Problem prawny - podwójna ciągła

Data: 2009-06-06 22:11:25
Autor: rafal
Problem prawny - podwójna ciągła
frame.relay.x25@gmail.com pisze:
Witam,

Problem jest taki: Jade np. za cięrzarówką, jest przerywana linia,
znaprzeciwka nic nie jedzie, więc zaczynam wyprzedzać. Jednak z jakiś
powodów nie udaje mi się zakończyć manewru tak szybko jakbym chciał i
zaczyna się podwójna ciągła. I teraz dylemat: rozsądek nakazuje wracać
na swój pas, zwłaszcza jak pojawi się coś naprzeciwko, ale z drugiej
strony przepis to przepis - ciągłej nie wolno przekraczać, a na mandat
i kolejne punkty karne tez nie mogę sobie pozwolić. Jak sobie radzicie
w takich sytułacjach?

Albo jesteś trolem albo skończonym idiotą. Przerażająca jest świadomość, że za zakrętem po moim pasie może jechać debil "pod prąd" ryzykując spowodowanie kolizji bo boi się zdobycia kilku pkt karnych za przekroczenie ciągłej... może to dla Ciebie mniejsze zło?!

Po co zadajesz pytanie jeśli nie zamierzasz słuchać odpowiedzi? Koledzy odpowiedzieli a Ty ich oplułeś zamiast z pokorą wysłuchać. Mam nadzieję, że szybko stracisz uprawnienia a na powtórnym kursie lepiej Cię wyedukują.

serdeczności

Problem prawny - podwójna ciągła