Problem prawny osoby uci±zliwe w biurze ?

Data: 2009-06-25 21:17:18
Autor: Piotr [trzykoty]
Problem prawny osoby uci±zliwe w biurze ?

" Glumak" <glumak@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Zapewne nie ma na to paragrafów,ale:

NTG

ale ja mam takie pytanie, czy istnieje mo¿liwo¶æ aby cz³owiek tak siê na
czym¶ skoncentrowa³, aby wychwytywaæ z otoczenia tylko wybrane d¼wiêki ????

tak

czytaj od wybranych osób ? bomi siê wydaje, ¿e chyba nie...

nie wiem, zale¿y, mo¿e te osoby wydaj± ró¿ne dzwieki, albo siedza w roznych miejscach

Data: 2009-06-25 21:52:42
Autor: BETON
Problem prawny osoby uci±zliwe w biurze ?
monty python ?

Problem prawny osoby uci±zliwe w biurze ?