Data: 2011-10-06 09:23:54 | |
Autor: AZ | |
Problem chyba gaznikowy (nie moje KHI) | |
Mam kolege, kolega ma ZZR 1100 z problemem ale duma i honor usera KHI
(copyrajt by Tytus) nie pozwala mu publicznie sie poradzic wiec robie to za niego. Motocykl: KHI ZZR 1100 Jezdzil jakos i wzion wyczyscil gazniki, po zlozeniu problem jest taki, ze po ustawieniu wolnych obrotow i przegazowce silnik wchodzi na 4-5 krpm i dopiero skrecenie wolnych obrotow jest 1000 i tak kilka razy az po przegazowce silnik schodzi z obrotow normalnie z lekkim zawacheniem przy 2-3krpm ale w jezdzie juz normalnie nie schodzi i wiesza sie na 4-5krpm i powoli spada. Krecilim pilotami w przod i nazad od 1,5 do 3 obrotow, zadnego efektu. Krucce szczelne bo przysysa reke i trzyma, zaworki tyz bo pompa dobija i sie zatrzymuje. Aha, zacisniecie rury od dolotu powodujr wzrost obrotow. Linek napewno nie wina bo odbija normalnie i bez linek tez ro samo. Drogie bravo, pomoz bo nie moge patrzec na cierpienie kolegi. Jak nic nie wymyslimy to przelozymy gazniki z mojego 1200 bo te same i konfiguracja dysz podobna. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-10-06 19:49:07 | |
Autor: Kuczu | |
Problem chyba gaznikowy (nie moje KHI) | |
W dniu 2011-10-06 18:23, AZ pisze:
Mam kolege, kolega ma ZZR 1100 z problemem ale duma i honor usera KHI A synchro ktos robil ? A krocce podcisnieniowe do podlaczania wakuometrow pozatykane ? -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2011-10-06 17:55:55 | |
Autor: AZ | |
Problem chyba gaznikowy (nie moje KHI) | |
On 2011-10-06, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
Robione. Krocce pozatykane, dwa sa do KLEEN-a i byly podejrzane ale zatkalismy zatyczkami i to samo. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-10-06 20:10:08 | |
Autor: Kuczu | |
Problem chyba gaznikowy (nie moje KHI) | |
W dniu 2011-10-06 19:55, AZ pisze:
On 2011-10-06, Kuczu<qczu666@gmail.com> wrote: Jak na moj gust to dostaje gdzies lewe powietrze. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2011-10-06 18:17:13 | |
Autor: AZ | |
Problem chyba gaznikowy (nie moje KHI) | |
On 2011-10-06, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
No a jak wytlumaczyc to ze przy scisnieciu rury od dolotu ze ma prawie zero przeswitu obroty rosna? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-10-06 20:53:14 | |
Autor: Michał V-R | |
Problem chyba gaznikowy (nie moje KHI) | |
W dniu 2011-10-06 20:17, AZ pisze:
On 2011-10-06, Kuczu<qczu666@gmail.com> wrote: No dobra, to moje KHI, jestem tak wsiekly, ze nie chcialem juz pisac. Jedyne lewe powietrze jakie moglby dostac to na laczeniu kruciee gaznik, ale to tez wyeliminowane zostalo. Z tego zatykania powietrza Artur, to mi tak przyszlo do glowy, ze robilismy ssanie, tak jak kiedys bylo w samochodach z ssaniem na linka, byla druga przepustnica, co zamykala doplyw powietrza i mieszanka robila sie bogata. Teraz pytanie, 1.skad jeszcze lewe powietrze, jakby mial zasysac, bo sprawdzone jest wszystko dokladnie. 2.moze dostaje za duzo wachy i malo powietrza, ale to by zmienily piloty - na pilotach sprezynki, podkladki i gumki ok. 3. zastanawiam sie nad zaworkami ssania, z wierzchu dzialaja ok, i tam nie ma za bardzo mozliwosci sie co zepsuc - jak ladnie wracaja, po puszczeniu ssania, to powinno byc ssanie zdjete. Jutro jeszcze raz rozbiore te gazniki i posprawdzam jeszcze raz, bo dzis to juz mam dosc. (choc pewny jestem, ze w gazniorach wszystko jest ok) Co moze sie tam jeszcze zjebac? Wszystkie dysze przeczyszczone, przemyte ekstrakcyjna i przedmuchane sprezonym powietrzem, gazniki rowniez. Synchro zrobione jest dobrze, poziomy plywakow ok, zaworki trzymaja. Objaw dokladnie jest taki: jak mam wolne 500-600 rpm jest wszystko ok, jak zwieksze wolne na 1000 - 1100 zaczynaja sie cyrki, jakie Artur opisal.(tylko niemowicie mi, zostaw wolne 500-600) Rzecz sie zaczela dziac po zatankowaniu paliwa, paliwo jest zmienione, zbiornik wyplukany, filterki poczyszczone, gazniki tez, efekt pozostal. -- Pozdrawiam Michal V-R gg 9409047 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- |
