Problem chyba gaznikowy (nie moje KHI)

Data: 2011-10-06 09:23:54
Autor: AZ
Problem chyba gaznikowy (nie moje KHI)
Mam kolege, kolega ma ZZR 1100 z problemem ale duma i honor usera KHI
(copyrajt by Tytus) nie pozwala mu publicznie  sie poradzic wiec robie
to za niego.

Motocykl: KHI ZZR 1100

Jezdzil jakos i wzion wyczyscil gazniki, po zlozeniu problem jest
taki, ze po ustawieniu wolnych obrotow i przegazowce silnik wchodzi na
4-5 krpm i dopiero skrecenie wolnych obrotow jest 1000 i tak kilka
razy az po przegazowce silnik schodzi z obrotow normalnie z lekkim
zawacheniem przy 2-3krpm ale w jezdzie juz normalnie nie schodzi i
wiesza sie na 4-5krpm i powoli spada.

Krecilim pilotami w przod i nazad od 1,5 do 3 obrotow, zadnego efektu.
Krucce szczelne bo przysysa reke i trzyma, zaworki tyz bo pompa dobija
i sie zatrzymuje. Aha, zacisniecie rury od dolotu powodujr wzrost
obrotow. Linek napewno nie wina bo odbija normalnie i bez linek tez ro
samo.

Drogie bravo, pomoz bo nie moge patrzec na cierpienie kolegi. Jak nic
nie wymyslimy to przelozymy gazniki z mojego 1200 bo te same i
konfiguracja dysz podobna.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-06 19:49:07
Autor: Kuczu
W dniu 2011-10-06 18:23, AZ pisze:
[...]

A synchro ktos robil ? A krocce podcisnieniowe do podlaczania wakuometrow pozatykane ?

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2011-10-06 17:55:55
Autor: AZ
On 2011-10-06, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

A synchro ktos robil ? A krocce podcisnieniowe do podlaczania wakuometrow pozatykane ?

Robione. Krocce pozatykane, dwa sa do KLEEN-a i byly podejrzane ale
zatkalismy zatyczkami i to samo.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-06 20:10:08
Autor: Kuczu
On 2011-10-06, Kuczu<qczu666@gmail.com>  wrote:

A synchro ktos robil ? A krocce podcisnieniowe do podlaczania
wakuometrow pozatykane ?

Robione. Krocce pozatykane, dwa sa do KLEEN-a i byly podejrzane ale
zatkalismy zatyczkami i to samo.

Jak na moj gust to dostaje gdzies lewe powietrze.

Data: 2011-10-06 18:17:13
Autor: AZ
On 2011-10-06, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

Jak na moj gust to dostaje gdzies lewe powietrze.

No a jak wytlumaczyc to ze przy scisnieciu rury od dolotu ze ma prawie
zero przeswitu obroty rosna?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-06 20:53:14
Autor: Michał V-R
On 2011-10-06, Kuczu<qczu666@gmail.com>  wrote:

Jak na moj gust to dostaje gdzies lewe powietrze.

No a jak wytlumaczyc to ze przy scisnieciu rury od dolotu ze ma prawie
zero przeswitu obroty rosna?

No dobra, to moje KHI, jestem tak wsiekly, ze nie chcialem juz pisac. Jedyne lewe powietrze jakie moglby dostac to na laczeniu kruciee gaznik, ale to tez wyeliminowane zostalo. Z tego zatykania powietrza Artur, to mi tak przyszlo do glowy, ze robilismy ssanie, tak jak kiedys bylo w samochodach z ssaniem na linka, byla druga przepustnica, co zamykala doplyw powietrza i mieszanka robila sie bogata.

Teraz pytanie,
1.skad jeszcze lewe powietrze, jakby mial zasysac, bo sprawdzone jest wszystko dokladnie.
2.moze dostaje za duzo wachy i malo powietrza, ale to by zmienily piloty - na pilotach sprezynki, podkladki i gumki ok.
3. zastanawiam sie nad zaworkami ssania, z wierzchu dzialaja ok, i tam nie ma za bardzo mozliwosci sie co zepsuc - jak ladnie wracaja,  po puszczeniu ssania, to powinno byc ssanie zdjete.

Jutro jeszcze raz rozbiore te gazniki i posprawdzam jeszcze raz, bo dzis to juz mam dosc. (choc pewny jestem, ze w gazniorach wszystko jest ok)
Co moze sie tam jeszcze zjebac?
Wszystkie dysze przeczyszczone, przemyte ekstrakcyjna i przedmuchane sprezonym powietrzem, gazniki rowniez. Synchro zrobione jest dobrze, poziomy plywakow ok, zaworki trzymaja.

