Problem z Amibrokerem - nie robi transakcji przy backtestach

Data: 2009-09-08 17:34:24
Autor:
Problem z Amibrokerem - nie robi transakcji przy backtestach
Mam problem z Amibrokerem 5.20. Robiłem sobie backtesty na spółkach i w pewnym
momencie backtesty przestały dokonywać transakcji. Normalnie robi test, lecz
nie ma żadnego kupna/sprzedaży a raport jest goły. Formuły nie zmieniałem
(oczywiście jest poprawnie napisana) ani żadnych ustawień testów również.

Miał ktoś do czynienia z podobnym problemem?

Data: 2009-09-09 05:56:37
Autor: Dombrek

Użytkownik <topolaaa@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h864j0$hec$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja się z takim problemem nie spotkałem, ale może napisz po prostu do obsługi klienta amibrokera.
Dombrek

Problem z Amibrokerem - nie robi transakcji przy backtestach