Problem Honda Crf 250 dźwignia sprzęgła

Data: 2015-08-25 20:02:38
Autor: Hondacrf250
Problem Honda Crf 250 dźwignia sprzęgła
Witam Mam problem ze sprzęgłem chodzi o to że sprzęgło ciężko się wciska chciałbym zmieniać biegi 2 palcami ale nic z tego  próbowałem coś regulować ale to mało co daje .. co można zrobić w takiej sytuacji czy kupno sportowej klamki coś da ? Proszę o wasze rady ;) --

Data: 2015-08-25 15:04:21
Autor: KJ
Problem Honda Crf 250 dĽwignia sprzęgła
W dniu wtorek, 25 sierpnia 2015 22:02:41 UTC+2 użytkownik Hondacrf250 napisał:
[...]

Biegi dwoma palcami? Może but zdejmij? Albo masz przytarta linkę w pancerzu, albo zmień sobie na hydrauliczne, bywają takie zestawy może od CRF też albo naucz się bez sprzęgła jak normalny człowiek.

KJ

Problem Honda Crf 250 dźwignia sprzęgła