Problem przy uruchamianiu zasilacza

Data: 2009-09-25 12:53:26
Autor: Remek
Problem przy uruchamianiu zasilacza
Użytkownik "piecia aka dracorp" napisał:

Power na obudowie słychać 1s rozruch, potem pisk z głośnikczka i się
wyłącza. Trzeba trochę poczekać kilka-kilkanaście minut. Po każdym takim
włączeniu aby go wyłączyć należy dłużej przytrzymać przycisk Power.
Po odczekaniu odpowiedniego czasu, można go załączyć ale dopiero za
drugim razem. Za pierwszym razem słychać z głośniczka takie ciche ijo-
ijo...

Jakaś rada coś może być nie tak z nim.

Spróbuj jeszcze kilka razy, a następnie wyrzuć wszystko na smietnik i kup
nowy, kompletny sprzęt. Paranoja. Masz coś w rodzju mózgu w czaszce?

Remek

Data: 2009-09-25 12:45:08
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Fri, 25 Sep 2009 12:53:26 +0200, Remek napisał(a):

Spróbuj jeszcze kilka razy, a następnie wyrzuć wszystko na smietnik i
kup nowy, kompletny sprzęt. Paranoja. Masz coś w rodzju mózgu w czaszce?

Remek
No ja mam ale jak tam u was z czytaniem? Gdzie wyście doczytali że używam stary zasilacz w nowym kompie. Nowy komp swoją drogą ma nowy zasilacz. Ze starym chcę po prostu coś zrobić. W sumie działa ale start ma wolny. Napięcia na nim mierzyłem, niestety gdzieś mi kartkę wsiąkło. Napięcia wiele nie odbiegały od nominalnych. Ale mierzyłem je przy nie obciążanym komputerze. --
piecia aka dracorp

Problem przy uruchamianiu zasilacza