Problem F12

Data: 2011-07-11 08:41:41
Autor: mater13
Problem F12
Witam. Nie wiem czy dobry dział ale... . Mam mały problemik, jakieś 2 miesiące temu przegrzał mi się "cylinder" w malaguti f12 LC. Więc wymieniłem wszystko, wał, cylinder polini 70, simmeringi, łożyska, wario, sprzęgło, gaźnik itp. SKuter na początku nie wkręcał się prawidłowo na obroty, lecz było to spowodowane złym "wsadzeniem" tuleji wariatora. SKuterek madnie się wkręcał od początku ale dziś jeźdząc po mieście nagle osłab i do 40 ciężko było wogóle dojechać. Jak już przekroczył 40 to do 95 szedł jak pojebany :D. Wiecie czemu może miec takiego muła na starcie? Napęd wyregulowany prawidłowo,gaźnik także ale ostatnio zawiesiła się iglica, lecz od tej pory ładnie jedziee tylko  muł do 40;/  Licze na jakąś pomoc. Pozdrawiam.

Problem F12