Objaw dokladnie jest taki: jak mam wolne 500-600 rpm jest wszystko ok, jak zwieksze wolne na 1000 - 1100 zaczynaja sie cyrki, jakie Artur opisal.(tylko niemowicie mi, zostaw wolne 500-600)

Rzecz sie zaczela dziac po zatankowaniu paliwa, paliwo jest zmienione, zbiornik wyplukany, filterki poczyszczone, gazniki tez, efekt pozostal.

Michal V-R
gg 9409047
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2011-10-06 20:57:09
Autor: Michał V-R
Problem chyba gaznikowy (nie moje KHI)
W dniu 2011-10-06 20:53, Michał V-R pisze:

Aha przepustnice podcisnieniowe paracuja ladnie, wszystkie rowno i tak jak powinny, nie przycinaja sie

No i jeszcze do tego wszystkiego padl mi kurwa czujnik w chlodnicy od zalaczania wiatraka, moze ktos ma jakis taki jak moj, co sie poniewiera niepotrzebny i moglby odsprzedac

Data: 2011-10-07 17:30:49
Autor: Mat S

Użytkownik "Michał V-R" <michalvet@o2.pl> napisał w wiadomości news:j6ktfa$1vv$1inews.gazeta.pl...

Teraz pytanie,
1.skad jeszcze lewe powietrze, jakby mial zasysac, bo sprawdzone jest wszystko dokladnie.

Nie wiem jak wyglądają akurat TE gaziory, a że wkurwionyś, to proszę o rzucanie tylko lekkimi obiektami, jeśli bredzę. Ale może za dokładnie wyczyściłeś oś przepustnic? Tamtędy się nie da wcisnąć jakaś lewizna?

MS

Data: 2011-10-08 20:14:28
Autor: Michał V-R
W dniu 2011-10-07 17:30, Mat S pisze:

Nie wiem jak wyglądają akurat TE gaziory, a że wkurwionyś, to proszę o
rzucanie tylko lekkimi obiektami, jeśli bredzę. Ale może za dokładnie
wyczyściłeś oś przepustnic? Tamtędy się nie da wcisnąć jakaś lewizna?

Az taki zly nie jestem :-), dopiero mialem czas oblukac przepustnice i faktycznie na jednej jest maly luz, rozbiore i zobacze, czy to to. Dzieki za podpowiedz

Data: 2011-10-08 18:33:25
Autor: AZ
On 2011-10-08, Michał V-R <michalvet@o2.pl> wrote:

Az taki zly nie jestem :-), dopiero mialem czas oblukac przepustnice i faktycznie na jednej jest maly luz, rozbiore i zobacze, czy to to. Dzieki za podpowiedz

Mowilem nie lej syntetyka, wyplukal nagar i rozszczelnil Ci gazniki.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-08 20:34:50
Autor: Michał V-R
W dniu 2011-10-08 20:33, AZ pisze:

Mowilem nie lej syntetyka, wyplukal nagar i rozszczelnil Ci gazniki.

Ale szczeliny zatkalem pakulami

Data: 2011-10-09 13:06:41
Autor: Nikanor
Dnia 08-10-2011 o 20:14:28 Michał V-R <michalvet@o2.pl> napisał(a):
Az taki zly nie jestem :-), dopiero mialem czas oblukac przepustnice i  faktycznie na jednej jest maly luz, rozbiore i zobacze, czy to to.  Dzieki za podpowiedz

Może rozpylić spray rozruchowy w okolicy gaźnika? JeÅ›li rzeczywiÅ›cie  bierze lewe powietrze, powinno być widać reakcjÄ™ w obrotach. W każdym  razie w singlu byÅ‚o widać.

--
Nikanor [TE630, DR350, SH300]

Data: 2011-10-07 16:22:38
Autor: AZ
On 2011-10-06, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:

Drogie bravo, pomoz bo nie moge patrzec na cierpienie kolegi. Jak nic
nie wymyslimy to przelozymy gazniki z mojego 1200 bo te same i
konfiguracja dysz podobna.

Po przelozeniu gaznikow z 1200 bez synchro chodzi bajecznie, ladnie
schodzi z obrotow, wiec lewe powietrze odpada, pozostaje nadal cos w
gaznikach.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-08 00:55:47
Autor: Kuczu
W dniu 2011-10-07 18:22, AZ pisze:
On 2011-10-06, AZ<artur.zabronski@gmail.com>  wrote:

[...]

No to nie wiem. Z daleka to sobie mozna...
W sumie to przeciez Ty jestes masakryczny masakrator-fachowiec od KHI. Nawet sprzegielka rozrusznika nie masz wiec musisz byc Gosc przez duze G  :)