Problem prawny - podwójna ciągła

Data: 2009-06-06 15:23:33
Autor: Adam Płaszczyca
Problem prawny - podwójna ciągła
Dnia Sat, 6 Jun 2009 02:39:23 -0700 (PDT), frame.relay.x25@gmail.com
napisał(a):

Problem jest taki: Jade np. za cięrzarówką, jest przerywana linia,

To problem ortograficzny.

znaprzeciwka nic nie jedzie, więc zaczynam wyprzedzać. Jednak z jakiś
powodów nie udaje mi się zakończyć manewru tak szybko jakbym chciał i
zaczyna się podwójna ciągła. I teraz dylemat: rozsądek nakazuje wracać
na swój pas, zwłaszcza jak pojawi się coś naprzeciwko, ale z drugiej
strony przepis to przepis - ciągłej nie wolno przekraczać, a na mandat
i kolejne punkty karne tez nie mogę sobie pozwolić. Jak sobie radzicie
w takich sytułacjach?

Upewniamy się zanim zaczniemy wyprzedzanie, czy uda się nam je zakończyć
bezpiecznie, a do tego mamy samochody, a nie ładnie błyszczące padaki. --
     ___________ (R)

Data: 2009-06-06 07:12:35
Autor: frame.relay.x25
Problem prawny - podwójna ciągła
Upewniamy si� zanim zaczniemy wyprzedzanie, czy uda si� nam je zako�czy�
bezpiecznie, a do tego mamy samochody, a nie �adnie b�yszcz�ce padaki.

O, kolejny który sie wymandrza a nie ma nic mądrego do powiedzenia.
Jak się upewniasz, że zdążysz przed linią? Szklaną kulę wozisz w
samochodzie? I co ma do tego klasa samochodu? 90km/h to i maluch
wyciąga, a dróg na których wolno jechać szybciej w Polsce prawie nie
ma. Przepisy obowiązują wszystkich.
fr.

Data: 2009-06-06 16:30:23
Autor: radekp@konto.pl
Problem prawny - po dwójna ciągła
Sat, 6 Jun 2009 07:12:35 -0700 (PDT), w
<16f4bbf4-564c-40b9-86b3-614716b5278b@h18g2000yqj.googlegroups.com>,
frame.relay.x25@gmail.com napisał(-a):

O, kolejny który sie wymandrza a nie ma nic mądrego do powiedzenia.
Jak się upewniasz, że zdążysz przed linią?

1. Widać bez problemu -- łapówka była a nie okulista? Osoby ze słabym wzrokiem
nie powinny prowadzić.
2. Skoro nigdy nie wiesz czy zdążysz, polecam mocniejsze auto.
3. Jeżeli nie dajesz rady z pkt 1 i 2 -- nie wyprzedzaj.

Data: 2009-06-06 07:47:58
Autor: frame.relay.x25
Problem prawny - podwójna ciągła
1. Widać bez problemu -- łapówka była a nie okulista? Osoby ze słabym wzrokiem
nie powinny prowadzić.
Ta, widać przez naczepę tira. Chyba jak się ma oczy na dwumetrowych
słupkach albo rentgena w samochodzie.

2. Skoro nigdy nie wiesz czy zdążysz, polecam mocniejsze auto.
A jak nie pomoże to f16? Po jakiego mi mocniejsze auto jak w Polsce
nie ma dróg żeby się rozpędzić powyżej 90?

3. Jeżeli nie dajesz rady z pkt 1 i 2 -- nie wyprzedzaj.
Sam będę decydował o wyprzedzaniu. Pytałem tylko (pierwszy post) o
kwestie prawne związane z przekraczaniem linii ale rzeście zeszli z
tematu na jakieś bzdury.

Data: 2009-06-06 08:15:29
Autor: DP
On 6 Cze, 16:47, frame.relay....@gmail.com wrote:

Ta, widać przez naczepę tira. Chyba jak się ma oczy na dwumetrowych
słupkach albo rentgena w samochodzie.

