Problem techniczno-społeczny

Data: 2013-10-31 09:27:28
Autor: Yogi\(n\)
Problem techniczno-społeczny
Użytkownik "zgred" <zgred@null.com> napisał w wiadomości news:52715e40$0$2182$65785112news.neostrada.pl...
Tak się zastanawiam, w kontekście protestów społecznych:

Czy wydmuszka wypełniona kwasem masłowym lub siarkowodorowym rzucona z bliska na dolną krawędź przedniej szyby zmusi pasażerów do niezwłocznego opuszczenia pojazdu? (wiem, wloty można zamknąć...)

Czy puszka pianki budowlanej opróżniona (np na przejściu dla pieszych) w otwory wlotu powietrza doprowadzi w ciągu paru (2-3) minut do unieruchomienia samochodu wskutek braku chłodzenia?

Dotyczy samochodów luksusowych ~n*100kPLN

Znacie może odpowiedź? Próbował ktoś w praktyce?

Mam tylko nadzieję, że n> 0,7,bo moje tyle jest (było) warte mniej więcej ;-)
Swoją drogą,rozumiem pęd do wiedzy i naukowe skrzywienie, ale anarchistyczne działania tego typu są mi obce a nawet wstrętne. Niszcząc czyjąś prywatną własność wystepujesz przeciwko podstawom cywilizacji, niszcząc własność publiczną przeciwko wszystkim zrzucajacym sę na nią w podatkach.
No chyba że chcesz zatrzymać limuzynę Tuska i mu nakopać do rudego łba, ewentualnie przetestować czujność chłopaków z ABW (i ich znajomosć usenetu).
Do tego mogę się dorzucić.

--
Yogi(n)

Data: 2013-10-31 02:29:46
Autor: WS
Problem techniczno-spo³eczny
W dniu czwartek, 31 pa¼dziernika 2013 09:27:28 UTC+1 u¿ytkownik Yogi(n) napisa³:
No chyba ¿e chcesz zatrzymaæ limuzynê Tuska

Do tego nie potrzeba zadnych halonow, pianek, kwasu maslowego...
Wystarczy byle atrapa kamery z duzym napisem "TVN"... sam sie zatrzyma i wysiadzie ;)

WS

Data: 2013-10-31 10:21:14
Autor: Yogi\(n\)
Problem techniczno-społeczny [OT]
Użytkownik "Yogi(n)" <yogi_n@kwasorod.pl> napisał w wiadomości news:52721514$0$2143$65785112news.neostrada.pl...
Do tego mogę się dorzucić.

I tak na marginesie - nie,  żebym nie rozumiaÅ‚ Twoich motywacji ;-)
http://www.sadistic.pl/malpy-nagradzane-nie-do-konca-po-rowno-vt241063.htm

--
Yogi(n)

Problem techniczno-społeczny