Problem z DLL ladowanym przez...DLL :-)

Data: 2010-02-19 13:00:18
Autor: Norbert
Problem z DLL ladowanym przez...DLL :-)
Witam

Mam DLLke (powiedzmy A.dll), ktora wykonuje pewne funkcje po TCP/IP, DLLka
ta korzysta z Synapsa, Synaps zas uzywa DLLek od SSLa (OpenSSL). Wszystko
ladnie smigalo do czasu, gdy w aplikacji takze potrzebowalem uzyc Synapsa z
SSL. A konkretnie problem polega na tym, ze gdy zaladuje moja A.dll i ja
zwolnie (FreeLibrary()) to w tle Synapse zwalnia DLLki od SSLa, przez co
proces traci polaczenie z tymi DLLkami nie majac o tym swiadomosci. Od tej
pory operacje wymagajace SSLa wykonywane z poziomu aplikacji zwracaja bledy
polaczenia SSL i kaplica. Ponowne zaladowanie A.dll oczywiscie naprawia
problem, bo inicjowany Synapse ponownie laduje biblioteki OpenSSL. Czy jest jakis sprytny sposob by z tego wybrnac bez zmian w zrodlach
Synapse?

Norbert

Data: 2010-02-19 04:11:46
Autor: Szymon von Ulezalka
On 19 Lut, 12:00, Norbert <nore...@reply.no> wrote:
[...]

NTG pl.comp.os.ms-windows.winnt

Data: 2010-02-19 13:28:33
Autor: Norbert
Dnia Fri, 19 Feb 2010 04:11:46 -0800 (PST), Szymon von Ulezalka napisał(a):

NTG pl.comp.os.ms-windows.winnt

Kurcze, przepraszam za pomylke, mialo isc na inna grupe, anulowalem posta,
ale widac nie do konca :-)

Norbert

Data: 2010-02-19 13:22:46
Autor: Radosław Sokół
W dniu 2010-02-19 13:00, Norbert pisze:
Mam DLLke (powiedzmy A.dll), ktora wykonuje pewne funkcje po TCP/IP, DLLka

http://www.ntg.prv.pl/ -- FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

| RadosĹ‚aw Sokół  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |  Politechnika ĹšlÄ…ska                   |

Problem z DLL ladowanym przez...DLL :-)