Nie potrzeba do tego żadnych z tych rzeczy. Tak się składa, że w
Polsce drogi są raczej kręte, na byle zakręcie zobaczysz ile m/w
pojazdów jedzie przed tym, który zamierzasz wyprzedzić.

Sam będę decydował o wyprzedzaniu. Pytałem tylko (pierwszy post) o
kwestie prawne związane z przekraczaniem linii ale rzeście zeszli z
tematu na jakieś bzdury.

Nie możesz wyprzedzać na linii ciągłej, co w tym trudnego do
zrozumienia?

Data: 2009-06-06 08:20:32
Autor: frame.relay.x25
Problem prawny - podwójna ciągła
Nie możesz wyprzedzać na linii ciągłej, co w tym trudnego do
zrozumienia?

O, następny nie umi czytać ze zrozumieniem. Chodzi o to, że zaczynam
wyprzedzać na przerywanej, ale zanim skończę, to może być już ciągła,
której na początku nie było widać. I co robić wtedy, bo rozsądek jest
tu w sprzeczności z przepisami. Teraz rozumiesz?

Data: 2009-06-06 08:26:15
Autor: DP
On 6 Cze, 17:20, frame.relay....@gmail.com wrote:
> [...]

której na początku nie było widać. I co robić wtedy, bo rozsądek jest
tu w sprzeczności z przepisami. Teraz rozumiesz?

Ależ rozumiem, koledzy dobrze Ci pisali - jeśli nie widzisz przed
wyprzedzaniem jak wygląda dalej linia - nie wyprzedzasz.

Data: 2009-06-06 08:33:47
Autor: frame.relay.x25
Problem prawny - podwójna ciągła
Ależ rozumiem, koledzy dobrze Ci pisali - jeśli nie widzisz przed
wyprzedzaniem jak wygląda dalej linia - nie wyprzedzasz.

No zazwyczaj widze, ale może się zdażyć, że wyprzedzanie zajmie więcej
niż przewidywałem. Sami nieomylni tu piszą? Nie wierze.

Data: 2009-06-06 08:36:12
Autor: DP
On 6 Cze, 17:33, frame.relay....@gmail.com wrote:
> [...]

No zazwyczaj widze, ale może się zdażyć, że wyprzedzanie zajmie więcej
niż przewidywałem. Sami nieomylni tu piszą? Nie wierze.

Ja jak nie jestem pewien czy wyprzedzę to nie wyprzedzam. Znam swoje
auto, wiem jakie ma możliwości i wiem kiedy mogę bezpiecznie
wyprzedzić.

Data: 2009-06-06 08:44:26
Autor: frame.relay.x25
Problem prawny - podwójna ciągła
Ja jak nie jestem pewien czy wyprzedzę to nie wyprzedzam. Znam swoje
auto, wiem jakie ma możliwości i wiem kiedy mogę bezpiecznie
wyprzedzić.

Ok, czyli mamy przykład kolegi nieomylnego mitomana. Wygląda że nic
się tu od was nie dowiem. Spadam zapytać na soc.prawo.

eot

Data: 2009-06-06 08:47:24
Autor: DP
On 6 Cze, 17:44, frame.relay....@gmail.com wrote:
> [...]

Ok, czyli mamy przykład kolegi nieomylnego mitomana. Wygląda że nic
się tu od was nie dowiem. Spadam zapytać na soc.prawo.

Erm, to takie dziwne, że znam swoje auto i jak nie mam pewności czy
zdążę to nie wyprzedzam? :S Okej. ;]

Data: 2009-06-06 08:51:03
Autor: frame.relay.x25
Problem prawny - podwójna ciągła
Erm, to takie dziwne, że znam swoje auto i jak nie mam pewności czy
zdążę to nie wyprzedzam? :S Okej. ;]

Pewność to możesz mieć że umrzesz i zapłacisz podatki.

