Problem, skrzyżowanie, przepisy

Data: 2012-04-05 11:39:40
Autor: 4CX250
Problem, skrzyżowanie, przepisy
Użytkownik "frank drebin" <blabla.bla@vip.pl> napisał w wiadomości news:jli42q$b7h$1mx1.internetia.pl...

Jadąc ulicą dostał polecenie zawrócenia na najbliższym skrzyżowaniu.
Najbliższe skrzyżowanie wyglądało tak:
http://w124.wrzuta.pl/obraz/8Bc97HLn3VC/skrzyzowanie
a po skręceniu tak:
http://w124.wrzuta.pl/obraz/7OvOlvDD4H6/skrzyzowanie2
i dopiero z tego miejsca skręcając w lewo zawracamy.

Oczywiście że nie mógł zawrócić na tym skrzyżowaniu ale egzaminator też złamał prawo gdyż zabrania się egzaminatorowi wydawania poleceń sugerujących złamanie przepisów.
Mówiąc "na najbliższym skrzyżowaniu " egzaminator celowo wprowadził w błąd. takie praktyki są zakazane i powinieneś donieść na egzaminatora i zarządać anulowania jego negatywnej oceny.

Marek

Data: 2012-04-05 11:47:55
Autor: 4CX250
Użytkownik "4CX250" <taunusmtv@posta.ornet.pl> napisał w wiadomości news:4f7d6860$0$1297$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tu jest coś na temat
http://moto.onet.pl/11250026,29,4,filmy.html?node=29

Marek

Data: 2012-04-05 11:52:12
Autor: Iksinski
[...]

Zakładając, że dokładnie tak brzmiało polecenie.

Data: 2012-04-05 11:58:21
Autor: 4CX250
Użytkownik "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> napisał w wiadomości news:jljq2q$dk3$1mx1.internetia.pl...

[...]

Przebieg jazdy jest nagrywany. U mnie dosłownie za płotem jest WORD. Pracują u nich w pojazdach nasze  rejestratory oraz sprzęt do odtwarzania. Byłem tam osobiście i rozmawiałem z naczelnikiem zadawając z ciekawości pytanie po co mu ten wielki monitor w jego gabinecie. Odpowiedział że w przypadku sporów ma obowiązek odtworzyć przebieg jazdy w obecności egzaminatora  i egzaminowanego.

Marek

Data: 2012-04-05 12:54:22
Autor: Iksinski

Użytkownik "4CX250" <taunusmtv@posta.ornet.pl> napisał w wiadomości news:4f7d6cc0$0$26691$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie wiem po co mi to tłumaczysz.
To Ty za pewnik przyjąłeś słowa autora wątku i orzekłeś winę egzaminatora: "ale egzaminator też
złamał prawo gdyż zabrania się egzaminatorowi wydawania poleceń sugerujących złamanie przepisów."
Moim zdaniem mało prawdopodobne, żeby w czasach gdzie egzamin jest filmowany, egzaminator tak się podkładał.
Z doświadczenie wiem też, że w relacjach oblanych kursantów często pojawiają się pewne "nieścisłości", stąd mój komentarz na który odpowiedziałeś.

Data: 2012-04-05 14:03:05
Autor: 4CX250
Użytkownik "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> napisał w wiadomości news:jljtnd$s92$1mx1.internetia.pl...

Nie wiem po co mi to tłumaczysz.
Bo masz wątpliwości widzę.

To Ty za pewnik przyjąłeś słowa autora wątku i orzekłeś winę egzaminatora:

Znamy zeznanie autora wątku, egzaminatora nie, więc mam prawo przyjąć że tak mogło być.

[...]

Mało wiesz.
Zapewne też nie wiesz że miesiąc temu była fala aresztowań w Sądeckim WORD za zorganizowaną działalność przestępczą. Pozamykano osoby od naczelnika do szkoleniowców które brały udział w procederze brania łapówek w zamian za pozytywnie zdany egzamin. Widzisz nagrywane było a mimo to popodkładali się i do pierdla poszli.

Marek

Data: 2012-04-06 09:58:47
Autor: Iksinski
Problem, skrzyżowanie, przepisy

Użytkownik "4CX250" <taunusmtv@posta.ornet.pl> napisał w wiadomości news:4f7d89fc$0$26701$65785112news.neostrada.pl...

Mało wiesz.

Nie tak mało, skoro to moje podejrzenia się sprawdziły...

Pozdraiwam

Data: 2012-04-05 11:57:56
Autor: Myjk
Problem, skrzyĹźowanie, przepisy
Thu, 5 Apr 2012 11:39:40 +0200, 4CX250
Mówiąc "na najbliższym skrzyżowaniu " egzaminator celowo wprowadził w błąd.

O ile tak powiedział, bo zapewne powiedział: "proszę zawrócić na
najbliĹźszym skrzyĹźowaniu, na ktĂłrym moĹźliwy jest taki manewr".

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-04-05 11:11:33
Autor: masti
Problem, skrzyżowanie, przepisy
Dnia pięknego Thu, 05 Apr 2012 11:57:56 +0200 osobnik zwany Myjk wystukał:

[...]

albo miał zamiar tak powiedzieć ale mu się nie chciało.
To jest gdybanie w obie strony. Najprościej sprawdzić na nagraniu z egzaminu

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-04-05 17:53:44
Autor: frank drebin
[...]

Pytałem syna i egzaminator poprawnie powiedział.
Kazał zawrócić na najbliższym możliwym skrzyżowaniu.

Problem, skrzyżowanie, przepisy