Problem z Huawei Y3 - wyświetla numery, a nie kontakty

Data: 2017-04-12 22:07:17
Autor: Grzexs
Problem z Huawei Y3 - wyświetla numery, a nie kontakty
Czy ktoś wie, co z robić z takim fantem? Huawei Y3 nagle ni z gruszki ni z pietruszki podczas połączenia przychodzącego wyświetla tylko numer, choć w książce telefonicznej jest kontakt z nazwą. Jeżeli jednak wejdzie się do książki i dokona edycji kontaktu (np. dopisze i skasuje się jedną cyfrę w numerze), to taki numer już się będzie identyfikował.

Numery są tylko w pamięci aparatu, tzn. nie dublują się z zawartością obu kart sim. <<Kontakty do wyświetlania>> są ustawione na ,,Kontakt w telefonie".

Kurde, nie mam ochoty edytować ponad 400 kontaktów i w dodatku nie wiadomo, czy to się nie powtórzy! Co z tym można zrobić? Telefon jest na gwarancji, czy to podchodzi? A może to jakaś powszechna dolegliwość?
--
Grzexs

-- -
Ta wiadomoĹ>Ä? e-mail zostaĹ,a sprawdzona pod kÄ...tem wirusĂłw przez oprogramowanie AVG.
http://www.avg.com

Data: 2017-04-12 23:24:46
Autor: Kris
W dniu środa, 12 kwietnia 2017 22:07:18 UTC+2 użytkownik Grzexs napisał:

Kurde, nie mam ochoty edytować ponad 400 kontaktów i w dodatku nie wiadomo, czy to się nie powtórzy! Co z tym można zrobić? Telefon jest na gwarancji, czy to podchodzi? A może to jakaś powszechna dolegliwość?
Przekopiuj kontakty z telefonu na sd i później z sd na telefon. Może załapie

Data: 2017-04-13 21:36:16
Autor: Grzexs
[...]

Nie pomogło.

--
Grzexs

-- -

Data: 2017-04-13 23:49:15
Autor: J.F.
Dnia Thu, 13 Apr 2017 21:36:16 +0200, Grzexs napisał(a):
[...]

No to zapisac do pliku kontakt przed zmiana, po zmianie, i porownac
czym sie roznia.

Hm, polskie litery mu sie nie podobaja ?

J.

Data: 2017-04-14 03:13:29
Autor: Kris
W dniu czwartek, 13 kwietnia 2017 23:48:47 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

Hm, polskie litery mu sie nie podobaja ?
Pamiętam ze któryś z telefonów nie wyświetlał nazwy osoby dzwoniącej jeśli ona była w dwóch miejscach zapisana
Czyli nop nr 666 666 666 był zapisany jako "Jan Kowalski" i jeszcze zdublowany jako "Jan Ko" np. Przy zmianie telefonu, przekopiowywaniu czy synchronizacjach czasami takie duble powstawały

Data: 2017-04-14 14:08:55
Autor: J.F.
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:29cefdb4-8a84-4d78-a471-d4dc915fa326@googlegroups.com...
[...]

Ale tu kolega pisze, ze wystarczy otworzyc kontakt, zapisac, i juz sie pokazuje.
Wiec to raczej w kontakcie cos jest nie tak.

No chyba, ze taka operacja usuwa tez duplikaty.

J.

Data: 2017-04-14 05:30:35
Autor: Kris
W dniu piątek, 14 kwietnia 2017 14:08:59 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]

Ale tu kolega pisze, ze wystarczy otworzyc kontakt, zapisac, i juz sie pokazuje.
Wiec to raczej w kontakcie cos jest nie tak.

Jeśli edycja pomaga to może wyeksportować kontakty do pliku(csv chyba) i zaimportować ponownie. Albo w pliku popatrzeć i zedytować. W tym kierunku bym szedł
No chyba, ze taka operacja usuwa tez duplikaty.
Raczej nie

Data: 2017-04-14 16:47:22
Autor: Grzexs
napisał:
[...]

Użyłem opcji "usuń duplikaty" i teraz wiem, że to było bez sensu, bo zaimportowane, czyli te, który miały być "dobre", wywalił. Pozostawił te, co już były. Zaimportowane różniły się tylko brakiem przypisania do grupy (te akurat zostawił).

Ale coś sobie przypominam, że na samym początku użytkowania też zaimportowałem kontakty i też ich nie wyświetlał, tylko, że ich było mało i bez problemów, po dopisaniu +48 do numeru w ramach porządkowania, zaczął pokazywać.

--
Grzexs

-- -

Data: 2017-04-15 00:04:45
Autor: Animka
napisał:
[...]

W moim telefonie skopiowałam kontakty na kartę pamięci w telefonie. Są w jednym pliku i w kadej chwili mogę wyeksportować znowu do telefonu. Dobrze, że jest taka opcja.Nie mogę natomiast pozbyc się zakladki Ulubione, bo jak zadzwonię do kogoś z listy kontaktów to wszystko się wladowywuje tam oraz jeszcze dodatkowo w spis połaczeń. Wolałabym - jeśli już tak ma być- widzieć tylko osoby, ktore do mnie dzwoniły, a nie i to i tamto.

--
animka

Data: 2017-09-05 12:06:02
Autor: Grzexs
Problem z Huawei Y3 - wyświetla numery, a nie kontakty
Sam sobie odpowiem, może komuś się przyda.

Po wyjęciu karty SIM w wątkach SMS-ów zniknęły nazwiska, a pojawiły się gołe numery. Wykonanie połączenia przychodzącego z innego telefonu potwierdziło nieznajdowanie odpowiednika numeru w kontaktach.

Sposób zupełnie pozbawiony sensu, ale działa.

Należy wyłączyć telefon, wyjąć baterię i karty (wyjąłem wszystkie, także mikroSD). Włożyć baterię (karta SD chyba nie ma znaczenia) i uruchomić telefon bez kart SIM. W sms-sach pojawiły się nazwiska. Wyłączyć telefon i włożyć kartę SIM bez wyciągania baterii. Po włączeniu wszystko działa.

--
Grzexs

Problem z Huawei Y3 - wyświetla numery, a nie kontakty