Problem górnictwa to wina Donalda Tuska

Data: 2015-01-13 10:11:52
Autor: El Comandante
Problem górnictwa to wina Donalda Tuska
motyl 12 stycznia 2015 14:08:36

Chodzi o rozbicie dużej grupy pracownianej przed wydłużeniem emerytury do 7o lat i wprowadzeniem Euro, Niczego nie kumacie tylko słuchacie POwskiej propagandy . Jas-Mos miał 1 miliard zysku a tez dwa razy próbowali zlikwidować tą kopalnie Mów Wam to coś?

Gość 12 stycznia 2015 18:39:13

Rząd w programie naprawczym, Kompani Węglowej jakoś nie wspomina ilu z 1200 biurokratów z Katowic straci pracę. Co najmniej 90 % stanowisk jest tam nie potrzebnych. Dlaczego nikt nie rozliczył poprzednich prezesów z nierobienia niczego Czyżby taki był nakaz rządowy. Celowy plan wyniszczenia przemysłu polskiego?. Dlaczego robi się nagonkę na ludzi pracujących? Przecież plan odgórny zakładał zmniejszenie wydobycia i tym samym zwiększenia kosztów o tym w sposób jasny mówi prof Śęzak AGH. W normalnym kraju stracił by stanowisko minister przemysłu, a może nie bo tam jak i w centrali KW święte krowy pracują. Przapszółki i kolesie z PSL i PO.

MM 12 stycznia 2015 15:21:41

Gornicy razem z Tuskiem spiewali i bujali sie...... szla dzewecz do laseczka... a teraz maja zal

Seneka 13 stycznia 2015 07:44:00

Donek "słońce Peru" z Bieńkowską "sorry taki mamy klimat" ładnie się bawią na tych "europejskich salonach" aż wstyd - oboje mają sumienia czyste, bo nie używane.

stanley 13 stycznia 2015 07:39:15

Dlaczego zdrajca tusk jest jeszcze na wolności?

janek 13 stycznia 2015 07:33:15

mam 59 lat, 36 letni staż pracy i jestem bezrobotny,młodych wygnaliście za granicę na żebry a mnie nikt nie chce zatrudnić bo wiek, gdzie Tusku i Kopaczu moja pomostowa emerytura po 35 latach pracy, co mam się powiesić za waszych ministrów,pizzowych meblowych, zegarkowych i cygarowych, nie rozumiałem co to nienawiść, ale teraz życze dla was i waszych rodzin choroby i śmierci. precz z Tuskiem , Kopacz i PO

Data: 2015-01-13 02:13:09
Autor: leming.show
użytkownik El Comandante napisał:

Rząd w programie naprawczym, Kompani Węglowej jakoś nie wspomina ilu z 1200 biurokratów z Katowic straci pracę.

Partyjni kacykowie drugiej zinfiltrowanej solidarnosci
musza miec jakies dochody w czeciej erpe.

A jak sie rzucili na KGHM:) po zmianach ustrojowych, malo
se nog nie polamali.

Data: 2015-01-13 13:47:33
Autor: Andrzej
Problem górnictwa to wina Donalda Tuska
Data: 2015-01-13 13:49:39
Autor: El Comandante
Problem górnictwa to wina Donalda Tuska
"Andrzej" <apawsilan@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:54b513e3$0$15674$65785112news.neostrada.pl...
Jak spółka ma przynosić zyski?

http://www.eneasol.pl/index.php/1243-holding-pelen-afer-w-spolkach-zaleznych-od-khw-
pracuja-byli-oficerowie-policji-czy-czlonkowie-rodzin-wysokich-ranga-funkcjonariuszy-cba