Problem(y) w szkole

Data: 2010-08-17 13:40:58
Autor: Piotr [trzykoty]
Problem(y) w szkole
Użytkownik "Jacek Drecz" <environment002@gmail.com> napisał
Nie jestem fanem sportu, a w szczególności zajęć wychowania
fizycznego.  (...)
Szukam sposobu na to, żeby uniknąć konieczności ćwiczenia na zajęciach wychowania fizycznego. (...)
Nie chciałbym przedstawić swoich obiekcji Szanownej Dyrekcji placówki oświatowo-wychowawczej, do której >uczestniczam chociaż sukcesywnie notowałem co ciekawsze zdarzenia, które potencjalnie mogłyby zainteresować

O co Ci na prawdę chodzi? O to, aby nie chodzić na WF wcale, nigdy, czy raczej o to, aby poprawiono sposób jego prowadzenia, by stał się np. bezpieczniejszy (czyli nie chcesz uczestniczyć w TAKICH zajęciach jak teraz)?
BTW Na golfa i bilard nie masz co liczyć.

Problem(y) w szkole