Data: 2009-06-06 08:56:12
Autor: DP
On 6 Cze, 17:51, frame.relay....@gmail.com wrote:
> Erm, to takie dziwne, że znam swoje auto i jak nie mam pewności czy
> zdążę to nie wyprzedzam? :S Okej. ;]

Pewność to możesz mieć że umrzesz i zapłacisz podatki.

Bosh, Ty chyba naprawdę z podstawówki się urwałeś.

Pewność jest bardzo potrzebna przy kierowaniu autem, a szczególnie
przy wyprzedzaniu. Nie mam pewności, że zdążę - nie wyprzedzam, bardzo
prosta zasada. Jestem pewny, że zdążę - mimo wszystko upewniam się
jeszcze dwa razy. Nigdzie mi się nie spieszy, wolę godzinę później
bezpiecznie wyprzedzić niż pół roku w szpitalu leżeć (ew. wieczność
pod ziemią).

Data: 2009-06-06 08:59:36
Autor: frame.relay.x25
Problem prawny - podwójna ciągła
Pewność jest bardzo potrzebna przy kierowaniu autem, a szczególnie
przy wyprzedzaniu.

I właśnie tacy pewni siebie że zdążą powodują najwięcej wypadków.

Data: 2009-06-06 09:03:48
Autor: DP
On 6 Cze, 17:59, frame.relay....@gmail.com wrote:
> Pewność jest bardzo potrzebna przy kierowaniu autem, a szczególnie
> przy wyprzedzaniu.

I właśnie tacy pewni siebie że zdążą powodują najwięcej wypadków.

Prosiłbym o czytanie całej mojej wypowiedzi.

Data: 2009-06-08 14:00:38
Autor: Arek (G)
DP pisze:
[...]

I tak długo wytrwałeś:)

A.

Data: 2009-06-06 18:07:13
Autor: radekp@konto.pl
Problem prawny - po dwójna ciągła
Sat, 6 Jun 2009 08:59:36 -0700 (PDT), w
<232a4b0a-e4c9-4e05-892c-4cfd4745de01@g1g2000yqh.googlegroups.com>,
frame.relay.x25@gmail.com napisał(-a):

> Pewność jest bardzo potrzebna przy kierowaniu autem, a szczególnie
> przy wyprzedzaniu.

I właśnie tacy pewni siebie że zdążą powodują najwięcej wypadków.

Dlatego nie bierz się za wyprzedzania, skoro nie jesteś pewien. W ogóle.

Data: 2009-06-06 09:23:44
Autor: frame.relay.x25
Problem prawny - podwójna ciągła
Dlatego nie bierz się za wyprzedzania, skoro nie jesteś pewien. W ogóle.

Jest wiele rzeczy, których nigdy nie można byc pewnym. A jak jesteście
pewni, to tylko tak się wam zdaje - sami się oczekujecie. Nie da się
przewidzieć, np. czy wyprzedzany zastosuje się do przepisów i zwolni,
albo czy jadący znaprzeciwka nas zauważy i też zjedzie na bok albo
przychamuje. Całe szczeęście wprowadzili obowiązek jazdy na światłach,
ale też się zdaża że ktoś zapomni i go nie zobaczymy - też
niedporzewidzenia.

Data: 2009-06-06 09:41:28
Autor: DP
On 6 Cze, 18:23, frame.relay....@gmail.com wrote:
> [...]

przychamuje. Całe szczeęście wprowadzili obowiązek jazdy na światłach,
ale też się zdaża że ktoś zapomni i go nie zobaczymy - też

Po 1 - wyprzedzany pojazd NIE MUSI zwalniać.
Po 2 - jadący z naprzeciwka NIE MUSI zjeżdżać na bok.
Po 3 - jasne, nigdy nie ma pewności bo przecież Wielki Krwiożerczy
Mamut też może nam nagle na drogę wyskoczyć. Ale większość sytuacji da
się przewidzieć.

