Problem prawny osoby uci±zliwe w biurze ?

Data: 2009-06-25 19:13:30
Autor: Glumak
Problem prawny osoby uci±zliwe w biurze ?
Zapewne nie ma na to paragrafów,ale:

W³a¶nie zas³ysza³am tak± opowie¶æ, ¿e jest sobie nieiwelkie biuro, gdzie pracuje kilka osób i jedna z kobiet lat ok. 30 nazwijmy j± XX jest niesamowicie uci±zliwa. Jej uci±zliwo¶æ polega na tym, ¿e gdy przeci±ga siê na krze¶le celem rozprostowania siê to wydaje z ust d¼wiêk piskliwy, gdy idzie kilka kroków po biurze, to mówi "a³æ", gdy co¶ krzywo ugryzie jab³ko czy owoc, to mruczy jak kotka, gdy wstaje i uderzy siê kolanem o biurko to mówi "a³æ"
Jedna z osób w tym biurze nazwijmy j± YY zwraca jej na to uwagê, ¿e nie pracuje sama, aby hamowa³a te d¼wiêki, które wydaje z siebie z do¶æ du¿± czêstotliwo¶ci±, na pewno z ponad 5 krotnie wiêksz± ni¿ pozostali.

najciekawsze jednak w tej opowie¶ci z trzeciej rêki jest to, ¿e ta YY która zwraca XX uwagê na to egoistyczne zachowanie, zwalcza takie jej XX zachowanie, mówi±c, ¿e siê "wy³±cza" i tego nie s³yszy...
i siedzi taka osoba YY "wy³±czona" i jak XX do niej mówi to YY nie s³yszy, oczywi¶cie XX siê denerwuje, a YY poniewa¿ jest wy³±czona, nie s³yszy tego, ale YY czasem siê w³±cza i s³ucha co XX ma do powiedzenia.

YY t³umaczy to XX  w ten sposób, ¿e te jej piski i a³c przeszkadzaj± i jedynym sposobem  aby siê od tego odci±æ, jest wy³±czenie siê, skoncentrowanie siê na robocie

XX nazywa YY g³upi±, ale odnozê wra¿enie, ¿e XX nawet nie jest ¶wiadoma, ¿e te jej piskii a³æ mog± komu¶ przeszkadzaæ, mimo i¿ YY kilka razy XX zwraca³a na to uwagê.

bardzoprosze grupowiczów o skomentowanie tej sytuacji w tym bli¿ej nieokreslonym biurze...

ale ja mam takie pytanie, czy istnieje mo¿liwo¶æ aby cz³owiek tak siê na czym¶ skoncentrowa³, aby wychwytywaæ z otoczenia tylko wybrane d¼wiêki ???? czytaj od wybranych osób ? bomi siê wydaje, ¿e chyba nie...

Data: 2009-06-25 21:17:18
Autor: Piotr [trzykoty]
Problem prawny osoby uci±zliwe w biurze ?

" Glumak" <glumak@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Zapewne nie ma na to paragrafów,ale:

NTG

ale ja mam takie pytanie, czy istnieje mo¿liwo¶æ aby cz³owiek tak siê na
czym¶ skoncentrowa³, aby wychwytywaæ z otoczenia tylko wybrane d¼wiêki ????

tak

czytaj od wybranych osób ? bomi siê wydaje, ¿e chyba nie...

nie wiem, zale¿y, mo¿e te osoby wydaj± ró¿ne dzwieki, albo siedza w roznych miejscach

Data: 2009-06-25 21:52:42
Autor: BETON
Problem prawny osoby uci±zliwe w biurze ?
monty python ?

Data: 2009-06-25 21:23:58
Autor: Icek
Problem prawny osoby uci±zliwe w biurze ?
pracuje kilka osób i jedna z kobiet lat ok. 30 nazwijmy j± XX jest

dobrze, ze nie XXL ;)

Icek

Problem prawny osoby uci±zliwe w biurze ?