Problem z GForce GTX 460

Data: 2011-11-23 15:07:24
Autor: Doxent
Problem z GForce GTX 460

Użytkownik "ikaros30" <ikaros30@wp.pl> napisał w wiadomości news:9xjf8vxeyevv$.f73fe81664rz.dlg40tude.net...
Karta jak w temacie włożona do kompa nie działa. Czy winą może być za słaby
zasilacz? Ten w kompie ma 400 W, a gdzieś spotkałem się ze zdaniem, że dla
tej karty powinno być minimum 450W.

 a w innym kompie ? inna karta ? Przeczyść ewentualnie złącze karty. Bardzo rzadko ale zdarza się, że jakaś płyta głowna nie akceptuje konkretnego egzemplarza karty. Ja tak miałem gdy próbowałem odpalić pewien model Radeon 4770 Asusa na płycie Gigabyte. Dopiero wymiana płyty głównej na Asusa pomogła.

Problem z GForce GTX 460