Data: 2009-06-06 19:01:03
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
DP pisze:
[...]

Musi bo JA (miszcz kierofnicy i pan śfiata) jadę ;)
Po 2 - jadący z naprzeciwka NIE MUSI zjeżdżać na bok.
-- jak wyżej --
Bo jak ktoś śmie jechać wolniej, starszym lub co gorsza niższej klasy samochodem to w ogóle nie powinien jechać drogą, a tylko rowem lub opłotkami, a jeszcze lepiej w ogóle pozostać w domu...
Po 3 - jasne, nigdy nie ma pewności bo przecież Wielki Krwiożerczy
Mamut też może nam nagle na drogę wyskoczyć.

Zamiast WKM(R) wystarczy mała piłka uciekająca dzieciom i 8-latek ją goniący.

Ale większość sytuacji da
się przewidzieć.
Nigdy nie przewidzisz do końca zachowań innych uczestników ruchu na drodze.
W skrajnych wypadkach inni kierowcy mogą nawet stosować się do przepisów i zdrowego rozsądku.

--
                      Wojciech Smagowicz
                      http://www.ebaja.pl

Data: 2009-06-06 11:41:03
Autor: frame.relay.x25
Problem prawny - podwójna ciągła
Zamiast WKM(R) wystarczy ma�a pi�ka uciekaj�ca dzieciom i 8-latek j�
goni�cy.

Nigdy nie przewidzisz do ko�ca zachowa� innych uczestnik�w ruchu na drodze.
W skrajnych wypadkach inni kierowcy mog� nawet stosowa� si� do przepis�w
i zdrowego rozs�dku.

O, pierwszy rozsądny głos w tej dyskusji! Bo reszta to sami nieomylni
i wszechwiedzący miszczowie kierownicy...

Data: 2009-06-06 12:02:09
Autor: DP
On 6 Cze, 20:41, frame.relay....@gmail.com wrote:
> [...]

O, pierwszy rozsądny głos w tej dyskusji! Bo reszta to sami nieomylni
i wszechwiedzący miszczowie kierownicy...

Mówi to ten, który twierdzi, że wyprzedzany pojazd musi zwolnić.

Data: 2009-06-06 12:10:17
Autor: frame.relay.x25
Problem prawny - podwójna ciągła
> O, pierwszy rozsądny głos w tej dyskusji! Bo reszta to sami nieomylni
> i wszechwiedzący miszczowie kierownicy...

Mówi to ten, który twierdzi, że wyprzedzany pojazd musi zwolnić.

Nie jestem wszechwiedzący i jak czegoś nie wiem to pytam (vide
pierwszy mail). Nie uzurpuję sobie, jak niektórzy tutaj, monopolu na
prawdę.

Data: 2009-06-08 14:03:30
Autor: Arek (G)
frame.relay.x25@gmail.com pisze:
[...]

Owszem tak. Dostałeś dobre odpowiedzi na Twoje dość głupie pytanie. A to, że Ci nie pasują to się rzucasz jak mały chłopiec.

Mam nadzieję, że nie posiadasz PJ. Bo Twoja wiedza na temat przepisów i poruszania się na drogach jest poniżej zera.

A.

Data: 2009-06-07 21:21:04
Autor: moje_przedmioty

Użytkownik "DP" <krupier@gmail.com> napisał w wiadomości news:509e7230-66b3-4372-bbeb-2999bafd57b7e20g2000vbc.googlegroups.com...
> [...]

i wszechwiedzący miszczowie kierownicy...

Mówi to ten, który twierdzi, że wyprzedzany pojazd musi zwolnić.

Jesli jest pojazdem wolnobieznym lub traktroem i jeszcze innym bez silnika to musi sie nawet zatrzymać.
Wystarczy poczytać PORD żeby to wiedzieć anie marnować czas na złe odpowiedzi.

