Problem(y) w szkole

Data: 2010-08-14 21:41:34
Autor: Animka
Problem(y) w szkole
W dniu 2010-08-14 20:02, Jacek Drecz pisze:

Jak masz słaby wzrok to możesz dostać zwolnienie od lekarza. Nawet na cały rok.

--
animka

Data: 2010-08-14 12:44:23
Autor: Jacek Drecz
Problem(y) w szkole
On 14 Sie, 21:41, Animka <ani...@to.nieja.wp.pl> wrote:
[...]

Mam. Noszę okulary. Lekarz okulista nigdy nie zaproponował mi
zwolnienia z WF, ale gdyby porozmawiać na ten temat?  Z drugiej
strony, co rozumiesz przez "słaby wzrok" (jak słaby?).

Data: 2010-08-14 22:00:59
Autor: Animka
Problem(y) w szkole
W dniu 2010-08-14 21:44, Jacek Drecz pisze:

Mam. Noszę okulary. Lekarz okulista nigdy nie zaproponował mi
zwolnienia z WF, ale gdyby porozmawiać na ten temat?  Z drugiej
strony, co rozumiesz przez "słaby wzrok" (jak słaby?).

Moja córka nie prosiła okulisty, a dostała chociaż powinna ćwiczyć bo za gruba była.
Miała minusy, ale ile to już nie pamiętam. Może -5.

Ja pamiętam, że na WF-ie nigdy nie zrobilam fikołka i przez kozła przeskoczyłam tylko raz. Potem powiedziałam sobie: koniec! Zawsze się czymś wymigiwałam i jakoś mi się to udawalo. No i bardzo dobrze. Przynajmniej kaleką nie jestem. Natomiast w badmintona to uwielbiałam grać.
Pracowałam w szkole podstawowej. Jednej nauczycielki syn skacząc przez kozła skomplikowanie zlamał sobie nogę- przez nauczyciela WF-u (fajny facet był jako kolega), który go poganiał. Potem nauczycielka musiała sądzić się w sądzie z tym swoim kolegą, ale dobro dziecka jest najważniejsze.

--
animka

Data: 2010-08-14 13:06:58
Autor: Jacek Drecz
Problem(y) w szkole
On 14 Sie, 22:00, Animka <ani...@to.nieja.wp.pl> wrote:
> [...]

facet był jako kolega), który go poganiał. Potem nauczycielka musiała
sądzić się w sądzie z tym swoim kolegą, ale dobro dziecka jest

Właśnie. Nauczyciel-uczeń kolegami. Piękny duet. Do czasu, gdy
uczniowi coś się nie stanie. Niestety, gdy czasami mówię nauczycielowi
WF, np. przy skoku przez skrzynię, że nie zrobię tego, ponieważ może
to być niebezpieczne, to zwyczajnie ma to gdzieś. Druga sprawa, że sam
nie przeskoczy i nie pokaże jak należy to prawidłowo zrobić, tylko
posługuje się w tym celu uczniami.

Dziękuję za odpowiedź.

Data: 2010-08-14 22:14:40
Autor: Animka
Problem(y) w szkole
W dniu 2010-08-14 22:06, Jacek Drecz pisze:

Właśnie. Nauczyciel-uczeń kolegami.

Nie nauczyciel-uczeń, tylko nauczyciele i pracownicy szkoły-nauczyciel WF-u.

[...]

Chłopak nie chciał przeskoczyć, a ten od WF- na niego nakrzyczał i kazał skakać. No i stało się.
Idź do lekarza i powiedz że Ci się w głowie kręci, że nie jesteś w stanie wykonywać niektórych ćwiczeń na WF-ie. Do okulisty tez idź. Jak jest okulista szkolny to idź do szkolnego.

--
animka

Problem(y) w szkole