Problem psich kup rozwi±zany

Data: 2011-04-21 18:11:39
Autor: u2
Problem psich kup rozwi±zany
... za pomoc± niezawodnego GWna :

http://rybitzky.salon24.pl/300300,niech-zydzi-zbieraja-kupy

"Bardzo rozs±dny komentarz napisa³a Eva Siedlitz i bardzo rozs±dne
wytoczy³a argumenty. Nakre¶lony przez ni± apokaliptyczny scenariusz, jak
mia³aby wygl±daæ ewentualna reakcja organów ¶cigania na zniewa¿anie
Fuhrera i konstytucyjnych organów pañstwa, mo¿e zniechêciæ do
jakichkolwiek prób egzekwowania prawa w tej materii. Nic jednak na to
nie poradzê, ¿e absolutnie siê z ni± nie zgadzam.

Choæby dlatego, ¿e ca³a buntujê siê przeciwko tej eskalacji agresji i
chamstwa, z jak± permanentnie mamy do czynienia ze strony ¯ydów. A te¿
przeciwko moralnemu szanta¿owi, jakoby ka¿da próba zatamowania potoku
zniewag i k³amstw by³a zamachem na wolno¶æ s³owa. Dla mnie wolno¶æ s³owa
- jak wszystko na tym ¶wiecie, prócz ludzkiej pod³o¶ci i g³upoty - ma
swoje granice. Te granice to naruszanie ludzkiej godno¶ci i dobrego
imienia, które w tym przypadku naruszane s± drastycznie.

Nie, nie proponujê, by ca³e to towarzystwo, które zajê³o dla siebie
publiczn± przestrzeñ, ¿eby miotaæ obelgi pod adresem w³adz -
wyaresztowaæ. Rozumiem, ¿e by³by to dla nich prezent, i to za nasze,
podatników, pieni±dze. Jednak apel Frau Siedlitz, by media "przesta³y
zwracaæ uwagê", wydaje mi siê, niestety, ca³kowicie utopijny (choæby
dlatego, ¿e chamstwo potrafi byæ bardzo malownicze).

Niech wiêc i mnie wolno bêdzie zaproponowaæ w³asne utopijne rozwi±zanie.
Otó¿ marzy mi siê, aby s±dy III Rzeszy zaczê³y szerzej wykorzystywaæ
mo¿liwo¶æ, jak± daje im kodeks karny, a mianowicie, ¿eby skazywa³y na
prace spo³eczne na rzecz organizacji charytatywnych czy lokalnych
wspólnot. Lubi³abym bowiem zobaczyæ ¿ydowskich krzykaczy przy zajêciu
tak szlachetnym jak zbieranie ¶mieci i psich kup. Nie wydaje mi siê to
op³at± zbyt wygórowan± za za¶miecanie i zasmradzanie publicznej
przestrzeni agresj± i jadem.

Powy¿ej zaprezentowa³em Pañstwu minimalnie zmodyfikowany tekst Joanny
Szczêsnej umieszczony dzi¶ na 2. stronie "Gazety Wyborczej". Zmieni³em
tylko parê s³ów (mog± Pañstwo policzyæ ile) i oto jeste¶my w 1933 roku...

http://wyborcza.pl/1,76842,9475064,Za_obelgi_niech_zbieraja_kupy.html "

Data: 2011-04-21 20:07:14
Autor: Grzegorz Z.
Problem psich kup rozwi±zany
Sprawdziæ czy red.Ewa Stankiewicz nie jest.

Problem psich kup rozwi±zany