Data: 2009-06-08 07:21:45
Autor: Wiesiaczek
Problem prawny - podwójna ciągła

Użytkownik "moje_przedmioty" <moje_przedmioty@interia.pl> napisał w wiadomości news:h0h4h0$4v7$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]
Jesli jest pojazdem wolnobieznym lub traktroem i jeszcze innym bez silnika to musi sie nawet zatrzymać.
Wystarczy poczytać PORD żeby to wiedzieć anie marnować czas na złe odpowiedzi.

Nie ma czegoś takiego w PORD.
Zatrzymanie takiego pojazdu jest wymagane tylko w szczególnym przypadku, a nie podczas normalnego wyprzedzania.

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2009-06-06 21:05:13
Autor: RoMan Mandziejewicz
Problem prawny - podwójna ciągła
Hello frame,

Saturday, June 6, 2009, 8:41:03 PM, you wrote:

[...]

O, pierwszy rozsądny głos w tej dyskusji! Bo reszta to sami nieomylni
i wszechwiedzący miszczowie kierownicy...

Obiecałeś eot i pójście na inną grupę - gdzie twój honor?

--
Best regards,

Data: 2009-06-06 12:08:44
Autor: frame.relay.x25
Problem prawny - podwójna ciągła
Obieca�e� eot i p�j�cie na inn� grup� - gdzie tw�j honor?

O, samozwańczy moderator się odezwał. Panu już dziękujemy.

Data: 2009-06-06 21:33:53
Autor: RoMan Mandziejewicz

Saturday, June 6, 2009, 9:08:44 PM, you wrote:

Obieca�e� eot i p�j�cie na inn� grup� - gdzie tw�j honor?
O, samozwańczy moderator się odezwał. Panu już dziękujemy.

Ić stont, dziecko.

--
Best regards,

Data: 2009-06-07 11:53:29
Autor: Robert Rędziak
Problem prawny - podwójna ciągła
On Sat, 6 Jun 2009 21:05:13 +0200, RoMan Mandziejewicz
<roman@pik-net.pl> wrote:

Obiecałeś eot i pójście na inną grupę - gdzie twój honor?

 Pojmowanie honoru wykształca się parę lat później ;)

 r.
robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2009-06-07 17:11:37
Autor: RoMan Mandziejewicz
Problem prawny - podwójna ciągła
Hello Robert,

Sunday, June 7, 2009, 1:53:29 PM, you wrote:

Obiecałeś eot i pójście na inną grupę - gdzie twój honor?
 Pojmowanie honoru wykształca się parę lat później ;)

Zachowuje się jak zdziecinniały ekspierd - albo ekspierd się rozmnożył
(zgroza!) albo już mu tak wali, że stylu nie trzyma.

--
Best regards,

Data: 2009-06-08 07:47:53
Autor: żółta pięta
Problem prawny - podwójna ciągła
Obiecałeś eot i pójście na inną grupę - gdzie twój honor?

skad ty mozesz wiedziec co to honor skoro sam go nie masz? tez obiecywales juz tu nie wracac.

Data: 2009-06-09 13:48:40
Autor: Wild Root
Problem prawny - podwójna ciągła
 W poście
<310e77bb-58ee-4531-8aa3-f31b7341ea3b@s28g2000vbp.googlegroups.com>
 m.in. przeczytać można:

Erm, to takie dziwne, że znam swoje auto i jak nie mam pewności czy
zdążę to nie wyprzedzam? :S Okej. ;]

Umiesz myśleć i analizować, w dużym uproszczeniu masz sprawny mózg. Tak to
dla części tu obecnych dziwne, a może wręcz niepojęte. Nie dostrzegasz w
części postów (zaraz, jak to się ładnie nazywało, a już mam) analfabetyzmu
wtórnego?

