Problem QNAP TS-112

Data: 2012-12-19 09:00:28
Autor: Chris
Problem QNAP TS-112
Instalowałem Qnapa w tym tygodniu TS-112 i finder go widzi, rozpoczyna konfigurację czyli czas, ip, format dysku .. bez problemu .. potem jak skończy ma przejśc na  IP:8080/index.html i dupa .. wywala plik open.cgi żeby zapisać na dysk i na tym koniec ...
System nowy, najnowszy, flash, java, .net (4.5) QNAP podpinany pod ruter UPC(przydziela mu IP zgodnie z klasą sieci)

Miałem dwie takie sztuki i na obu to samo ...

Data: 2012-12-19 10:24:24
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Problem QNAP TS-112
Dnia 2012-12-19, o godz. 09:00:28
"Chris" <chris@spam.pl> napisał(a):

[...]

Spróbuj na początek z innej przeglądarki/innego kompa ;-)
Np. FF na kompie z którego piszę potrafi czasami zamiast załadować
stronę próbować ją zapisać - tak jakby nie potrafił zinterpretować kodu
strony. Może to nie wina NAS-ów.

Zdrówko

Data: 2012-12-19 10:36:31
Autor: Chris
Problem QNAP TS-112
Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

[...]

IE, Chrome, FF ... wszędzie to samo ... na razie walczę z grypą która jest tak samo wredna jak ten Qnap :) może jutro podjadę do brata gdzie stoi Qnap 4-dyskowy i tam na pewno działa więc będzie łatwiej podpiąć następny.

Np. FF na kompie z którego piszę potrafi czasami zamiast załadować
stronę próbować ją zapisać - tak jakby nie potrafił zinterpretować kodu
strony. Może to nie wina NAS-ów.

Na Qnapclub znalazłem że to może być wina uszkodzonego FV ale nie wierzę że dwie sztuki mają to samo ..

Data: 2012-12-19 15:40:19
Autor: Michal Lukasik
Problem QNAP TS-112
On 19/12/2012 08:00, Chris wrote:
[...]

IMO coś nie tak z przeglądarką, flashem albo z samym Windows.
Odpal jakąś dystrybucję live i sprawdź na niej.
I po co IP:8080/index.html? Wystarczy IP:8080 albo jak nie znasz lub nie jesteś pewien IP to HOST:8080 (przy założeniu, że jest włączony serwer WWW bo jak nie to AFAIK na :80 też loguje).
Nie pamiętam czy domyślnie jest włączony telnet/SSH - możesz spróbować tak się zalogować.
BTW. A może nadgorliwy anty-virus albo pop-up blocker?
--
  _____ __________________________
  \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/

Data: 2012-12-20 00:35:10
Autor: nadir
Problem QNAP TS-112
Użytkownik Chris napisał:
[...]

Masz może Windows 7 albo to nowsze "cacuszko"?
Jeżeli tak to spróbuj pod XP i w przeglądarkę wpisz samo IP, bez portów i indexów html.

Data: 2012-12-20 08:34:01
Autor: Chris
Problem QNAP TS-112
nadir nabazgrał(a):

Użytkownik Chris napisał:
[...]

W7 Home i nie mogę zmienić bo to laptop .

Data: 2012-12-20 17:49:38
Autor: nadir
Problem QNAP TS-112
W7 Home i nie mogę zmienić bo to laptop .

No to może jakiś linux livecd?
Miałem też z jednym QNAPem problem, właśnie pod siódemką, żadną przeglądarką nie dawało się zalogować, a z komputera pod linuxem czy XP szło od ręki.

Data: 2012-12-20 23:56:16
Autor: nadir
Problem QNAP TS-112
Poszło ale teraz padam na ryj więc opowiem jutro .. grypa wyczerpuje ..

Zaraz i tak koniec świata.

Problem QNAP TS-112