Problem prawny - podwójna ciągła

Data: 2009-06-06 12:26:35
Autor: 'Tom N'
Problem prawny - podwójna ciągła
frame.relay.x25@gmail.com w

Witam,

Problem jest taki: Jade np. za cięrzarówką, jest przerywana linia,

Są różne przerywane...

znaprzeciwka nic nie jedzie, więc zaczynam wyprzedzać. Jednak z jakiś
powodów nie udaje mi się zakończyć manewru tak szybko jakbym chciał i
zaczyna się podwójna ciągła.

Nie kończyć manewru, tylko odpowiednio wcześnie (jak jest przerywana) wrócić
na pas

 I teraz dylemat: rozsądek nakazuje wracać
na swój pas, zwłaszcza jak pojawi się coś naprzeciwko, ale z drugiej
strony przepis to przepis - ciągłej nie wolno przekraczać, a na mandat
i kolejne punkty karne tez nie mogę sobie pozwolić.

OIDP za "ciągłą" jest 5 pkt, a za spowodowanie kolizji 6 pkt... Sam wybieraj

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-06-09 13:54:41
Autor: Wild Root
Problem prawny - podwójna ciągła
 W poście <090606.122635.pms.1438@int.dyndns.org.invalid>
 m.in. przeczytać można:
OIDP za "ciągłą" jest 5 pkt, a za spowodowanie kolizji 6 pkt... Sam
wybieraj

Za ciągła (przy powracaniu) jest może 5pkt, nie każdy policjant za to ukaże
i nie zawsze tam będzie. Za spowodowanie kolizji jest najmniej 6pkt +
utrata części zniżek za OC + ewentualna rehabilitacja lub koszty
pogrzebu..., bo może się okazać, że to nie kolizja, a wypadek śmiertelny. A
może lepiej jednak wyprzedzać tylko, gdy nasze przekonanie z powodu analizy
zaistniałej sytuacji wręcz graniczy z pewnością, że zdążymy? Czy to jest aż
takie cholernie trudne?

--
Wild Root

Problem prawny - podwójna ciągła