--
Wild Root

Data: 2009-06-06 19:20:00
Autor: RoMan Mandziejewicz

Saturday, June 6, 2009, 5:44:26 PM, you wrote:

Ja jak nie jestem pewien czy wyprzedzę to nie wyprzedzam. Znam swoje
auto, wiem jakie ma możliwości i wiem kiedy mogę bezpiecznie
wyprzedzić.
Ok, czyli mamy przykład kolegi nieomylnego mitomana.

Piszesz do lustra?

Wygląda że nic się tu od was nie dowiem. Spadam zapytać na
soc.prawo.

Ale już nie wracaj.

eot

Trzymam za słowo.

--
Best regards,

Data: 2009-06-06 17:04:46
Autor: Waldek Godel
Problem prawny - podwójna ciągła
Dnia Sat, 6 Jun 2009 08:20:32 -0700 (PDT), frame.relay.x25@gmail.com
napisał(a):

[...]

W zasadzie obojętne, przepisy i tak złamałeś rozpoczynając wyprzedzanie nie
widząc miejsca w którym będziesz je kończył.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-06-07 14:13:22
Autor: Lopez
Problem prawny - podwójna ciągła
To ciulu nie myty, jak nie wiesz czy zdążysz to nie wyprzedzasz. Czego osiołku nie rozumiesz???
Kupiłeś prawko na targowiksu???

Data: 2009-06-07 13:06:28
Autor: frame.relay.x25
Problem prawny - podwójna ciągła
PLONK Więcej kultury prostaczku.

Lopez napisał(a):
To ciulu nie myty, jak nie wiesz czy zd��ysz to nie wyprzedzasz. Czego
osio�ku nie rozumiesz???
Kupi�e� prawko na targowiksu???

Data: 2009-06-08 14:06:59
Autor: Arek (G)
Problem prawny - podwójna ciągła
frame.relay.x25@gmail.com pisze:
PLONK Więcej kultury prostaczku.

Miał nadzieję, że coś zrozumiesz. Ale Twoja tępota przerasta wszytko.

A.

Data: 2009-06-07 17:12:21
Autor: RoMan Mandziejewicz
Problem prawny - podwójna ciągła
Hello Lopez,

Sunday, June 7, 2009, 2:13:22 PM, you wrote:

To ciulu nie myty, jak nie wiesz czy zdążysz to nie wyprzedzasz. Czego osiołku nie rozumiesz???
Kupiłeś prawko na targowiksu???

Wierzysz w to, że on ma prawo jazdy?

--
Best regards,

Data: 2009-06-07 17:25:55
Autor: Uncle Pete
Problem prawny - podwójna ciągła
Wierzysz w to, że on ma prawo jazdy?

Może jeszcze nie, ale samochód już wybiera: http://tinyurl.com/lgasxh

Piotr

Data: 2009-06-08 14:05:47
Autor: Arek (G)
Uncle Pete pisze:
Wierzysz w to, że on ma prawo jazdy?

Może jeszcze nie, ale samochód już wybiera: http://tinyurl.com/lgasxh

Dobre:)

A.

Data: 2009-06-09 14:00:16
Autor: Wild Root
Problem prawny - podwójna ciągła
 W poście <h0i5nq$b53$1@news.onet.pl>
 m.in. przeczytać można:

To ciulu nie myty, jak nie wiesz czy zdążysz to nie wyprzedzasz. Czego
osiołku nie rozumiesz???
Kupiłeś prawko na targowiksu???

PLONK

A mi też dasz? :) Proszę. No dobra postaram się bardziej. A mi też dasz
ciulu? :)

W oczekiwaniu na PLONK pozostaję.

--
Wild Root

Data: 2009-06-09 23:02:40
Autor: Wild Root
Problem prawny - podwójna ciągła
 W poście <h0m20b$um5$1@news.onet.pl>
 m.in. przeczytać można:

[...]

