Problem ... czy da się to jakoś zrobić.

Data: 2013-02-21 22:12:58
Autor: Garg07.
Problem ... czy da się to jakoś zrobić.
Mam kartę sim Vodafone Egypt. Chcę ją zdalnie doładować przez ich stronę internetową. Niestety system odrzuca mojego citi mastercadra i informuje że mam kartę outside Egypt :( Płatność paypalem nie wchodzi w grę. Czy istnieje jakaś możliwość stwoorzenia wirtualnej karty kredytowej by była traktowana jako pochodząca z Egiptu i po przelaniu na jej konto środków zasilić moją kartę sim?

Data: 2013-02-21 15:48:28
Autor: witek
Garg07. wrote:
[...]

raczej nie przeskoczysz
musialaby to byc wirutalna karta wydana przez egipski bank.
pierwsze 6 cyfr karty okresla kto to wydal i co to za karta.
Nikt ci nie wyprodukuje karty z numerem do ktorej puli nie ma prawa.

szukaj posrednika, ktory zaplaci za ciebie

Data: 2013-02-21 22:16:48
Autor: Marvin
W dniu 2013-02-21 22:12, Garg07. pisze:
[...]

Kupić doładowanie na ebayu? U takiego pośrednika co przyjmie kartę? albo ma miejscu w kasie supermarketu?

M.

Data: 2013-02-23 14:03:22
Autor: Zbynek Ltd.
Garg07. napisał(a) :
[...]

http://www.ezetop.com/

    Zbyszek
PGP key: 0xC62E926B

Data: 2013-02-23 15:29:24
Autor: Garg07.

Użytkownik "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kgaeg8$75o$1node2.news.atman.pl...
Garg07. napisał(a) :
[...]

-- Pozdrawiam
   Zbyszek

Fajna stronka, niestety doładowanie do skutku nie doszło a zablokowało mi 12 dolców na karcie .... ciekawe kiedy i czy oddadzą :)

Data: 2013-02-23 15:45:49
Autor: Zbynek Ltd.
Garg07. napisał(a) :
[...]

Może doładowanie do Egiptu idzie trochę dłużej? 2 razy używałem dla karty rumuńskiej i niemal od razu doładowało.

    Zbyszek
PGP key: 0xC62E926B

Data: 2013-02-24 12:41:37
Autor: Garg 07.

Użytkownik "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kgakg8$csa$1node2.news.atman.pl...

[...]

Niestety ... od razu przyszła informacja że doładowanie ze względów techniczych jest niemożliwe. Kasę pewno zwrócą po kilku dniach.

Data: 2013-02-24 17:39:17
Autor: xbartx
Dnia Sun, 24 Feb 2013 12:41:37 +0100, Garg 07. napisał(a):

Niestety ... od razu przyszła informacja że doładowanie ze względów
techniczych jest niemożliwe. Kasę pewno zwrócą po kilku dniach.

Nic raczej nie będą zwracać. Po prostu nie rozliczą tej transakcji i blokada sama wygaśnie po 7 dniach.

--
xbartx

Data: 2013-02-24 21:27:35
Autor: mx
Problem ... czy da się to jakoś zrobić.
http://www.ezetop.com/

Good idea but:

Wszystkie polskie numery przypisuje do Play-a, innych operatorów nie zna. W UK podobnie, tylko Vodafone.

Problem ... czy da się to jakoś zrobić.