złoĹźyć odwrotnie rolgaz, to co mi tam  kopajka.

--
Nikanor [TE630, SH300, DR350 - na wydaniu]

Data: 2012-01-24 21:58:18
Autor: AZ
Problem
On 01/24/2012 09:50 PM, Nikanor wrote:

Etam, się nie da. Ja np. umiem złożyć odwrotnie rolgaz, to co mi tam
kopajka.

Gorzej gdy okazuje się to po założeniu airboxa, zbiornika i plastików i musisz już wyjechać...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-25 01:11:21
Autor: doktorski
Problem
W dniu wtorek, 24 stycznia 2012, 21:50:19 UTC+1 użytkownik Nikanor napisał:
Etam, się nie da. Ja np. umiem złożyć odwrotnie rolgaz, to co mi tam  kopajka.

Rolgazy sa dla mientkich siurkow. Prawdziwi motocyklisci trzymaja linke gazu w zebach.

pzdr, dr
14/525/400

Data: 2012-01-25 11:44:49
Autor: ursynek
Problem
W dniu 2012-01-25 10:11, doktorski pisze:
[...]

Prawdziwi to se te linke obwiązują dookoła szyji...

Data: 2012-01-25 06:13:52
Autor: doktorski
Problem
W dniu środa, 25 stycznia 2012, 11:44:49 UTC+1 użytkownik ursynek napisał:
Prawdziwi to se te linke obwiązują dookoła szyji...
Pomylilo Ci sie ze struna od wiosla.

pzdr, dr
14/525/400

Data: 2012-01-25 15:53:23
Autor: ursynek
Problem
W dniu 2012-01-25 15:13, doktorski pisze:
[...]

Urban legend, ale właściwie musiałaby to być struna od basu, chociaż i takie Peter Steele zrywał palcem jak nie chciał grać na koncercie bisu. Linka od gazu by się nie zerwała :P

Pozdrawiam
    ursyn

Data: 2012-01-25 16:55:02
Autor: Monster
Problem
W dniu 2012-01-25 15:13, doktorski pisze:
W dniu środa, 25 stycznia 2012, 11:44:49 UTC+1 użytkownik ursynek napisał:
Prawdziwi to se te linke obwiązują dookoła szyji...
Pomylilo Ci sie ze struna od wiosla.
Się nie znacie,Fuckt wie najlepiej:tylko struna od fortepiana.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-01-25 18:39:00
Autor: AZ
Problem
On 01/25/2012 04:55 PM, Monster wrote:
> Się nie znacie,Fuckt wie najlepiej:tylko struna od fortepiana.

Nie pomyliłeś fortepianiu z harmonią?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-25 18:43:03
Autor: Monster
Problem
W dniu 2012-01-25 18:39, AZ pisze:
On 01/25/2012 04:55 PM, Monster wrote:
> Się nie znacie,Fuckt wie najlepiej:tylko struna od fortepiana.

Nie pomyliłeś fortepianiu z harmonią?

A co,więcej nóg ma?

--
Tomek