Problem z Hondą cbr 125 respol

Data: 2014-11-17 21:50:45
Autor: yuriboyka
Problem z Hondą cbr 125 respol
Witam o tuż pisze tu ponieważ mam problem z Z HONDĄ cbr 125 Respol rok 2005 kupiłem ją w wrześniu i chciałem sie przyjechać w Niedzielę i kręciłem silnikiem z 3 minuty z przerwami  i zdjąłem cewkę z świecy i zapomniałem jej założyć i moto zapalił ale miał przebicie i strzelało prądem w silniku i wiec ją zgasiłem założyłem cewkę na świece i nie chce zapalić i jeszcze dodam że z soboty na niedziele umyłem ją cało. Pomóżcie !!   POZDRO by; Kali  --

Data: 2014-11-18 00:58:22
Autor: johnny
Problem z Hondďż˝ cbr 125 respol
W dniu 2014-11-17 22:50, yuriboyka kombinuje coś wyartykułować, ale za hooy'a mu nie wychodzi:

Witam o tuĹź pisze tu

O kurwa!

dodam że z soboty na niedziele umyłem ją cało.

O kurwa, kurwa!

Data: 2014-11-18 01:26:33
Autor: James
Problem z Hondďż˝ cbr 125 respol
"johnny"  wrote...

W dniu 2014-11-17 22:50, yuriboyka kombinuje coś wyartykułować, ale za
hooy'a mu nie wychodzi:

Witam o tuĹź pisze tu
O kurwa!
Yyyyy, no... ta...

dodam że z soboty na niedziele umyłem ją cało.
O kurwa, kurwa!
No co? Nie rozumie? Przeca muwio, że częste mycie skraca rzycie!
Proste

--
James

Data: 2014-11-18 21:23:32
Autor: N1
Problem z Hond? cbr 125 respol
Skoro zdjąłeś cewkę i silnik pracował bez cewki, to używaj motocykla bez założonej cewki. Strzelającym prądem w silniku nie przejmuj się. Wystarczą gumofilce i prąd nie straszny :-)

-- -

Problem z Hondą cbr 125 respol