Data: 2013-02-16 11:35:24 | |
Autor: Marek | |
Problem z Bumerangiem w Open Finance | |
Od 1,5 godziny nie mam możliwości założenia lokaty Bumerang. Przy akceptacji zakładanej lokaty system wylogowuje mnie do strony z przeprosinami, że strona chwilowo niedostępna i zapraszają ponownie.
W soboty bankowa infolinia nie pracuje i nie ma komu zgłosić ten problem, a może tylko ja mam takie garbate szczęście? -- Marek |
|
Data: 2013-02-16 13:00:33 | |
Autor: boa | |
Problem z Bumerangiem w Open Finance | |
W dniu 16-02-2013 11:35, Marek pisze:
Od 1,5 godziny nie mam możliwości założenia lokaty Bumerang. Przyw getinonline niestety to samo |
|
Data: 2013-02-16 13:29:15 | |
Autor: Marek | |
Problem z Bumerangiem w Open Finance | |
W dniu 2013-02-16 13:00, boa pisze:
w getinonline niestety to samo Jestem przekonany, że są to dwa różne systemy informatyczne zatem jest to rozmyślne działanie. Zadzwoniłem na infolinię, z braku innych możliwości do "zastrzegania kart" i poprosiłem Panią o poinformowanie dyżurujących informatyków (z którymi musi mieć kontakt) o występującym problemie. Pani jednoznacznie poinformowała mnie, że nic nie zrobi w tej sprawie. Odmówiła również podania adresu e-mail do informatyków i to mogę usprawiedliwić. Ciekawe czy poniedziałkowa reklamacja jest w stanie zrekompensować utratę odsetek (ewidentna wina banku) :) -- Marek |
|
Data: 2013-02-16 19:16:55 | |
Autor: boa | |
Problem z Bumerangiem w Open Finance | |
W dniu 16-02-2013 13:29, Marek pisze:
W dniu 2013-02-16 13:00, boa pisze:getinonline przed momentem poszedł |
|