Problem z BIC mBanku

Data: 2013-01-05 20:11:24
Autor: Latet
Problem z BIC mBanku
Witam,

Kontrahent próbuje zrobić mi przelew do mBanku z banku z Niemiec (nie wiem w tym momencie jeszcze z jakiego). Poinformował mnie tylko, że jego bank twierdzi, że nr BIC, który podałem (BREXPLPWMBK) jest "nieznany".

Nie mam żadnych doświadczeń z przelewami międzynarodowymi. Na czym może polegać ten problem i jak go rozwiązać?

Dziękuję,

latet

Data: 2013-01-05 13:15:43
Autor: zbign.zn
Problem z BIC mBanku
W dniu sobota, 5 stycznia 2013 20:11:24 UTC+1 użytkownik Latet napisał:
[...]

wymienic nazistowskie systemy na nowsze.

Data: 2013-01-05 20:55:03
Autor: Adam S.
Problem z BIC mBanku

Użytkownik "Latet" <latet@latet.pl> napisał w wiadomości news:50e87adf$0$1306$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Może nie mają w swojej bazie
mbank twierdzi że dla przelewów SEPA powinno się podać  BIC   - BREXPLPW

Problem z BIC mBanku