Problem z ATI HD7470

Data: 2021-04-23 19:49:47
Autor: pioruns
Problem z ATI HD7470
On 23/04/2021 17:08, Maciek wrote:

Sterowniki zainstalowałem najnowsze ze strony Della.
W czym może tkwić problem?

Ta karta juz nie jest wspierana przez producenta, a wiec nie dostaniesz nowych sterownikow. Moze na Linuksie bys mial lepsze, ale to offtopic.

A sprobuj stery zainstalowac z amd.com a nie z Della? Tam powinni miec nowsza wersje:
https://www.amd.com/en/support/graphics/amd-radeon-hd/amd-radeon-hd-7000-series/amd-radeon-hd-7470

Masz do wyboru:
15.7.1 WHQL
Crimson Edition 16.2.1 Beta

Najpierw odinstaluj wszystkie stery z Dodaj/Usun Programy. Zresetuj PC. A potem zainstaluj te powyzsze. Ja bym zaczal od wersji beta, bo jest nowsza, jak nie bedzie dzialac, to WHQL wersje sprobuj.

--
pozdrawiam,   pioruns

Problem z ATI HD7470