|
Data: 2011-10-06 20:57:09 | |
Autor: Michał V-R | |
Problem chyba gaznikowy (nie moje KHI) | |
W dniu 2011-10-06 20:53, Michał V-R pisze:
Aha przepustnice podcisnieniowe paracuja ladnie, wszystkie rowno i tak jak powinny, nie przycinaja sie No i jeszcze do tego wszystkiego padl mi kurwa czujnik w chlodnicy od zalaczania wiatraka, moze ktos ma jakis taki jak moj, co sie poniewiera niepotrzebny i moglby odsprzedac -- Pozdrawiam Michal V-R gg 9409047 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- |
|
Data: 2011-10-07 17:30:49 | |
Autor: Mat S | |
Problem chyba gaznikowy (nie moje KHI) | |
Użytkownik "Michał V-R" <michalvet@o2.pl> napisał w wiadomości news:j6ktfa$1vv$1inews.gazeta.pl... Teraz pytanie, Nie wiem jak wyglądają akurat TE gaziory, a że wkurwionyś, to proszę o rzucanie tylko lekkimi obiektami, jeśli bredzę. Ale może za dokładnie wyczyściłeś oś przepustnic? Tamtędy się nie da wcisnąć jakaś lewizna? MS |
|
Data: 2011-10-08 20:14:28 | |
Autor: Michał V-R | |
Problem chyba gaznikowy (nie moje KHI) | |
W dniu 2011-10-07 17:30, Mat S pisze:
Nie wiem jak wyglądają akurat TE gaziory, a że wkurwionyś, to proszę o Az taki zly nie jestem :-), dopiero mialem czas oblukac przepustnice i faktycznie na jednej jest maly luz, rozbiore i zobacze, czy to to. Dzieki za podpowiedz -- Pozdrawiam Michal V-R gg 9409047 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- |
|
Data: 2011-10-08 18:33:25 | |
Autor: AZ | |
Problem chyba gaznikowy (nie moje KHI) | |
On 2011-10-08, Michał V-R <michalvet@o2.pl> wrote:
Mowilem nie lej syntetyka, wyplukal nagar i rozszczelnil Ci gazniki. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-10-08 20:34:50 | |
Autor: Michał V-R | |
Problem chyba gaznikowy (nie moje KHI) | |
W dniu 2011-10-08 20:33, AZ pisze:
Mowilem nie lej syntetyka, wyplukal nagar i rozszczelnil Ci gazniki.Ale szczeliny zatkalem pakulami -- Pozdrawiam Michal V-R gg 9409047 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- |
|
Data: 2011-10-09 13:06:41 | |
Autor: Nikanor | |
Problem chyba gaznikowy (nie moje KHI) | |
Dnia 08-10-2011 o 20:14:28 Michał V-R <michalvet@o2.pl> napisał(a):
Az taki zly nie jestem :-), dopiero mialem czas oblukac przepustnice i faktycznie na jednej jest maly luz, rozbiore i zobacze, czy to to. Dzieki za podpowiedz Może rozpylić spray rozruchowy w okolicy gaźnika? Jeśli rzeczywiście bierze lewe powietrze, powinno być widać reakcję w obrotach. W każdym razie w singlu było widać. -- Nikanor [TE630, DR350, SH300] |
|
Data: 2011-10-07 16:22:38 | |
Autor: AZ | |
Problem chyba gaznikowy (nie moje KHI) | |
On 2011-10-06, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:
Po przelozeniu gaznikow z 1200 bez synchro chodzi bajecznie, ladnie schodzi z obrotow, wiec lewe powietrze odpada, pozostaje nadal cos w gaznikach. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-10-08 00:55:47 | |
Autor: Kuczu | |
Problem chyba gaznikowy (nie moje KHI) | |
W dniu 2011-10-07 18:22, AZ pisze:
On 2011-10-06, AZ<artur.zabronski@gmail.com> wrote: No to nie wiem. Z daleka to sobie mozna... W sumie to przeciez Ty jestes masakryczny masakrator-fachowiec od KHI. Nawet sprzegielka rozrusznika nie masz wiec musisz byc Gosc przez duze G :) -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|