Problem wyboru pierwszego motocykle...

Data: 2012-05-18 02:04:34
Autor: mariusz-net
Problem wyboru pierwszego motocykle...
Witam,

Do eksperta to mi daleko ale parę miesięcy temu miałem podobny dylemat to może i coś pomogę. Kasy masz mało więc i wyboru dużego nie masz. Zamiast czytać opinie w internecie przejedź się po komisach/handlarzach/ogłoszeniodawcach w okolicy i przymierz/usiądź/przejedź się kilkoma sprzętami. Obowiązkowo sprawdź: GS 500, CB 500 i ER-5 (na takie które ci się podobają to też siadaj - choćby droższe były). W tych pieniądzach to nie szukałbym konkretnego modelu ale dobrej sztuki. Pojeździsz na takim 1-2 lata dość tanio, dozbierasz kasę, sprzedasz (dużo na wartości nie stracą) i kupisz docelowego. Albo uznasz, że to co jest dostępne w tych pieniądzach ci nie leży i postanowisz dozbierać. Najważniejsze to ruszyć się z przed kompa i oglądać konkretne sztuki. Jak znajdziesz ciekawą sztukę w dobrych pieniądzach to weź mechanika ze sobą, niech obejrzy czy nie mina. Zainteresuj się też kosztami utrzymania: opony, napęd, serwis i ubiorku: kask, kurtka, buty, rękawice itd. i itp.

Pozdr,
Mariusz

Problem wyboru pierwszego motocykle...