Problem z GeForce4 Ti 4200 i wyjściem dvi

Data: 2009-09-12 09:13:02
Autor: robiq
Problem z GeForce4 Ti 4200 i wyjściem dvi
Mam kompa podłączonego przez kabel dvi-hdmi do telewizora LCD.
Wszystko chodziło do dzisiaj. Po włączeniu pokazał się ekran z
tekstowy, ale Windows już nie. Karta działa po d-sub bez żadnych
problemów. Sprawdzałem na monitorze z dvi - nie działa, a więc to nie
wina telewizora. Czy da się coś zrobić, czy trzeba kupić nową kartę?

Robert Kopias

Data: 2009-09-12 21:53:45
Autor: qwerty
Użytkownik "robiq" <rkopias@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:bdc42d69-d9fa-40f3-977e-21bc0c8b6f3b@a21g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

W trybie awaryjnym to samo? Bios na tv się wyświetla?

Data: 2009-09-12 13:22:29
Autor: robiq
On 12 Wrz, 21:53, "qwerty" <qwert...@poczta.fm> wrote:
W trybie awaryjnym to samo? Bios na tv się wyświetla?

Trochę źle napisałem, bo wyjście DVI zupełnie padło, żadnej reakcji
ekranu od włączenia komputera, jakby DVI się nie aktywował pomimo
podłączonego urządzenia.
Ale karta działa po d-sub.

Data: 2009-09-13 09:01:59
Autor: qwerty
Użytkownik "robiq" <rkopias@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:10fc5f32-2c69-40e2-8e21-72a99849f247@g19g2000yqo.googlegroups.com...
Trochę źle napisałem, bo wyjście DVI zupełnie padło, żadnej reakcji
ekranu od włączenia komputera, jakby DVI się nie aktywował pomimo
podłączonego urządzenia.
Ale karta działa po d-sub.

Sprawdzałeś inny kabel/przejściówkę? Jak nie pomoże to padło wyjście DVI na karcie.

Data: 2009-09-13 13:58:07
Autor: robiq
On 13 Wrz, 09:01, "qwerty" <qwert...@poczta.fm> wrote:
Sprawdzałeś inny kabel/przejściówkę? Jak nie pomoże to padło wyjście DVI na
karcie.

sprawdzałem na monitorze z wejściem dvi, niestety bez rezultatu. Czyli
nic się nie da niestety zrobić.

Problem z GeForce4 Ti 4200 i wyjściem dvi