No proszę, nie dość, że głupi to jeszcze tresowany :)

--
Wild Root

Data: 2009-06-09 13:45:46
Autor: Wild Root
Problem prawny - podwójna ciągła
 W poście <h0gb2p$2l6r$1@opal.icpnet.pl>
 m.in. przeczytać można:

To ciulu nie myty, jak nie wiesz czy zdążysz to nie wyprzedzasz. Czego
osiołku nie rozumiesz???
Kupiłeś prawko na targowiksu???

Nie, tak jak Wieśniaczek, tak i on nie używa mózgu za kółkiem (Wieśniaczek
sam się do teo przyznał o-o tu h0kih2$336$1@news.onet.pl). Jestem coraz
większym zwolennikiem testów na inteligencję przed możliwością podejścia do
egzaminu na PJ.

--
Wild Root

Data: 2009-06-06 17:20:03
Autor: radekp@konto.pl
Problem prawny - po dwójna ciągła
Sat, 6 Jun 2009 07:47:58 -0700 (PDT), w
<d26deb61-0c53-4f2b-a636-b5957be53ac5@b9g2000yqm.googlegroups.com>,
frame.relay.x25@gmail.com napisał(-a):

> 1. Widać bez problemu -- łapówka była a nie okulista? Osoby ze słabym wzrokiem
> nie powinny prowadzić.
Ta, widać przez naczepę tira.

Jeżeli nie widzisz nawet linii wychylając się zza tira, to może nie wyprzedzaj
tirów. Generalnie polecam wzięcie paru lekcji.

> 2. Skoro nigdy nie wiesz czy zdążysz, polecam mocniejsze auto.
A jak nie pomoże to f16? Po jakiego mi mocniejsze auto jak w Polsce
nie ma dróg żeby się rozpędzić powyżej 90?

Do wyprzedzania? Aby przyspieszyć z 50 do 90 szybciej skoro masz kłopoty z
zauważeniem punktu docelowego?

> [...]
Sam będę decydował o wyprzedzaniu. Pytałem tylko (pierwszy post) o
kwestie prawne związane z przekraczaniem linii ale rzeście zeszli z

Nie wolno. W taryfikatorze opisane co za to spotyka.

Data: 2009-06-06 08:30:38
Autor: frame.relay.x25
> [...]
> nie ma dróg żeby się rozpędzić powyżej 90?

Do wyprzedzania? Aby przyspieszyć z 50 do 90 szybciej skoro masz kłopoty z

Chyba nie wiesz o czym mówisz. Przy wyprzedzaniu rozpędzanie się do
prędkości dużo większej niz pojazdu wyprzedzanego jest b.
niebezpieczne, bo można potem nie wychamować przed następnym
samochodem, jeżeli przed wyprzedzanym coś jedzie.
fr.

Data: 2009-06-06 17:48:21
Autor: radekp@konto.pl
Problem prawny - po dwójna ciągła
Sat, 6 Jun 2009 08:30:38 -0700 (PDT), w
<9fe26bbd-59ab-4b3e-8315-2071a514a608@f19g2000yqo.googlegroups.com>,
> [...]

niebezpieczne, bo można potem nie wychamować przed następnym
samochodem, jeżeli przed wyprzedzanym coś jedzie.

Faktycznie -- lepiej w ogóle nie wyprzedzaj...

Data: 2009-06-07 21:42:06
Autor: Adam Płaszczyca
Problem prawny - podwójna ciągła
Dnia Sat, 6 Jun 2009 07:12:35 -0700 (PDT), frame.relay.x25@gmail.com
napisał(a):
O, kolejny który sie wymandrza a nie ma nic mądrego do powiedzenia.

Jak już, do wymądrza.
Jak się upewniasz, że zdążysz przed linią? Szklaną kulę wozisz w
samochodzie?

Nawet dwie! Oczy się nazywają.
I co ma do tego klasa samochodu?

Dużo. --