Problem z ASUS P5Q-E po zamknij system, następuje ponowne uruchomienie

Data: 2012-02-12 20:02:33
Autor: Karol
Problem z ASUS P5Q-E po zamknij system, następuje ponowne uruchomienie
Witam,

    Mam problem z płytą P5Q-E Rev. 1.01G (chyba)
Po wybraniu start zamknij pod różnymi windami 7, xp, z hdd i sys na CD, następuje wyłączenie kompa (wentylatory wyłączają sie na dwie sekundy), a następnie komputer uruchamia się na nowo, wymienię może co na razie zrobiłem:
- próby dokonywałem na różnych systemach w tym botowalnych z cd
- test na różnych ramach (ale te chyba bym wykluczył, inne objawy dają ramy wydaje mi się)
- zmieniłem zasilacz,
- poodpinałem wszystko co można, goła płyta i system z cd
- goła płyta i sam hdd (dodam że różne),
- zrobiłem update biosu do najnowszej wersji,
- powyłączałem w biosie na płycie wszystko co się dało, firewire audio lan itp.
niestety nic z powyższych nie pomogło, nadal po zamknij następuje wyłączenie i samoczynne uruchomienie, poodpinałem oczywiście wszelkie diody od hdd reset, power, acha dodam że jak przytrzymam power na dłużej to wyłącza bez ponownego uruchomienia.

Miał ktoś taki problem?

Problem z ASUS P5Q-E po zamknij system, następuje ponowne uruchomienie